Komt helemaal goedquote:
Maakt me niks uit Yvonne, was maar een opmerking, lol is lol en waar dat is??quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enmeer hebben we voor 15o+ FOK!kertjes ook niet nodig.
We zijn er pas nog geweest, foto's komen eraan.
Bier, veld, eten, da's alles wat een FOKker nodig heeft
Hehe, 't is net carnaval.quote:
Je kunt dat altijd mailen naar redactie@thebunkeronline.tv he!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als TBO2 goed loopt (wat ik hoop) ben ik er zeker bij met TBO3 en als er nog hulp nodig is tijdens TBO2 dan bied ik mij vrijwillig aan
Ze vechten alleen maar onlinequote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En worden er ook wel eens ruzies uitgepraat of erger uitgevochten?....
Ja dat vroeg ik me nog af, wanneer moet er betaald wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.
Deze week beginnen we met de definitieve mensen, kunnen ze meteen dokken, want we moeten dingen in gaan slaan hè
Dat was dagdromenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey D'tje dacht dat jij ook al lag te dromen.
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lolquote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit Yvonne, was maar een opmerking, lol is lol en waar dat is??
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt dat altijd mailen naar redactie@thebunkeronline.tv he!
Klep helemaal open nu zeker....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt... opperste staat van opwinding hier nu !
quote:
slaap lekker damesquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lol
Hè guys, morgen verder, slapen, toedels
Ben benieuwd hoe zoiets gaat: "Hallo? Ja met Yvonne van Fok... ja we hebben 20 sloggy's nodig voor 6 personen!. euh ja ik doe ze daana nog dragen! "quote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.
Deze week beginnen we met de definitieve mensen, kunnen ze meteen dokken, want we moeten dingen in gaan slaan hè
Slaapse milfquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de grootste moederpoel de beste lol
Hè guys, morgen verder, slapen, toedels
truste beebquote:
true! Ik plop er nog een!quote:
Da's gelul, je klikt altijd welquote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Van de ene kant vind ik t jammer dat ik er niet ben,maar toch lijkt t me eng....k weet niet,stel dat je met niemand klikt...
Waarom zou je met mensen waarmee je online klikt offline niet klikken?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Van de ene kant vind ik t jammer dat ik er niet ben,maar toch lijkt t me eng....k weet niet,stel dat je met niemand klikt...
Proost! ik plop dan niet maar neem gewoon een slokjequote:
Dat hoort erbij, je zal vanzelf wel iemand tegenkomen en dan gaat de rest ook vanzelf, vind het zelf ook eng maar stap die drempel over en zie wel wat er gebeurd, je kan altijd nog weggaan....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je met mensen waarmee je online klikt offline niet klikken?
Je mag best schudden maar dan niet wakkerquote:
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uurquote:
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopicquote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Bong, heb je voor mij ff een linkje naar het topic van de meet?
En daarom is er alcohol om dat te ontremmenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.
Ik ken niemand hier, zit ik veels tekort voor hier en ik ga met Eva heen, die heb ik ook hier leren kennen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je weet t niet ,juullie kennen mekaar zo onderhand ,maar t kan best dat er mensen heel anders zijn ontopic dan echt,nou is dat bij mij niet t geval ,maar ben best verlegen...nuchter dan.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daarom is er alcohol om dat te ontremmen
TY Bong!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uur
[..]
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
Ajb, dit is het officiële topic
Jullie?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent veel losser dan ik, dat kan ik zo wel lezen.
Ja dat zal ook best wel loslopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie?
Ik heb niemand hier ooit IRL ontmoet, dus de kliks die er zijn zijn online.
Mijn ervaring van andere fora is dat als het online klikt het IRL meestal ook wel los loopt
Daarbij komt, andersom kan natuurlijk ook.
Voor hetzelfde geld is iemand die LOLROFL!!!!!1111!!! enzo post IRL wel 'normaal'
Nah, Annie kom dan op de meet, want dat wil ik graag meemaken.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor jou ben ik nie bang, ik leg je zo in de knoop.
Lees mijn post nog eensquote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? Het is na 23:00uur
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |