Nope! Mijn vrouw verscheurt jequote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is ook weinig meer te rellen hier!![]()
[..]
Haha nou bommie als je dat echt zou doen ga ik met jou mee naar huis hoor
Verrek! Je hebt je lederhosen aanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als jij komt, met een mooie anjer in je aars!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of dat geile volendamse "Trek me aan mijn haren terwijl je me door gaat palen" accent
Neuh , ik schud er ff wat smeltlijnen uitquote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig, gaan we poetisch worden of loop je te ijlen
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden, om mensen te ontmoeten waar mss een vriendschap uit onstaat omdat ikzelf geen sociale contacten hebt behoudens een goede vriend maar verder niets
Juist voor jou dus aanleiding om mensen van Fok! beter te leren kennen, toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden, om mensen te ontmoeten waar mss een vriendschap uit onstaat omdat ikzelf geen sociale contacten hebt behoudens een goede vriend maar verder niets
dus na een witte wijn ...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ikke?? Nou dan mag ik wel een krat bier opzuipen eerst of witte wijn...
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajajajaja ... ik zie je wel verlekkerd kijken
Jeeuutje ik ben Bernhard niet, een roos in me haar niet aars.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen als jij komt, met een mooie anjer in je aars!
Smeltlijnen? wil jij weten hoe ik dat interpreteer? nee hèquote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh , ik schud er ff wat smeltlijnen uit
Nou? dat wil ik graag! Vertel!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Smeltlijnen? wil jij weten hoe ik dat interpreteer? nee hè
Back at ya Beebquote:
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van planquote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
...Zou jij je niet eens opgeven voor TBO 2?
idd, daarom ga ik er dus naartoequote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist voor jou dus aanleiding om mensen van Fok! beter te leren kennen, toch?
Nee dat zou ik nooit bommieswijs kunnen,. dus go joor gang, make my day, vertel!!!!quote:
Zwakjes heur ... ik versta onder smeltlijnen gewoon mijn enorme pakket aan zinnen waar de gemiddelde vrouw bij denkt : Hi is een echte romaticusquote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat zou ik nooit bommieswijs kunnen,. dus go joor gang, make my day, vertel!!!!
Balletje terugspeelt
Je bent al een tijdje bijdjr bij Fok! nooit eerder naar een meet geweest?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van plan![]()
[..]
idd, daarom ga ik er dus naartoe
Ohkee, dat is leuk om te horenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen maar TBO begint eerder dan de FOK! meet dus gaat dat niet, dan wordt het toch TBO03 als die er komt maar was het zeker van plan![]()
Maar jij komt dus ook ?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohkee, dat is leuk om te horenBen benieuwd!
Ik ga niet voor romaticus wel voor romanticus, leg het balletje dus weer bij jouquote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwakjes heur ... ik versta onder smeltlijnen gewoon mijn enorme pakket aan zinnen waar de gemiddelde vrouw bij denkt : Hi is een echte romaticus![]()
![]()
Nu jij, je moet wel nu
en je hebt me nog niet eens in mijn dirndl gezienquote:
Nee, dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets doequote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje bijdjr bij Fok! nooit eerder naar een meet geweest?
Als TBO2 goed loopt (wat ik hoop) ben ik er zeker bij met TBO3 en als er nog hulp nodig is tijdens TBO2 dan bied ik mij vrijwillig aanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohkee, dat is leuk om te horenBen benieuwd!
Geniet ervanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Rook nog een sigaretje, drink mijn glaasje leeg en dan lekker mijn bedje in..
Nu ben je gewoon aan het teasen he?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en je hebt me nog niet eens in mijn dirndl gezien
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas was die te laat maar thnx anyway
[..]
Geen idee... ik weet dat mijn vrouw me kapot wilde maken ...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
Zijn zeker al heel wat romances uit ontstaan,zon meeting>?????
Welneequote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het teasen he?
Enmeer hebben we voor 15o+ FOK!kertjes ook niet nodig.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Camping is 3x niks, grote modderpoel, hoor ik hier
Waarom niet? Met jouw ogen, die stralen, zingen en vertellen dat wat iedereen zoekt, is het niets aan het handjequote:
Pfff...150 man ofzo zo uit mijn hoofd denk ikquote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Tessio het volgende:
Iemand enig idee hoeveel er ongeveer komen op de meet?
kan dat hele topic niet eens meer terugvinden.
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
Hoe bedoel je?Heb je die daar ontmoet?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee... ik weet dat mijn vrouw me kapot wilde maken ...![]()
Jup, en ook uitgegaanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
bier, veld, eten en jouw sloggy en we slaan ons er alle 150 doorheenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enmeer hebben we voor 15o+ FOK!kertjes ook niet nodig.
We zijn er pas nog geweest, foto's komen eraan.
Bier, veld, eten, da's alles wat een FOKker nodig heeft
En voor 25 EUR is het eigenlijk belachelijk goedkoop, wat wil je nog meerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Emmers nog Yvonne veeeel emmers.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijkquote:
Nee mijn vrouw wilde me toendertijd stuk maken, slopen... en dus is ze nu met me getrouwd... ik wonquote:Op zondag 12 juli 2009 23:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Heb je die daar ontmoet?
áls ze ook allemaal komen die zich opgegeven hebben hè.quote:
Echt... opperste staat van opwinding hier nu !quote:
En worden er ook wel eens ruzies uitgepraat of erger uitgevochten?....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijk
We hebben hier al FOK!huwelijke, relaties en babietjes!
oh excuse me...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel degleijk
We hebben hier al FOK!huwelijke, relaties en babietjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |