En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja daaaag, ben der gek, ga jou met je writersblock nog een idee aan de hand doen, laat je kwetbare kant maar zien, de bommieheeftffgeentekstkant, dat dat ooit nog mocht gebeuren
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
ik zou bijna naar die meet gaan...alleen al om Bongetje te zien rellen
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat geleuf je echt? geen tekst? ik ?
Nou en ofquote:
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaanquote:
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !quote:Op zondag 12 juli 2009 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een spannende TT...en thnx voor het openen
die jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh moest zelf ideeën aandragen? of is dat gemakzucht?
echt wreed jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou en of![]()
[..]
Zie vooral die armpjes, die kunnen goed slaan
Utreg, 5 septemberquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Slaap lekker alvast Laysaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik nietquote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Wanneer en waar is die meet eigenlijk, heb het honderd keer voorbij zien komen maar heb geen zin om terug te lezen, op te zoeken etc etc
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Biertje bij de meet zeg ik! En daarna gaan we Remlog een ubermega geven !![]()
Trusten voor strakkies Laysa.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo lekker nog ff vanuit mn bed tv kijken dus ben dr zo vandoor
Ik kom ook jaquote:Op zondag 12 juli 2009 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast Laysa
[..]
Zaterdag 5 september, omgeving Utrecht meer weet ik niet
[..]
Haha, nouja iig zou ik zeker een biertje met hem drinken, ben dan een softie maarja, leuk dat jij ook komt (toch?)
De berenkuil !quote:
Tofquote:
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will doquote:
Een camping naast het midland hotel!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tof![]()
[..]
Heb ik gelezen ja, heb geen idee waar het is maar een taxi will do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |