Kut router liep weer eens vastquote:
have funquote:Op maandag 13 juli 2009 14:18 schreef D. het volgende:
*ff boodschappen gaat doen en moeders kat eten geven
ach..... hij heeft in elk geval lekker de tijd om uit te rusten.. geen baan meer straks en 2 jaar niet sporten....quote:
Daarom verwelkom ik hem alvast op Fok!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach..... hij heeft in elk geval lekker de tijd om uit te rusten.. geen baan meer straks en 2 jaar niet sporten....
Ja precies, diequote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
welke yuri, ken er maar 1, Ooooo hoor het net hier en die bedoelde ik ook, wat een dombo
Netjesquote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef D. het volgende:
Ik heb trouwens net ff uitgerekend dat mijn excuusbrief voor de douane me 85 euro heeft bespaard
Dat dacht ik ookquote:
Laat de mooie Ray Ban die je op je bolle, gele toet hebt zitten maar afquote:Op maandag 13 juli 2009 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Jammer alleen dat de spullen niet voor mij zijn, dus de besparing eigenlijk ook niet
Zolang het geen muggen zijn vind ik alles bestquote:Op maandag 13 juli 2009 17:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Krijg ik zo de kriebels van, insecten brrrr
Och, die kunnen je ook flink bezig houden, bitches zijn het!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang het geen muggen zijn vind ik alles best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |