Hahahha nee ik kan dan niet, Volendammer kermis.... ik vind t best jammer dat wel.Volgende keer ga ik wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nah, Annie kom dan op de meet, want dat wil ik graag meemaken.
Je zal maar iemand voor je hebben staan die ineens LOL en ROFL en EINZ EINZ loopt te gillen als er iets grappigs wordt gezegd.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie?
Ik heb niemand hier ooit IRL ontmoet, dus de kliks die er zijn zijn online.
Mijn ervaring van andere fora is dat als het online klikt het IRL meestal ook wel los loopt
Daarbij komt, andersom kan natuurlijk ook.
Voor hetzelfde geld is iemand die LOLROFL!!!!!1111!!! enzo post IRL wel 'normaal'
Gelezen, maargoed meestal ben je al weg dus daarom verbaasde mij hetquote:
Oja, einz was ik vergetenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zal maar iemand voor je hebben staan die ineens LOL en ROFL en EINZ EINZ loopt te gillen als er iets grappigs wordt gezegd.
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoedenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Tessio het volgende:
Ik heb eens ff gekeken op die lijst van Fok!meet, maar ruim 90% ken ik niet eens, nooit gelezen of wat dan ook.
Whatever
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je mag best schudden maar dan niet wakker
Why ,naar jou ben ik best wel nieuwsgierig.Aardige kerel ben je.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat je mij ooit op een Fok meet zal zien hoor
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelezen, maargoed meestal ben je al weg dus daarom verbaasde mij hetWel gezellig hoor
M.a.w., je bent een k*tkloon?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoeden
Dat is behoorlijk, dus we zien je weer rond 12:51?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halen
Ah so, maar het maakt mij ook niet uit hoor, het lijkt mij gewoon wel lolz.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken ook niet iedereen, maar wel meer dan 50%, omdat ik al langer actief ben dan mijn registratie doet vermoeden
Haha, nee dat weer net niet maar als je het puur bekijkt is BONG een kloon van mijn "Echte" identiteitquote:
Bij jou staat zeker zon nummertjes apparaat net als bij de slager,met al die fans.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
Ik ga WEL naar de meet... doe er je voordeel mee. Yvonne is vast wel in voor een complot of 3
Oeh, dank jequote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Why ,naar jou ben ik best wel nieuwsgierig.Aardige kerel ben je.
Ik ga zo met je meequote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben zo weg hoor, heb nog zo'n 12 uur slaap extra in te halen
Dat opzekerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ah so, maar het maakt mij ook niet uit hoor, het lijkt mij gewoon wel lolz.
je vergeet de uren die er bij een gewone nacht slapen horenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk, dus we zien je weer rond 12:51?
8 uur toch? Nou dan zien we je weer rond 20:52 ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
je vergeet de uren die er bij een gewone nacht slapen horen
Ik verwacht (van uit ervaring sprekende) dat het inhalen van uren mij niet zo goed af zal gaanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
8 uur toch? Nou dan zien we je weer rond 20:52 ofzo
Da's alleen online.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jij neemt ze allemaal mee naar bed....
Het lollige is dat ik natuurlijk straal langs degenen loop die ik wel van hier ken, nou ja...van hun postings dan.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat opzekerDus gewoon komen en knallen + feest vieren
Iig heb je veel slaap nodig, net als ik btw, al ben ik nu later actief dan normaal maar maybe komt dat omdat ik tijdelijk een peesontsteking had en dus niet kon typen gedurende die periode en dat nu weer wil inhalen ofzoquote:Op maandag 13 juli 2009 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht (van uit ervaring sprekende) dat het inhalen van uren mij niet zo goed af zal gaan
Als ik 9 uurtjes slaap dan is dat al lang en ben ik tevreden
Mss hebben de meeste mensen een sticker met zijn/haar username erop?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Het lollige is dat ik natuurlijk straal langs degenen loop die ik wel van hier ken, nou ja...van hun postings dan.
Truste D.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier dan nu toch echt bedtijd te zijn
welterusten allen![]()
Doeoeoeog D.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:03 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier dan nu toch echt bedtijd te zijn
welterusten allen![]()
Je volgt hem dus goed?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:10 schreef Anniebab het volgende:
Nou Bommie zit in zijn praktijk op Vol spreekuur te houden, dus die zien we ook niet meer terug.
Nee ik weet dat ie daar wel eens isquote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je volgt hem dus goed?
(Niet op VOL gekeken heeft)
Inspector Anniebab @workquote:Op maandag 13 juli 2009 00:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik weet dat ie daar wel eens isEn toen ging ik ff kijken ,en ja hoor daar was ie.
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in ENquote:Op maandag 13 juli 2009 00:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou nou en hoe oud ben je jochie.Hoe kan dat nou me vraagteken iseen =teken.Bom leg uit.
thanks en trustequote:Op maandag 13 juli 2009 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in EN
En ik ga slapen!!
Slaap lekker allemaal
Truste Niznoquote:Op maandag 13 juli 2009 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
foutje van XP... onder in de taakbalk naast de icoontjes even de text NL veranderen in EN
En ik ga slapen!!
Slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |