En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daaaag, ben der gek, ga jou met je writersblock nog een idee aan de hand doen, laat je kwetbare kant maar zien, de bommieheeftffgeentekstkant, dat dat ooit nog mocht gebeuren
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
ik zou bijna naar die meet gaan...alleen al om Bongetje te zien rellen
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?
Nou en ofquote:
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaanquote:
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !quote:Op zondag 12 juli 2009 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een spannende TT...en thnx voor het openen
die jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?
echt wreed jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou en of![]()
[..]
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaan
Utreg, 5 septemberquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Slaap lekker alvast Laysaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik nietquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !![]()
Trusten voor strakkies Laysa.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Ik kom ook jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast Laysa
[..]
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik niet
[..]
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)
De berenkuil !quote:
Tofquote:
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will doquote:
Een camping naast het midland hotel!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will do
*kuch*quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !![]()
Okej, *noteert het even zodat ik het makkelijk kan vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een camping naast het midland hotel!
yeps!quote:
Hey Beeb... jij mag ook meedoen hoorquote:
En waar is "hier"quote:Op zondag 12 juli 2009 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Camping is 3x niks, grote modderpoel, hoor ik hier
Rustig mensen, nix aan de hand, dat kleine dikke propje is net zo gevaarlijk als het schele zusje van Yogi de beer!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
Bommie zie nou wat je doet....daar heb je yvonne
Waar heb jij het over lief?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik sta, persoonlijk, niet achter privé ongein, zeker niet op een meet
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rustig mensen, nix aan de hand, dat kleine dikke propje is net zo gevaarlijk als het schele zusje van Yogi de beer!
Mijn hubbie werkt in Utrecht en heeft er een tijd gewoont, dus....insite information.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En waar is "hier"bron?
![]()
t zal wel niet veel zijn maar als er leuke muziek is en de boel goed aangekleed vind ik het prima![]()
ja die Bommie hé? ik bedoel....dat dát kan hierzo in Nederlandquote:Op zondag 12 juli 2009 22:29 schreef Nizno het volgende:
tjong............ bom is back.. lig meteen een topic achter
Ah okejquote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn hubbie werkt in Utrecht en heeft er een tijd gewoont, dus....insite information.
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.quote:
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah okejNouja, mn moeder woont in de buurt dus kan altijd de taxi pakken als ik het zat zou worden, mocht dat niet zo zijn slaap ik gewoon op het gras, een tent meenemen is teveel gedoe en heb geen idee of er nog ruimte is bij andere personen om te slapen
Zat wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah okejNouja, mn moeder woont in de buurt dus kan altijd de taxi pakken als ik het zat zou worden, mocht dat niet zo zijn slaap ik gewoon op het gras, een tent meenemen is teveel gedoe en heb geen idee of er nog ruimte is bij andere personen om te slapen
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!
Nee joh, gebeurt geen hol. Altijd zijn er met een grote muil elke meet elk forum. Uiteindelijk drinkt iedereen een pils en gaat verhalen over zijn "heldendaden" op het frum. Gaan ze vertellen dat de hele admin-crew op zijn achterste poten stond terwijl die het hele incident niet eens hebben opgemerkt en dat soort zakenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.
chanel....het cynische druipt er bij de heren vanaf...even tussen de regels doorlezen...ze maken gebbetjesquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik lees ook het een en ander, denk ook niet dat er wat gebeurd, laten we het leuk houden. Maar begrijp ook dat er nu alleen maar grapjes over gemaakt worden.
Luxequote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kruip bij Yvonne in d'r sloggy, schijnt nog een koelkast en een beertender bij te kunnen dan!
Ik heb wel een voorgevoel dat het een benevelde toestand gaat wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zat wordenjaaa misschien vinden ze je de andere dag wel onder een of andere boom, alles kan.
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, gebeurt geen hol. Altijd zijn er met een grote muil elke meet elk forum. Uiteindelijk drinkt iedereen een pils en gaat verhalen over zijn "heldendaden" op het frum. Gaan ze vertellen dat de hele admin-crew op zijn achterste poten stond terwijl die het hele incident niet eens hebben opgemerkt en dat soort zaken
Je komt toch ook he?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.
Nee het was meer ff een mededeling om mijn standpunt in deze te vertellen, mag hopen dat we nog een btje volwassen zijn. Heb meer dan genoeg geouwehoer meegemaakt tussen forums, allemaal van die onvolwassen mensen...Gewoon lol hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |