En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daaaag, ben der gek, ga jou met je writersblock nog een idee aan de hand doen, laat je kwetbare kant maar zien, de bommieheeftffgeentekstkant, dat dat ooit nog mocht gebeuren
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
ik zou bijna naar die meet gaan...alleen al om Bongetje te zien rellen
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?
Nou en ofquote:
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaanquote:
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !quote:Op zondag 12 juli 2009 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een spannende TT...en thnx voor het openen
die jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?
echt wreed jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou en of![]()
[..]
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaan
Utreg, 5 septemberquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Slaap lekker alvast Laysaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik nietquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !![]()
Trusten voor strakkies Laysa.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Ik kom ook jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast Laysa
[..]
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik niet
[..]
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)
De berenkuil !quote:
Tofquote:
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will doquote:
Een camping naast het midland hotel!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will do
*kuch*quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !![]()
Okej, *noteert het even zodat ik het makkelijk kan vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een camping naast het midland hotel!
yeps!quote:
Hey Beeb... jij mag ook meedoen hoorquote:
En waar is "hier"quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Camping is 3x niks, grote modderpoel, hoor ik hier
Rustig mensen, nix aan de hand, dat kleine dikke propje is net zo gevaarlijk als het schele zusje van Yogi de beer!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
Bommie zie nou wat je doet....daar heb je yvonne
Waar heb jij het over lief?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik sta, persoonlijk, niet achter privé ongein, zeker niet op een meet
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rustig mensen, nix aan de hand, dat kleine dikke propje is net zo gevaarlijk als het schele zusje van Yogi de beer!
Mijn hubbie werkt in Utrecht en heeft er een tijd gewoont, dus....insite information.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En waar is "hier"bron?
![]()
t zal wel niet veel zijn maar als er leuke muziek is en de boel goed aangekleed vind ik het prima![]()
ja die Bommie hé? ik bedoel....dat dát kan hierzo in Nederlandquote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Nizno het volgende:
tjong............ bom is back.. lig meteen een topic achter
Ah okejquote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn hubbie werkt in Utrecht en heeft er een tijd gewoont, dus....insite information.
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.quote:
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah okejNouja, mn moeder woont in de buurt dus kan altijd de taxi pakken als ik het zat zou worden, mocht dat niet zo zijn slaap ik gewoon op het gras, een tent meenemen is teveel gedoe en heb geen idee of er nog ruimte is bij andere personen om te slapen
Zat wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah okejNouja, mn moeder woont in de buurt dus kan altijd de taxi pakken als ik het zat zou worden, mocht dat niet zo zijn slaap ik gewoon op het gras, een tent meenemen is teveel gedoe en heb geen idee of er nog ruimte is bij andere personen om te slapen
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!
Nee joh, gebeurt geen hol. Altijd zijn er met een grote muil elke meet elk forum. Uiteindelijk drinkt iedereen een pils en gaat verhalen over zijn "heldendaden" op het frum. Gaan ze vertellen dat de hele admin-crew op zijn achterste poten stond terwijl die het hele incident niet eens hebben opgemerkt en dat soort zakenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.
chanel....het cynische druipt er bij de heren vanaf...even tussen de regels doorlezen...ze maken gebbetjesquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.
Luxequote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!
Ik heb wel een voorgevoel dat het een benevelde toestand gaat wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zat wordenjaaa misschien vinden ze je de andere dag wel onder een of andere boom, alles kan.
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, gebeurt geen hol. Altijd zijn er met een grote muil elke meet elk forum. Uiteindelijk drinkt iedereen een pils en gaat verhalen over zijn "heldendaden" op het frum. Gaan ze vertellen dat de hele admin-crew op zijn achterste poten stond terwijl die het hele incident niet eens hebben opgemerkt en dat soort zaken
Je komt toch ook he?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.
Nee het was meer ff een mededeling om mijn standpunt in deze te vertellen, mag hopen dat we nog een btje volwassen zijn. Heb meer dan genoeg geouwehoer meegemaakt tussen forums, allemaal van die onvolwassen mensen...Gewoon lol hebben!
Jaaa las het ook, maar wilde er toch ff op terug komen. Misschien vandaar ook de "kuch"quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
chanel....het cynische druipt er bij de heren vanaf...even tussen de regels doorlezen...ze maken gebbetjes...alles is uitgepraat
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.
Nee het was meer ff een mededeling om mijn standpunt in deze te vertellen, mag hopen dat we nog een btje volwassen zijn. Heb meer dan genoeg geouwehoer meegemaakt tussen forums, allemaal van die onvolwassen mensen...Gewoon lol hebben!
Van die ochtendnevel, laaghangend over de campingquote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Luxe![]()
[..]
Ik heb wel een voorgevoel dat het een benevelde toestand gaat worden![]()
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hunquote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal worden
Heb in het verleden mensen ontmoet, was wel kleinschalig en dat was leuk, het leukste is dat je elkaar bij de nick blijft noemen ook al weet je elkaars echte naam,, maar dat is zoooo vreemdquote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal worden
Ik denk zelfs dat het meer wordt dan bier alleen, ook sterke drank etc en blowtjesquote:Op zondag 12 juli 2009 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van die ochtendnevel, laaghangend over de campingzie je het voor je? zo'n nevel vlak boven het gras? Na een krat bier denk ik wel.
Haha, mooi verhaal, ja voor mij is het de eerste meet dus geen idee hoe of wat, ook is deze meet nogal druk bezocht dus wat minder knus als de VOL meetingsquote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hun![]()
![]()
Jaaa heb ik wel eens over gelezen, Bommie met de rozen, vuile charmeur...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hun![]()
![]()
Dat is o.a. wat ik bedoel, ik ben dan BONG maar mijn irl naam is "Alex" (for the record) dus dan moet je je focussen op je username van hej bong hoe gaat het ipv Alex etcquote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb in het verleden mensen ontmoet, was wel kleinschalig en dat was leuk, het leukste is dat je elkaar bij de nick blijft noemen ook al weet je elkaars echte naam,, maar dat is zoooo vreemd
Zelfverdedigingquote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa heb ik wel eens over gelezen, Bommie met de rozen, vuile charmeur...
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk meequote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is o.a. wat ik bedoel, ik ben dan BONG maar mijn irl naam is "Alex" (for the record) dus dan moet je je focussen op je username van hej bong hoe gaat het ipv Alex etc
Heel vaag
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bentquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik krijg best zin om ook naar die meet te komen als ik dat zo lees![]()
Maar ik doe het niet want ik durf niet buiten het TBO forum te komen.
Lol, ik noemde mijn vriendinnetje ook altijd gewoon bij haar naam, maar sinds ze hier zit noem ik haar Dot. How weird is thatquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk mee
En je durft wel opperjostie vlemminxcxcx om de nek te hangenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Helaas was die te laat maar thnx anywayquote:
Kom gewoon! Tis tof leuk etc. en zeker nu met het 10jarig bestaan een van de grootste feesten ooit op FOK! dus doen!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
zoiets iddquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk mee
Dat zal hetzelfde effect hebben als zeggen wie ik ben:quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bent
Dot!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, ik noemde mijn vriendinnetje ook altijd gewoon bij haar naam, maar sinds ze hier zit noem ik haar Dot. How weird is that
Die is dat gewend.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je durft wel opperjostie vlemminxcxcx om de nek te hangen
Maar dan is de lol er vanaf denk ik...persoonlijk, is juist leuk om ervaringen uit te wisselen dmv je posts etcquote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bent
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef Anniebab het volgende:
Is t nou in Utrecht?Niet dat ik kan hoor , maar ik wil t wel ff weten.
Het roept een stuk makkelijker dan haar echte naam, dat wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dot!DOT!
ik ga ff op mijn handen zitten
Als vantevoren gezegd wor door vrouwen : wij gaan je stuk maken .... verdediging ja... stuk maken... dat heb ik wel vaker gehoord... weet ff niet waarquote:
Een btje rondlopen, luisteren en kijken of je bekende namen hoort vallen en dan psssst ik ben die en die lachen hoor..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dan is de lol er vanaf denk ik...persoonlijk, is juist leuk om ervaringen uit te wisselen dmv je posts etc
Oke volgend jaar Amsterdam en niet op kermis, is voor mij makkelijker,hahah en krijgen jullie allemaal een klaproos.quote:
Allemaal een naambordje, scheelt een hoop moeitequote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een btje rondlopen, luisteren en kijken of je bekende namen hoort vallen en dan psssst ik ben die en die lachen hoor..
T lijkt mij zooooo eng.... echt krijg nu al de bever,en ik kom niet eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een btje rondlopen, luisteren en kijken of je bekende namen hoort vallen en dan psssst ik ben die en die lachen hoor..
Utreg ligt centraler voor iedereenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke volgend jaar Amsterdam en niet op kermis, is voor mij makkelijker,hahah en krijgen jullie allemaal een klaproos.( Die pluk ik op de heenweg wel ff.)
Tja...het is geen gebruikelijke situatie dus wat dat betreft zie ik het wel (voor mij persoonlijk) en boeit het me niet wat er gezegd wordt, ze kennen me alleen van I-net en niet irl dus ja....en de rest gaat dan vanzelfquote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja, dat was ook zo, tja dan moet je je geschut wel in stelling brengen, jeeeezus wat zeg ik nu weer..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als vantevoren gezegd wor door vrouwen : wij gaan je stuk maken .... verdediging ja... stuk maken... dat heb ik wel vaker gehoord... weet ff niet waar![]()
Leuke uitspraakquote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T lijkt mij zooooo eng.... echt krijg nu al de bever,en ik kom niet eens.
Ja maar dan blijven jullie daar zeker allemaal slapen?Ik zou dan niet meer terug durven te rijden(nachtblind)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Utreg ligt centraler voor iedereen
Mijn klompen verraden mij al....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Allemaal een naambordje, scheelt een hoop moeite
Ach ja, jij bent Dot haar vriendinnetje, zie jullie weinig..quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, ik noemde mijn vriendinnetje ook altijd gewoon bij haar naam, maar sinds ze hier zit noem ik haar Dot. How weird is that
De meeste mensen zullen idd ws blijven slapen denk ik, al heb ik daar verder geen idee van dus kan daar ook geen verdere nuttige uitspraken over doenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar dan blijven jullie daar zeker allemaal slapen?Ik zou dan niet meer terug durven te rijden(nachtblind)
Dan roep ik: "Mijn medicijn tegen mijn hartpijnen, het wijzende maanlicht in mijn te volgen weg, het baken in de zee van mijn gevoelens!"quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal hetzelfde effect hebben als zeggen wie ik ben:
*wie is dat dan weer
Ik denk dat dat zeker vanzelf gaat, anders ga je er niet naar toe, je gaat om mensen te ontmoeten waarvan je wilt weten weten hoe die er in rl uitzien. Oook praat het in RL makkelijker en kun je elkaar beter leren kennen, als je dat wilt...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja...het is geen gebruikelijke situatie dus wat dat betreft zie ik het wel (voor mij persoonlijk) en boeit het me niet wat er gezegd wordt, ze kennen me alleen van I-net en niet irl dus ja....en de rest gaat dan vanzelf
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja, dat was ook zo, tja dan moet je je geschut wel in stelling brengen, jeeeezus wat zeg ik nu weer..
Als jij je tiroler pakkie an doet met je klep open ben je zoooo herkenbaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan roep ik: "Mijn medicijn tegen mijn hartpijnen, het wijzende maanlicht in mijn te volgen weg, het baken in de zee van mijn gevoelens!"
En dat is mijn voornaamste reden, om mensen te ontmoeten waar mss een vriendschap uit onstaat omdat ikzelf geen sociale contacten hebt behoudens een goede vriend maar verder nietsquote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zeker vanzelf gaat, anders ga je er niet naar toe, je gaat om mensen te ontmoeten waarvan je wilt weten weten hoe die er in rl uitzien. Oook praat het in RL makkelijker en kun je elkaar beter leren kennen, als je dat wilt...
Of dat geile volendamse "Trek me aan mijn haren terwijl je me door gaat palen" accentquote:
Jemig, gaan we poetisch worden of loop je te ijlenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan roep ik: "Mijn medicijn tegen mijn hartpijnen, het wijzende maanlicht in mijn te volgen weg, het baken in de zee van mijn gevoelens!"
Er is ook weinig meer te rellen hier!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ach ja, jij bent Dot haar vriendinnetje, zie jullie weinig..
Haha nou bommie als je dat echt zou doen ga ik met jou mee naar huis hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als jij komt, met een mooie anjer in je aars!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als jij je tiroler pakkie an doet met je klep open ben je zoooo herkenbaar.
Nope! Mijn vrouw verscheurt jequote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is ook weinig meer te rellen hier!![]()
[..]
Haha nou bommie als je dat echt zou doen ga ik met jou mee naar huis hoor
Verrek! Je hebt je lederhosen aanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als jij komt, met een mooie anjer in je aars!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of dat geile volendamse "Trek me aan mijn haren terwijl je me door gaat palen" accent
Neuh , ik schud er ff wat smeltlijnen uitquote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig, gaan we poetisch worden of loop je te ijlen
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden, om mensen te ontmoeten waar mss een vriendschap uit onstaat omdat ikzelf geen sociale contacten hebt behoudens een goede vriend maar verder niets
Juist voor jou dus aanleiding om mensen van Fok! beter te leren kennen, toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden, om mensen te ontmoeten waar mss een vriendschap uit onstaat omdat ikzelf geen sociale contacten hebt behoudens een goede vriend maar verder niets
dus na een witte wijn ...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikke?? Nou dan mag ik wel een krat bier opzuipen eerst of witte wijn...
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajajajaja ... ik zie je wel verlekkerd kijken
Jeeuutje ik ben Bernhard niet, een roos in me haar niet aars.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als jij komt, met een mooie anjer in je aars!
Smeltlijnen? wil jij weten hoe ik dat interpreteer? nee hèquote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh , ik schud er ff wat smeltlijnen uit
Nou? dat wil ik graag! Vertel!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Smeltlijnen? wil jij weten hoe ik dat interpreteer? nee hè
Back at ya Beebquote:
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van planquote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
...Zou jij je niet eens opgeven voor TBO 2?
idd, daarom ga ik er dus naartoequote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist voor jou dus aanleiding om mensen van Fok! beter te leren kennen, toch?
Nee dat zou ik nooit bommieswijs kunnen,. dus go joor gang, make my day, vertel!!!!quote:
Zwakjes heur ... ik versta onder smeltlijnen gewoon mijn enorme pakket aan zinnen waar de gemiddelde vrouw bij denkt : Hi is een echte romaticusquote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit bommieswijs kunnen,. dus go joor gang, make my day, vertel!!!!
Balletje terugspeelt
Je bent al een tijdje bijdjr bij Fok! nooit eerder naar een meet geweest?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van plan![]()
[..]
idd, daarom ga ik er dus naartoe
Ohkee, dat is leuk om te horenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van plan![]()
Maar jij komt dus ook ?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohkee, dat is leuk om te horenBen benieuwd!
Ik ga niet voor romaticus wel voor romanticus, leg het balletje dus weer bij jouquote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwakjes heur ... ik versta onder smeltlijnen gewoon mijn enorme pakket aan zinnen waar de gemiddelde vrouw bij denkt : Hi is een echte romaticus![]()
![]()
Nu jij, je moet wel nu
en je hebt me nog niet eens in mijn dirndl gezienquote:
Nee, dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets doequote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje bijdjr bij Fok! nooit eerder naar een meet geweest?
Als TBO2 goed loopt (wat ik hoop) ben ik er zeker bij met TBO3 en als er nog hulp nodig is tijdens TBO2 dan bied ik mij vrijwillig aanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohkee, dat is leuk om te horenBen benieuwd!
Geniet ervanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Rook nog een sigaretje, drink mijn glaasje leeg en dan lekker mijn bedje in..
Nu ben je gewoon aan het teasen he?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en je hebt me nog niet eens in mijn dirndl gezien
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas was die te laat maar thnx anyway
[..]
Geen idee... ik weet dat mijn vrouw me kapot wilde maken ...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
Zijn zeker al heel wat romances uit ontstaan,zon meeting>?????
Welneequote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het teasen he?
Enmeer hebben we voor 15o+ FOK!kertjes ook niet nodig.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Camping is 3x niks, grote modderpoel, hoor ik hier
Waarom niet? Met jouw ogen, die stralen, zingen en vertellen dat wat iedereen zoekt, is het niets aan het handjequote:
Pfff...150 man ofzo zo uit mijn hoofd denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Tessio het volgende:
Iemand enig idee hoeveel er ongeveer komen op de meet?
kan dat hele topic niet eens meer terugvinden.
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
Hoe bedoel je?Heb je die daar ontmoet?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee... ik weet dat mijn vrouw me kapot wilde maken ...![]()
Jup, en ook uitgegaanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
bier, veld, eten en jouw sloggy en we slaan ons er alle 150 doorheenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enmeer hebben we voor 15o+ FOK!kertjes ook niet nodig.
We zijn er pas nog geweest, foto's komen eraan.
Bier, veld, eten, da's alles wat een FOKker nodig heeft
En voor 25 EUR is het eigenlijk belachelijk goedkoop, wat wil je nog meerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Emmers nog Yvonne veeeel emmers.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijkquote:
Nee mijn vrouw wilde me toendertijd stuk maken, slopen... en dus is ze nu met me getrouwd... ik wonquote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Heb je die daar ontmoet?
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.quote:
Echt... opperste staat van opwinding hier nu !quote:
En worden er ook wel eens ruzies uitgepraat of erger uitgevochten?....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijk
We hebben hier al FOK!huwelijke, relaties en babietjes!
oh excuse me...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijk
We hebben hier al FOK!huwelijke, relaties en babietjes!
Komt helemaal goedquote:
Maakt me niks uit Yvonne, was maar een opmerking, lol is lol en waar dat is??quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hehe, 't is net carnaval.quote:
Je kunt dat altijd mailen naar redactie@thebunkeronline.tv he!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als TBO2 goed loopt (wat ik hoop) ben ik er zeker bij met TBO3 en als er nog hulp nodig is tijdens TBO2 dan bied ik mij vrijwillig aan
Ze vechten alleen maar onlinequote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En worden er ook wel eens ruzies uitgepraat of erger uitgevochten?....
Ja dat vroeg ik me nog af, wanneer moet er betaald wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.
Deze week beginnen we met de definitieve mensen, kunnen ze meteen dokken, want we moeten dingen in gaan slaan hè
Dat was dagdromenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey D'tje dacht dat jij ook al lag te dromen.
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lolquote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit Yvonne, was maar een opmerking, lol is lol en waar dat is??
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt dat altijd mailen naar redactie@thebunkeronline.tv he!
Klep helemaal open nu zeker....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt... opperste staat van opwinding hier nu !
quote:
slaap lekker damesquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lol
Hè guys, morgen verder, slapen, toedels
Ben benieuwd hoe zoiets gaat: "Hallo? Ja met Yvonne van Fok... ja we hebben 20 sloggy's nodig voor 6 personen!. euh ja ik doe ze daana nog dragen! "quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.
Deze week beginnen we met de definitieve mensen, kunnen ze meteen dokken, want we moeten dingen in gaan slaan hè
Slaapse milfquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lol
Hè guys, morgen verder, slapen, toedels
truste beebquote:
true! Ik plop er nog een!quote:
Da's gelul, je klikt altijd welquote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Van de ene kant vind ik t jammer dat ik er niet ben,maar toch lijkt t me eng....k weet niet,stel dat je met niemand klikt...
Waarom zou je met mensen waarmee je online klikt offline niet klikken?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Van de ene kant vind ik t jammer dat ik er niet ben,maar toch lijkt t me eng....k weet niet,stel dat je met niemand klikt...
Proost! ik plop dan niet maar neem gewoon een slokjequote:
Dat hoort erbij, je zal vanzelf wel iemand tegenkomen en dan gaat de rest ook vanzelf, vind het zelf ook eng maar stap die drempel over en zie wel wat er gebeurd, je kan altijd nog weggaan....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je met mensen waarmee je online klikt offline niet klikken?
Je mag best schudden maar dan niet wakkerquote:
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uurquote:
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopicquote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Bong, heb je voor mij ff een linkje naar het topic van de meet?
En daarom is er alcohol om dat te ontremmenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.
Ik ken niemand hier, zit ik veels tekort voor hier en ik ga met Eva heen, die heb ik ook hier leren kennen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daarom is er alcohol om dat te ontremmen
TY Bong!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uur
[..]
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Ajb, dit is het officiële topic
Jullie?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent veel losser dan ik, dat kan ik zo wel lezen.
Ja dat zal ook best wel loslopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie?
Ik heb niemand hier ooit IRL ontmoet, dus de kliks die er zijn zijn online.
Mijn ervaring van andere fora is dat als het online klikt het IRL meestal ook wel los loopt
Daarbij komt, andersom kan natuurlijk ook.
Voor hetzelfde geld is iemand die LOLROFL!!!!!1111!!! enzo post IRL wel 'normaal'
Nah, Annie kom dan op de meet, want dat wil ik graag meemaken.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor jou ben ik nie bang, ik leg je zo in de knoop.
Lees mijn post nog eensquote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uur
[..]
Hahahha nee ik kan dan niet, Volendammer kermis.... ik vind t best jammer dat wel.Volgende keer ga ik wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nah, Annie kom dan op de meet, want dat wil ik graag meemaken.
Je zal maar iemand voor je hebben staan die ineens LOL en ROFL en EINZ EINZ loopt te gillen als er iets grappigs wordt gezegd.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie?
Ik heb niemand hier ooit IRL ontmoet, dus de kliks die er zijn zijn online.
Mijn ervaring van andere fora is dat als het online klikt het IRL meestal ook wel los loopt
Daarbij komt, andersom kan natuurlijk ook.
Voor hetzelfde geld is iemand die LOLROFL!!!!!1111!!! enzo post IRL wel 'normaal'
Gelezen, maargoed meestal ben je al weg dus daarom verbaasde mij hetquote:
Oja, einz was ik vergetenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zal maar iemand voor je hebben staan die ineens LOL en ROFL en EINZ EINZ loopt te gillen als er iets grappigs wordt gezegd.
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoedenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Tessio het volgende:
Ik heb eens ff gekeken op die lijst van Fok!meet, maar ruim 90% ken ik niet eens, nooit gelezen of wat dan ook.
Whatever
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je mag best schudden maar dan niet wakker
Why ,naar jou ben ik best wel nieuwsgierig.Aardige kerel ben je.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat je mij ooit op een Fok meet zal zien hoor
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelezen, maargoed meestal ben je al weg dus daarom verbaasde mij hetWel gezellig hoor
M.a.w., je bent een k*tkloon?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoeden
Dat is behoorlijk, dus we zien je weer rond 12:51?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halen
Ah so, maar het maakt mij ook niet uit hoor, het lijkt mij gewoon wel lolz.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoeden
Haha, nee dat weer net niet maar als je het puur bekijkt is BONG een kloon van mijn "Echte" identiteitquote:
Bij jou staat zeker zon nummertjes apparaat net als bij de slager,met al die fans.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
Ik ga WEL naar de meet... doe er je voordeel mee. Yvonne is vast wel in voor een complot of 3
Oeh, dank jequote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Why ,naar jou ben ik best wel nieuwsgierig.Aardige kerel ben je.
Ik ga zo met je meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halen
Dat opzekerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ah so, maar het maakt mij ook niet uit hoor, het lijkt mij gewoon wel lolz.
je vergeet de uren die er bij een gewone nacht slapen horenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk, dus we zien je weer rond 12:51?
8 uur toch? Nou dan zien we je weer rond 20:52 ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
je vergeet de uren die er bij een gewone nacht slapen horen
Ik verwacht (van uit ervaring sprekende) dat het inhalen van uren mij niet zo goed af zal gaanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
8 uur toch? Nou dan zien we je weer rond 20:52 ofzo
Da's alleen online.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jij neemt ze allemaal mee naar bed....
Het lollige is dat ik natuurlijk straal langs degenen loop die ik wel van hier ken, nou ja...van hun postings dan.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat opzekerDus gewoon komen en knallen + feest vieren
Iig heb je veel slaap nodig, net als ik btw, al ben ik nu later actief dan normaal maar maybe komt dat omdat ik tijdelijk een peesontsteking had en dus niet kon typen gedurende die periode en dat nu weer wil inhalen ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht (van uit ervaring sprekende) dat het inhalen van uren mij niet zo goed af zal gaan
Als ik 9 uurtjes slaap dan is dat al lang en ben ik tevreden
Mss hebben de meeste mensen een sticker met zijn/haar username erop?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het lollige is dat ik natuurlijk straal langs degenen loop die ik wel van hier ken, nou ja...van hun postings dan.
Truste D.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier dan nu toch echt bedtijd te zijn
welterusten allen![]()
Doeoeoeog D.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier dan nu toch echt bedtijd te zijn
welterusten allen![]()
Je volgt hem dus goed?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou Bommie zit in zijn praktijk op Vol spreekuur te houden, dus die zien we ook niet meer terug.
Nee ik weet dat ie daar wel eens isquote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je volgt hem dus goed?
(Niet op VOL gekeken heeft)
Inspector Anniebab @workquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ie daar wel eens isEn toen ging ik ff kijken ,en ja hoor daar was ie.
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in ENquote:Op maandag 13 juli 2009 00:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou nou en hoe oud ben je jochie.Hoe kan dat nou me vraagteken iseen =teken.Bom leg uit.
thanks en trustequote:Op maandag 13 juli 2009 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in EN
En ik ga slapen!!
Slaap lekker allemaal
Truste Niznoquote:Op maandag 13 juli 2009 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in EN
En ik ga slapen!!
Slaap lekker allemaal
Welterusten, ik heb vakantie dus heb geen verplichtingen gelukkigquote:Op maandag 13 juli 2009 00:26 schreef Anniebab het volgende:
Nou Bong ik ga er ook vandoor, t is tenslotte al weer maandag, truste en tot horens.
Pamplona is not the place to be atquote:Op maandag 13 juli 2009 00:26 schreef Anniebab het volgende:
Nou Bong ik ga er ook vandoor, t is tenslotte al weer maandag, truste en tot horens.
Geen idee wat de link is in je post maar evengoed een welgemeende groet van Bongquote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pamplona is not the place to be at![]()
Horens, stieren, mensen die op de horens terecht komen en zulks, de groeten terugquote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee wat de link is in je post maar evengoed een welgemeende groet van Bong
Pamplona, ja idd....nu rings a bell, anyway thnx voor de groeten backquote:Op maandag 13 juli 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Horens, stieren, mensen die op de horens terecht komen en zulks, de groeten terug
Kut router liep weer eens vastquote:
have funquote:Op maandag 13 juli 2009 14:18 schreef D. het volgende:
*ff boodschappen gaat doen en moeders kat eten geven
ach..... hij heeft in elk geval lekker de tijd om uit te rusten.. geen baan meer straks en 2 jaar niet sporten....quote:
Daarom verwelkom ik hem alvast op Fok!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach..... hij heeft in elk geval lekker de tijd om uit te rusten.. geen baan meer straks en 2 jaar niet sporten....
Ja precies, diequote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
welke yuri, ken er maar 1, Ooooo hoor het net hier en die bedoelde ik ook, wat een dombo
Netjesquote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef D. het volgende:
Ik heb trouwens net ff uitgerekend dat mijn excuusbrief voor de douane me 85 euro heeft bespaard
Dat dacht ik ookquote:
Laat de mooie Ray Ban die je op je bolle, gele toet hebt zitten maar afquote:Op maandag 13 juli 2009 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Jammer alleen dat de spullen niet voor mij zijn, dus de besparing eigenlijk ook niet
Zolang het geen muggen zijn vind ik alles bestquote:Op maandag 13 juli 2009 17:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Krijg ik zo de kriebels van, insecten brrrr
Och, die kunnen je ook flink bezig houden, bitches zijn het!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang het geen muggen zijn vind ik alles best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |