Kijk dat is nog eens tof!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Wampi het volgende:
da's wel heel lief miss-sly!!
ik ben zelf gelukkig ook een behoorlijke nerd heb voor mijn afstudeerproject de wiimotes van vriendje gebruikt, omgesoldeerd, doorgebrand, dus nog weer een nieuwe gekocht, aan een Flash-programmaatje gekoppeld, en zo een prototype gemaakt om mijn eindontwerp te demonstreren
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier staan een paar kisten met kabelstjes, stekkertjes, draadjes en dingetjes die misschien ooooooit nog wel eens handig gaan zijn
ik hoop het.. wil niet nu al in de overgang hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
vicky, opvliegers!hoort dat nog bij 't ontzwangeren?
quote:Ontzwangeren - Opvliegers
Ik zeg altijd tegen vrouwen die net bevallen zijn; "Nu kun je vast wennen aan de klachten die je hebt tijdens de overgang". Ook het nachtelijk zweten en het hebben van opvliegers is een veel gehoorde klacht bij ‘jonge’ moeders. Je hormonen liggen volledig overhoop en dit veroorzaakt klachten als opvliegers en vergeetachtigheid. Het is heel normaal en verdwijnt weer als je hormonen weer op orde zijn.
ah mooi dan hoef ik die nie. Thnx!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef E.T. het volgende:
die vond ik tegenvallen huup![]()
das sorbet ijs en heul geen lekkere klonten koekjesdeeg
Het is het geld meer dan waard vind ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:08 schreef Lishe het volgende:
Sugarke toch... Het komt vast goed met je gat.
Hertog 3 chocolades is goedkoper en ook heel erg lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
Oeh ja die van Hertog is ook lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Lishe!
[..]
Hertog 3 chocolades is goedkoper en ook heel erg lekker!![]()
En als je er van houdt zijn die bakjes yoghurtijs van het AH merk ook erg lekker
En anders gewoon een bak goedkope roomijs kopen en zo'n flesje chocolade-saushoewel ik dat zelf niet zou doen want ik zie mezelf wel zo'n heel ding chocosaus leegkiepen over mn ijs
iets met chocola en geen maat kunnen houden enzo...
dat heb ik als ik een pak cake en een bus slagroom koopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
En anders gewoon een bak goedkope roomijs kopen en zo'n flesje chocolade-saushoewel ik dat zelf niet zou doen want ik zie mezelf wel zo'n heel ding chocosaus leegkiepen over mn ijs
iets met chocola en geen maat kunnen houden enzo...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef Wampi het volgende:
[..]
dat heb ik als ik een pak cake en een bus slagroom koop.. en dan 3 dagen later een hoofd vol pukkels
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het.. wil niet nu al in de overgang hoor![]()
Christan gaat er morgen heenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:47 schreef snoopy het volgende:
M en ik zijn naar Nemo geweest en bovenop het dak hebben we gelunched en dat was ook echt super. Goeie tip ook voor jou nog achteraf LisheEn nu kijkt hij Pete' s dragon en ik ben uitgevloerd...
Oew, dat zal Christan ook wel aansprekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
Rewimo, ze hebben nu het thema robotten. Morris was helemaal gebiologeerd door die dingen.
We hebben net een hele doos vol h&m kleding vooor hem ontvangen en alle setjes op de foto gezet (ARM KIND) , zal ze straks op mijn hyves zettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef freecell het volgende:
ChavezEcht
De laatste keer dat ik hem zag was hij 7 en vroeg hij of ik ging helpen met zijn puzzel
(wat hij trouwens sneller kon dan ik, haha)
Ik heb voor mezelf 2 desigual jurkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
Het is sale daar nu snoop!
En desigual in de kalverstraat verkoopt ook kinderkleding, moeite waard!! ( wel heel duur!)
freecell, genant he? Maar ik zag het zoo voor me, dat mn billen daardoor groeide...
Sugar, thanks... Nu heb ik tenminste alle emoticons in tekst kunnen vangen via de quote, en kan ik ze voortaan ook vanuit mijn werk gebruiken... hier werkt het namelijk niet als ik op de emoticon zelf klik dus ik zoek me altijd suf naar de code. Maar nu heb ik ze in 1 keer! (Nu nog even uitzoeken welke precies wat is...)quote:
ooohh Desigual, ik was daar dit weekend, in Londen.. Wat een gáve dingen hebben ze daar!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
En desigual in de kalverstraat verkoopt ook kinderkleding, moeite waard!! ( wel heel duur!)
freecell, genant he? Maar ik zag het zoo voor me, dat mn billen daardoor groeide...
Erg hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
Jahquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Logician het volgende:
[..]
We hebben net een hele doos vol h&m kleding vooor hem ontvangen en alle setjes op de foto gezet (ARM KIND) , zal ze straks op mijn hyves zetten(mducarmo.hyves.nl)
mooi mannetje word het he?
![]()
![]()
uhuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah
Groot en stoer en mooi!
En niet meer klein
Tom is zeker ook stiekem geen anderhalf meer ineens
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Achter en voor,en voor en achter.
Ik vind ze beide zo mooiAlleen duur inderdaad
uitverkoop toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:17 schreef Wampi het volgende:
JA snoopy en neem je credit card mee.
http://www.desigual.com
half Londen ook, maar Desigualquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:31 schreef Lois het volgende:
Ik keek even online in die kindercollectie en dat is weer helemaal Iris als ik dat zo zie, dus toch maar een keer naar binnen dan
De halve Kalverstraat heeft uitverkoop, dus deze winkel toch ook vast wel?
nee sorry, verkeerde quote. Ik wilde buuf quoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |