spammed ook via PMquote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef mrien het volgende:
Spam?
Speciaal geregistreerd voor deze post in ieder geval..
Klopt, dat zijn ze elke keerquote:Op maandag 20 juli 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ty, ben er mee bezig!
Beetje twijfelachtige posts...
Maar dat soort dingen wordt ook gedaan door oudere postersquote:
Huh? Niet zo cryptisch Troel want daar kan ik niks mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen wordt ook gedaan door oudere posters
Het was niet cryptisch gemeend hoor, ik bedoelde alleen te zeggen dat ook mensen die al tijden meeposten de PM gebruiken om hun diensten aan te bieden of andermans diensten af te kraken. Ik denk dat je daar gewoon vrij weinig aan kan doenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh? Niet zo cryptisch Troel want daar kan ik niks mee.
Vraag maar aan bix wat ik haar vandaag nog aangeboden heb via de PMquote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar geloof ik niks vanBewijs willen we zien
Precies, ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar er zijn toch geen reguliere oud-posters die spam-pmmetjes de deur uitdoen met als doel meer mensen naar hun webshop te lokken?
Als het ongewenst is, kun je het melden. En dan wordt er zeker iets aan gedaan, PMban bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was niet cryptisch gemeend hoor, ik bedoelde alleen te zeggen dat ook mensen die al tijden meeposten de PM gebruiken om hun diensten aan te bieden of andermans diensten af te kraken. Ik denk dat je daar gewoon vrij weinig aan kan doen
Jawelquote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat zal allemaal wel, maar er zijn toch geen reguliere oud-posters die spam-pmmetjes de deur uitdoen met als doel meer mensen naar hun webshop te lokken?
Maar dan reageer je op iemands oproep, dat vind ik geen spam...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:23 schreef lcicle het volgende:
[..]
JawelIk heb laatst iemand een pm gestuurd die hier poste dat ze op zoek was naar een fotograaf voor een zwangerschapsreportage.
Lekker puh
Nee, andersom welquote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
foei@jou![]()
Maar dat doe je toch niet naar het hele ledenbestand in 1x? Dat bedoel ik
en elke keer als dat kokkie genoemd wordt, worden er ook wat andere sites genoemd (liefbeest ofzo) ..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef mrien het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ze elke keerVolgens mij is dit de 3e of 4e user die het op deze manier doet
Heb je misschien een link?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die bestaat wel jaGeopend door Bas-Miss of Noli. volgens mij, heette iets van 'de leukste kinderkleertjes'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |