abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:08:18 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43009967
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef jessie het volgende:
Ik weet nog goed toen ik mijn echo aan mijn lieve oude oma liet zien.
Haar reaktie;

Ach god hedde gij een niersteen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43051650

Kijk dit is ook een overduidelijke mannier om het bekend te maken, en ook wel origineel...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43163986
Toen ik de eerste keer zwanger was,was totaal niet gepland,we waren er helemaal niet mee bezig,en ik schrok me zelf ook kapot toen ik een tweede streepje zag,zijn we hals over kop met die test naar mijn moeder gegaan om te vragen of die positief was omdat het streepje maar zo vaag was Ze hadden visite en ik kon echt niet wachten tot die weg waren

Helaas kreeg ik een Tia en ging deze zwangerschap mis.Toen gingen we er bewust voor,en een half jaar later,had ik weer al een tijdje last van rare dingen en ja, ik was zwanger.Maar Shit,mijn ouders waren op vakantie ( sauerland in duitsland) en ik wilde dit niet door de telefoon doen.Wij dat pension gebeld,of ze nog plaats hadden, nee had ze niet,maar wel een vriendin die wél plaats had.Oke, wij geboekt,mijn ouders gebeld dat we ook wel toe waren aan vakantie,en twee daagjes naast ze kwamen logeren.500 km in de auto,zo misselijk als wat en toen we aankwamen gevraagd of mijn ouders wat wilden gaan drinken,we waren wel toe aan koffie.Toen de test naast de koffie op het schoteltje laten leggen en mijn vader begon al "wat hebben ze hier rare lepeltjes "en wilde m al in de koffie stoppen ( ) tot mijn moeder hem weggraaide en riep: Dát mééééén je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wel

Gelukkig hoefden we niet geheimzinnig te doen bij de bierbrouwerij/proeverij en het pretpark dat we bezocht hebben,en viel het ook niet op dat mijn man ( toen nog vriend) die alles filmde steeds maar toespelingen op die film maakte over "de baby", mijn buik aaide met de woorden :"Hoi kleintje"en "heeft ie het niet koud"toen ik mijn trui omhoog deed Met die film hebben we het zijn ouders verteld,en alle vrienden/bekenden/enz

Aan t einde, als ie klaar was, nog een minuutje laten lopen en toen een stukje met iets van "Goh, we hebben nog een peetoom nodig, niks voor jou???"met mijn buik in beeld, en zo aan de as peetoom gegeven om op video te zetten met de boodschap dat ie m even moest laten uitlopen.

Omdat dit ons eerste en laatste kindje is, ben ik blij dat we het zo uitgebreid gedaan hebben
pi_43170742
Leuk topic .

Ik wist net een dag dat ik zwanger was en had het nog tegen niemand verteld. Ging even bij mijn opa en oma een bakkie doen en het eerste wat mijn oma zei: 'zo jij bent zwanger'.
Daar sta je dan .

Gevraagd of ze het niemand wilde vertellen, aangezien niemand het nog wist.
Mijn ouders hebben mijn ex en ik het verteld dmv sokjes en slabbetjes in te pakken en te geven...Iedereen helemaal blij en bij de moeders een traantje
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:15:48 #105
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_43548529
Of je opent er hier een topic over en stuurt de link op

Ik zal bekennen dat het mede een inspiratie-opdoe-topic is geweest.
Het is een combi geworden van die van Bar_en_Mar en Bibikuif22 en wat eigen inbreng

Een T-shirt met de volgende opdruk:

Affijn, ±22 mei dus!
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:27:49 #106
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43548969
Gefeliciteerd!
Lekker douchen!
pi_43568599
Gefeliciteerd, geweldig
pi_43578385
Tipje: laat je partner het ten alle tijde aan zijn/haar eigen ouders vertellen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 15 november 2006 @ 15:19:16 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43578422
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Tipje: laat je partner het ten alle tijde aan zijn/haar eigen ouders vertellen...
Klinkt alsof jij een vervelende ervaring gehad hebt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43593016
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:19 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Klinkt alsof jij een vervelende ervaring gehad hebt?
vandaar de tip. Een nare reactie vergeet je niet snel meer! Verder zal ik er ook niet op ingaan...
pi_43601321
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

vandaar de tip. Een nare reactie vergeet je niet snel meer! Verder zal ik er ook niet op ingaan...
Wat dacht je van :"He verdorie, weet je dat zeker?Nu kom je dus nooit meer van haar af "
Ben je ff zes jaar samen,Ga je dit vertellen,krijg je zoiets
Weer eens wat anders dan "Joh! wat leuk! "
pi_43602274
Whoh...da's bot! Maargoed, ik blijf nu steeds met een dubbel gevoel rondlopen... Want hij lijkt wel heel dol op die kleine...
pi_43605502
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Whoh...da's bot! Maargoed, ik blijf nu steeds met een dubbel gevoel rondlopen... Want hij lijkt wel heel dol op die kleine...
Dat waren mijn schoonouders ook toen ie er eenmaal was hoor. ( mijn schoonmoeder is inmiddels overleden maar mijn schoonvader is nog steeds gek met hem) Toen ik die miskraam kreeg eenzelfde soort opmerking hoor..Maar toen was het: "Misschien maar goed ook, dan kan je in elk geval nog alle kanten op"

(=kan je nog bij dr weg)
Ik bedoel maar
pi_43605588
niet te geloven tammymara!
pi_43611315
Ongelooflijk hoever het gevoel 'ik wil het beste voor mijn kind' soms gaat, hé?
Bij mijn schoonvader was het voornamelijk bezorgdheid, maar ik zit mezelf er soms nog steeds over op te vreten!
pi_46851372
Schopje ...zijn er inmiddels niet weer leuke verhalen?
♥ Love is Love ♥
pi_46852449
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef Angel_1983 het volgende:
Schopje ...zijn er inmiddels niet weer leuke verhalen?
Waar blijft die van jouw?
pi_46862649
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef jessie het volgende:

Ach god hedde gij een niersteen?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_46862931
Eerste keer hebben we de posi test ingepakt en gegeven aan de (schoon)ouders, bij mn vader hadden we er een gedichtje bijgedaan in de trant van "opa mag ik straks mee met de kar" Mijn vader heeft nl een paard die hij inspant voor een karretje. Iedereen brullen.

Tweede keer hadden we voor heel de familie kaarten laten drukken met daarom een foto van onze oudtse (1 jaar) ,die toen nét bij de vensterbank kon. Naast hem stond de hond naar buiten te kijken.
We hadden op de ene kant van de kaart staan "weten jullie waar wij naar uit aan het kijken zijn?"
En op de andere pagina een gedichtje over een zwangerschap, zal wel eens kijken of ik t nog kan vinden.

De volgende keer als ik zwanger ben weet ik nog niet hoe we het gaan vertellen...we shall see.

Gedichtje gevonden;
Nog niets te zien
Maar wél aanwezig,
Hoe zou je eruit zien?
Dat houdt ons bezig

Alles moet nog groeien
Je bent nog zo klein
Zou je een jongen,
of een meisje zijn?

Nog geen besef
Van dag of nacht
Maar dat geeft niets
want mama houdt
de wacht.

Blijf maar lekker
veilig binnen
Snel genoeg
zal het avontuur voor
jou ook beginnen…!!
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  zondag 4 maart 2007 @ 10:42:15 #120
167723 sanni
Acima de seu
pi_46899199
Zelf nog niet meegemaakt maar wel bij m'n zus die het kwam vertellen tijdens een
namiddag-meet waar iedereen van de familie bij aanwezig was. En dat ging gewoon
en vrij gemakkelijk. De reacties daarna waren uiteraard positief.
pi_46904682
Wij hebben het aan mijn ouders verteld door middel van een plant, een 'kindje op moeders schoot'. Mijn moeder weet veel van planten af en ik gaf haar dus die plant, en ze had het meteen door. Alleen m'n vader snapte er niets van want die weet niets van planten ;') En m'n moeder maar roepen, is het echt waar !! oh wat leuk !! en m'n vader er naast met die blik van wat is hier aan de hand. Was erg grappig.

Mijn schoonmoeder hebben we het verteld door te vragen hoeveel kleinkinderen ze nou had (24) en stug vol te blijven houden dat het er 25 waren, totdat ze het hele rijtje op ging noemen en eindelijk snapte wat wij bedoelden :-) Reactie was iets minder heftig dan die van mijn ouders maar ja, voor de 1e keer opa en oma worden is toch anders dan voor de 25e keer
  maandag 7 mei 2007 @ 10:18:28 #122
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_49091946
Vanaf morgen kan hij/zij statistisch verantwoord (2 weken te vroeg ) geboren worden
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:17:09 #123
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49133603
Aan mijn ouders hebben we het verteld toen we onaangekondigd langs kwamen. Ook omdat mijn moeder de cheffin is van mijn vriendin.

Mijn schoonouders hebben we het verteld na de eerste echo. Gewoon de echo op tafel gelegd en doen alsof er niets bijzonders is

Aan de rest van de familie hebben we gedaan tijdens het 50-jarige bruiloftfeestje van mijn opa en oma. De echo in een lijstje gedaan, ingepakt en cadeau gegeven. Viel me overigens mee dat ze wisten hoe een echo eruit ziet, dat hadden ze in hun tijd volgens mij nog helemaal niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_62325772
Ik lees op internet zoveel truttige manier om je ouders te vertellen dat we een kindje verwachten.

* Een t-shirt met een tekst erop
* Je koopt 2 mokken met daarop de tekst: voor de liefste opa/oma en laat je ouders daar de koffie/thee uit drinken.
* Het gewoon zeggen
* Je pakt een droog beschuitje in, met de tekst: Komen jullie de muisjes maar binnenkort bij ons afhalen.
* Je koopt een rolletje behang en je doet er de tekst bij van: Lieve opa/oma, willen jullie mijn kamertje behangen?

Ik vind het allemaal zulke truttige domme dingen.
Hebben jullie een beter idee? Eind van de week krijg ik mijn familie over de vloer (ouders + broer + vrouw) en wil het dan gaan zeggen tijdens het eten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62325865
Ik heb mijn test als kado ingepakt...in een fluwelen zakje van de juwelier. Mijn zus dacht dat ze een ketting kreeg, maar dit was nog beter !
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:34:59 #126
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_62326020
Pis over je familie heen en zeg dat ze dat binnekort ook kunnen verwachten van een kleinere vorm van jou.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_62326094
Moest ik zwanger geweest zijn tijdens de bouw van ons huis ( ) zou ik waarschijnlijk een foto van een positieve test of echo tussen de foto's van de bouw gestoken hebben. We toonden toch regelmatig foto's dus dit zou zeker niet opgevallen hebben.

Maar aangezien ons huis bijna af is, moet ik op zoek naar een nieuwe manier (niet dat het al van doen is )
pi_62326120
In dit oude topic staan ook nog wel wat ideetjes.
Ik vind een fototaart wel een leuke voor tijdens een etentje. Of een hint op de borden verven die ze zien als het bord leeg raakt. Of gewoon een normaal etentje, maar dan bij de koffie een schaaltje roze/blauwe chocoladegevalletjes van de Jamin op tafel zetten.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:40:35 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_62326122
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb mijn test als kado ingepakt...in een fluwelen zakje van de juwelier. Mijn zus dacht dat ze een ketting kreeg, maar dit was nog beter !
da's best een leuk idee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62326254
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:40 schreef Webkim het volgende:
In dit oude topic staan ook nog wel wat ideetjes.
Ik vind een fototaart wel een leuke voor tijdens een etentje. Of een hint op de borden verven die ze zien als het bord leeg raakt. Of gewoon een normaal etentje, maar dan bij de koffie een schaaltje roze/blauwe chocoladegevalletjes van de Jamin op tafel zetten.
Blijkbaar zit ik wat anders in elkaar, want ben hier ook niet zo gecharmeerd van.
In het topic vond ik ook weinig bruikbaars, hooguit dat verhaal van "We hebben een cadeau, maar je krijgt het pas over 7 maanden". Die zou evt. kunnen, maar is ook niet alles.
pi_62326302
Waarom zulke idiote manieren, je kunt toch gewoon even als mensen onder elkaar met elkaar praten en vertellen dat je een kind krijgt, wat is er nou leuk aan al die kinderachtige manieren met hints geven?
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:59:14 #132
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_62326426
Vraag of ze de oude wieg waar jij ooit in hebt gelegen nog hebben staan
pi_62326489
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:51 schreef leonpwner1 het volgende:
Waarom zulke idiote manieren, je kunt toch gewoon even als mensen onder elkaar met elkaar praten en vertellen dat je een kind krijgt, wat is er nou leuk aan al die kinderachtige manieren met hints geven?
Ja precies... is het nu zo moeilijk om te zeggen.. Truus en ik hebb'n geneeeukt en nu krijge' we een kleine
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62326665
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62326686
Helaas helaas sprak Winnetoe, het zaad is reeds naar binnen toe.

Zet gewoon een ooievaar in de tuin op de dag dat ze komen. Denken ze dat ze iets gemist hebben!
pi_62327111
quote:
Idd, en op een gegeven moment zal het vanzelf wel opvallen.
pi_62333480
quote:
Dit vind ik ook!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_62333506
quote:
wat is er nou leuk aan al die kinderachtige manieren met hints geven?
He-le-maal niets.
Maar om het nou helemaal "kaal" te zeggen, vind ik ook niet zo leuk.
Ik zoek een leukere manier om het te zeggen, zonder al teveel poespas
pi_62333776
Nou in dat geval zou ik gewoon een leuke avond ervan maken en een albumpje maken met wat echo-foto's of iets dergelijks als je die hebt; zeggen dat je een verrassing voor ze hebt, het albumpje laten zien, klaar is kees.
Als je meer van de shock bent dan kun je ook vragen wat zij nou een leuke jongens/meisjes naam zouden vinden.

Bijna alles wat tot dus ver genoemd is vind je ontzettend truttig maar ik krijg niet echt een indruk van wat dan wel bij jou/jullie past, dus het is een beetje moeilijk om je te helpen zo.

Persoonlijk als ik zwanger ben is het plan om het op twee verschillende manieren te doen. De schoonouders vertellen we het waarschijnlijk gewoon zo, wellicht door een echo-foto te laten zien (kijk es, ik heb wat voor je ) en mijn ouders zouden we het op een iets andere manier vertellen, staat nog niet helemaal vast, maar een kaartje gericht aan lieve opa en oma bijvoorbeeld zoiets zal het wel worden. We doen het zo omdat schoonouders en ouders hele andere types zijn.
Mijn oma heeft altijd geroepen dat als wij kinderen krijgen dat ze dan geen oma genoemd wil worden door die kinderen maar "grootje", dat leek haar zo leuk. Dus ik denk dat ik haar gewoon een hele dikke knuffel geef en vertel dat ze nog heel even moet wachten maar dan toch eindelijk grootje genoemd gaat worden.

Laat nog even weten wat je uiteindelijk gedaan hebt!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62333952
bij de eerste hebben we het gewoon verteld(wij waren zelf nog in shock) bij de tweede hebben we wafels gekocht met slagroom en 2 kleuren muisjes voor bij de koffie/thee en toen was het al duidelijk. leuke reacties vooral omdat de twee dames dicht opelkaar zitten.
mama van 3 kids!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:44:16 #141
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_62336376
Wij hebben bij het tuincentrum kerstballen gekocht waar je op kan krijten.
Hierop hebben wij gezet OMA en aan de andere kant AUGUSTUS 2007 (en ook zo voor opa natuurlijk ) Deze hebben wij met kerst gegeven / in de boom gehangen toen we de kans hadden

We hebben 1 van de ballen als experiment met haarlak bespoten om de tekst te behouden, dat werkte helaas niet. het is toch vervaagd en de bal ziet er nu echt lelijk uit. Jammer.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:27:07 #142
45621 Suzanna
Mama van...
pi_62343008
FF, gewoon een foto van de ballen is toch net zo leuk joh. Als je al zulke dingen fysiek gaat bewaren (zie het andere topic, wie wat bewaart heeft wat) dan krijg je dozen en dozen vol. Er komt steeeeds meer bij... ('spreekt uit ervaring')

Topicstarter: ik vind al die dingen ook niets, wij hebben het drie keer gewoon verteld zonder poespas. Nou moet ik zeggen dat de eerste keer dat ik zwanger was het gelijk wilde vertellen maar we in Amerika zaten, ook de helft van de familie zit in het buitenland, dus dan moet je het wel over de telefoon doen. Wel jammer, anders had ik waarschijnlijk idd een echofoto o.i.d. laten zien (als je al zo vroeg een echo krijgt, ik neem aan dat je het niet pas gaat vertellen aan je ouders als je al 24 weken bent?).
pi_62344297
Wij roepen al jaren dat we geen behoefte hebben om te trouwen. We hebben wel besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan, ivm het kind. Misschien begin ik daar eerst over, en iets daarna dat we die stap niet voor niets zetten of zo...
pi_63398608
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik lees op internet zoveel truttige manier om je ouders te vertellen dat we een kindje verwachten.

* Een t-shirt met een tekst erop
* Je koopt 2 mokken met daarop de tekst: voor de liefste opa/oma en laat je ouders daar de koffie/thee uit drinken.
* Het gewoon zeggen
* Je pakt een droog beschuitje in, met de tekst: Komen jullie de muisjes maar binnenkort bij ons afhalen.
* Je koopt een rolletje behang en je doet er de tekst bij van: Lieve opa/oma, willen jullie mijn kamertje behangen?

Ik vind het allemaal zulke truttige domme dingen.
Hebben jullie een beter idee? Eind van de week krijg ik mijn familie over de vloer (ouders + broer + vrouw) en wil het dan gaan zeggen tijdens het eten.
Hé schoonpa, ik heb raakgeschoten
pi_63398804
vul champagneglazen met urine. steek in de glazen in plaats van parapluutjes oid een zwangerschapstest. wie het eerst positief test mag bij de bevalling aanwezig zijn!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_63398809
Ik sta er om bekend dat ik bij het eten graag lekkere wijn serveer die bij het eten past.
Mijn ouders kwamen eten en ik had een soort alcoholvrije bubbeltjeswijn (lijkt op dat jip en janneke spul)
Dus ik inschenken, mijn vader: ik een klein glaasje, ik moet straks nog rijden! (note: hij hoefde pas aan het einde van de avond te rijden)
ik: mwa, er zit geen alcohol in, das niet goed voor de baby.

Hun gezichten waren best de moeite waard
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:54:18 #147
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63401920
Wij hebben bij de eerste 2 rompertjes in laten blikken en een blikopener gegeven en ze dachten dat dat onze manier van trouwkaarten was omdat we trouwplannen hadden. Mijn vader dacht eerst dat het een poetslap was overigens

De tweede was zo onverwachts dat we het gewoon gezegd hebben omdat we zelf ook met open mond stonden!
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:02:41 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63402159
Je kan ook gewoon naar je ouders gaan en daar vervolgens op de bank in janken uitbarsten, nog voor jij of zij wat gezegd hebben. Die van mij begrepen het in ieder geval wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:25:39 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63402791
k_i_m
Dat kan alleen jij hoor!
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:36:41 #150
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_63403098
Kom op JD, een beetje betere ideeën moet kunnen...

Wat dacht je van je ouders het uitbreidingspakket van WoW geven en erbij vertellen dat ze dat over een jaar of 8 hard nodig zullen hebben

Alvast een hattrickaccount voor de kleine aanmaken...

Alvast een seizoenskaart van NEC kopen voor de kleine en per ongeluk op je ouders adres laten bezorgen lijkt me ook leuk...

De echofoto uitvergroten en gewoon keihard ophangen aan de muur (inclusief datum natuurlijk) is ook een goed idee
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 13:38:41 #151
5428 crew  miss_sly
pi_63403158
Ik heb ze meteen gebeld toen ik een positieve test had. Dat wil zeggen: nadat ik hier de bevestiging had gezocht en gekregen dat er toch echt een tweede streepje was Ik kon het niet geloven en wilde niet zomaar bellen. Mijn zusje ook meteen gebeld.

Schoonouders hebben we het gewoon verteld toen we daar gingen eten. Schaap zei iets in de trant van "Na de positieve test" en mijn schoonmoeder keek ons eerst wazig aan: "wat voor test" en nog voor we konden antwoorden "Ooh, echt waar? Wat geweldig!"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63404304
Bij de 1e hebben we een doosje blauw/witte en roze/witte chocolaatjes gegeven.
Bij de 2e heben we het door Amber laten vertellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63438403
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook gewoon naar je ouders gaan en daar vervolgens op de bank in janken uitbarsten, nog voor jij of zij wat gezegd hebben. Die van mij begrepen het in ieder geval wel .
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 23 november 2008 @ 11:00:14 #154
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63444248
we zijn meer als n maand verder, en nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig hoe je het verteld hebt
een echolijstje is natuurlijk ook n leuke, met n klein briefje als je nog geen echo hebt om er in te doen vulling volgt in xxx dagen/weken.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63444333
Ik kon niets leuks/aparts verzinnen en heb dus gewoon gezegd: "xxxxx is zwanger"
pi_63444341
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
Kom op JD, een beetje betere ideeën moet kunnen...

Wat dacht je van je ouders het uitbreidingspakket van WoW geven en erbij vertellen dat ze dat over een jaar of 8 hard nodig zullen hebben

Alvast een hattrickaccount voor de kleine aanmaken...

Alvast een seizoenskaart van NEC kopen voor de kleine en per ongeluk op je ouders adres laten bezorgen lijkt me ook leuk...

De echofoto uitvergroten en gewoon keihard ophangen aan de muur (inclusief datum natuurlijk) is ook een goed idee
WTF, SW, ik lees het nu pas
Wat een kerel ben je ook
  zondag 23 november 2008 @ 11:07:46 #157
148823 znarch
ondertitel
pi_63444361
quote:
Idd, worden mensen zelf infantiel zodra ze ouders dreigen te worden ofzo ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 24 november 2008 @ 13:16:16 #158
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_63476057
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

WTF, SW, ik lees het nu pas
Wat een kerel ben je ook
Wel slecht van je dat je niet één van mijn goede tips hebt gebruikt...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_63482653
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:05 schreef -J-D- het volgende:
Ik kon niets leuks/aparts verzinnen en heb dus gewoon gezegd: "xxxxx is zwanger"
En de reactie was dat ze het al wisten omdat ene JD er op FOK! een topic over had geopend?
sig verwijderd door FA
pi_63482762
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En de reactie was dat ze het al wisten omdat ene JD er op FOK! een topic over had geopend?
Haha nee
  maandag 24 november 2008 @ 17:39:43 #161
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_63483378
damn, had ik dit topic gewoon 12 oktober al gezien, dan had ik pas echt indruk kunnen maken door je te feliciteren voordat je het vertelt had
pi_63483429
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:39 schreef Grumpey het volgende:
damn, had ik dit topic gewoon 12 oktober al gezien, dan had ik pas echt indruk kunnen maken door je te feliciteren voordat je het vertelt had
  maandag 24 november 2008 @ 20:00:54 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_63487328
Mijn tante had het in een surprisegedicht gedaan (vieren met de familie altijd gezamelijk surprise), en dus was het voor iedereen meteen duidelijk .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71024430
Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie de as opa's en oma's hebben verteld dat ze een kleinkind zouden krijgen. Ik wil niet zomaar opbellen of langs gaan om te zeggen oh ja we zijn zwanger, gefeliciteerd jullie worden opa en oma
Het is onze eerste en ik heb ergens gelezen over een logeerkoffertje met een rompertje, een luier, een knuffel en een brief erin met de vraag mag ik als ik later groot ben bij jullie komen logeren???
Dit vond ik heel erg leuk en orgineel maar niet voor beide ouders

[ Bericht 36% gewijzigd door Com.mentator op 16-07-2009 09:27:24 ]
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:09:17 #165
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_71024455
bij de tweede hadden we voor de oudste een shirt laten maken met op de voorkant : ik krijg een.. en op de achterkant : broertje of zusje

bij de eerste hebben we het wel gewoon verteld meen ik me nog te kunnen herinneren.
pi_71024488
Oh, da's een makkie. Aangezien we het maar vorige week gezegd hebben, ligt het nog heel vers in mijn geheugen.

Tegen mijn schoonmoeder had mijn man ff 'gewoon' gezegd: 'ah ja, maandag moeten we voor een echo naar het ziekenhuis, hé' en dan viel stilletjes haar frank. En hoppa, daar waren de tranen

Mijn ma kreeg voor haar verjaardag twee cadeaubonnen van een kledingwinkel en tussen de twee bonnen had ik de foto van mijn test gestopt, met de mededeling: 'ja, je zal de bonnen toch moeten opmaken, want ik heb er een speciale boodschap opgeschreven.' Mijn ma kon eerst de foto niet ontcijferen, maar toen ze het doorhad, had mijn zus het ondertussen ook door. Weer wenen dus Alledrie de vrouwen toch, mijn schoonbroer zijn reactie was eerder: goh, ik verlang al tot we naar het ziekenhuis mogen komen.
pi_71024502
Ik heb bij de eerste mn eerste echo meegenomen en die laten zien, zonder iets te zeggen.

Was wel een vroege echo omdat ik me zorgen maakte ivm een val, als je normaal moet wachten tot je eerste echo, is dat best laat om je ouders in te lichten.
compact en kleverig.
pi_71024539
Op onze trouwdag, aan het eind van het dankwoord voor de cadeautjes. Wist gelijk de hele familie het, lekker makkelijk.

Maar als je graag veel kaartje wilt, moet je dat niet doen. Kaartjes krijg je blijkbaar vooral van mensen die het indirect te horen krijgen, want wij hebben er geen gehad...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_71024736
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:11 schreef leonieke het volgende:
Oh, da's een makkie. Aangezien we het maar vorige week gezegd hebben, ligt het nog heel vers in mijn geheugen.

Gefeliciteerd !!!!!!
Er is keuze genoeg....
pi_71024746
Smsen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:28:38 #171
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_71024803
Toen mijn vrouw tegen haar moeder 'Mam!' zei, sprongen haar de tranen in de ogen en wisten ze beiden genoeg.
pi_71024809
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Smsen.
Maar ik ben bang dat ze ons dat niet in dank afnemen!
Er is keuze genoeg....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 juli 2009 @ 09:30:51 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71024858
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71024881
Mn schoonouders en schoonzus+zwager hebben we het met kerst verteld door voor allemaal een cadeautje onder de kerstboom te leggen: een babysokje. Schoonpa zat er echt naar te kijken van huh wat is dit? En wat kan ik hiermee? Maar de anderen hadden het direct door (en zelfs toen duurde het nog even voordat het kwartje viel bij schoonpa )

Mn moeder heb ik gebeld om het te vertellen, ze zat aan de andere kant van de wereld en zou daar ook nog wel even blijven, dus een leukere manier kon ik op dat moment niet verzinnen
pi_71024884
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
nog meer tips Hoe vertel je het je ouders?
Thanks!!!!!
Er is keuze genoeg....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 juli 2009 @ 09:33:42 #176
147316 crew  DJMO
#trut
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:46:42 #177
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_71025175
Een concollega maakte gebruik van de tijd van het jaar, en heeft de echo als kerstkaart rondgestuurd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_71025211
quote:
Die heb ik inmiddels ook al uitgespit, thanks!!!
Er is keuze genoeg....
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:49:52 #179
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71025232
Zeg alsjeblieft niet we zijn zwanger

Dat klinkt zo dom.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:36:10 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71032009
Even ter informatie, alle voorgaande topics en de laatste zijn gemerged, dus vandaar soms een beetje dubbele/vage reacties ertussen, maar nu hebben we gewoon 1 topic waarnaar verwezen kan worden.
  zondag 19 juli 2009 @ 23:36:26 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_71136269
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb bij de eerste mn eerste echo meegenomen en die laten zien, zonder iets te zeggen.

Was wel een vroege echo omdat ik me zorgen maakte ivm een val, als je normaal moet wachten tot je eerste echo, is dat best laat om je ouders in te lichten.
Dat valt ook best mee, de eerste echo zit meestal in de 8 tot 12 weken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71141310
Wij hebben voor de ouders een boekje van nijntje gekocht, titel was opa en oma pluis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')