quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook gewoon naar je ouders gaan en daar vervolgens op de bank in janken uitbarsten, nog voor jij of zij wat gezegd hebben. Die van mij begrepen het in ieder geval wel.
WTF, SW, ik lees het nu pasquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
Kom op JD, een beetje betere ideeën moet kunnen...
Wat dacht je van je ouders het uitbreidingspakket van WoW geven en erbij vertellen dat ze dat over een jaar of 8 hard nodig zullen hebben
Alvast een hattrickaccount voor de kleine aanmaken...
Alvast een seizoenskaart van NEC kopen voor de kleine en per ongeluk op je ouders adres laten bezorgen lijkt me ook leuk...
De echofoto uitvergroten en gewoon keihard ophangen aan de muur (inclusief datum natuurlijk) is ook een goed idee
Idd, worden mensen zelf infantiel zodra ze ouders dreigen te worden ofzo ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:51 schreef leonpwner1 het volgende:
Waarom zulke idiote manieren, je kunt toch gewoon even als mensen onder elkaar met elkaar praten en vertellen dat je een kind krijgt, wat is er nou leuk aan al die kinderachtige manieren met hints geven?
Wel slecht van je dat je niet één van mijn goede tips hebt gebruikt...quote:Op zondag 23 november 2008 11:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
WTF, SW, ik lees het nu pas
Wat een kerel ben je ook
En de reactie was dat ze het al wisten omdat ene JD er op FOK! een topic over had geopend?quote:Op zondag 23 november 2008 11:05 schreef -J-D- het volgende:
Ik kon niets leuks/aparts verzinnen en heb dus gewoon gezegd: "xxxxx is zwanger"
Haha neequote:Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de reactie was dat ze het al wisten omdat ene JD er op FOK! een topic over had geopend?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:39 schreef Grumpey het volgende:
damn, had ik dit topic gewoon 12 oktober al gezien, dan had ik pas echt indruk kunnen maken door je te feliciteren voordat je het vertelt had
Gefeliciteerd !!!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:11 schreef leonieke het volgende:
Oh, da's een makkie. Aangezien we het maar vorige week gezegd hebben, ligt het nog heel vers in mijn geheugen.
quote:
Thanks!!!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
nog meer tips Hoe vertel je het je ouders?
Die heb ik inmiddels ook al uitgespit, thanks!!!quote:
Dat valt ook best mee, de eerste echo zit meestal in de 8 tot 12 weken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb bij de eerste mn eerste echo meegenomen en die laten zien, zonder iets te zeggen.
Was wel een vroege echo omdat ik me zorgen maakte ivm een val, als je normaal moet wachten tot je eerste echo, is dat best laat om je ouders in te lichten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |