Jaaa las het ook, maar wilde er toch ff op terug komen. Misschien vandaar ook de "kuch"quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
chanel....het cynische druipt er bij de heren vanaf...even tussen de regels doorlezen...ze maken gebbetjes...alles is uitgepraat
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Prachtig!!! terwijl degenen die erbij waren staan te lachen om die dikke verhalen.
Nee het was meer ff een mededeling om mijn standpunt in deze te vertellen, mag hopen dat we nog een btje volwassen zijn. Heb meer dan genoeg geouwehoer meegemaakt tussen forums, allemaal van die onvolwassen mensen...Gewoon lol hebben!
Van die ochtendnevel, laaghangend over de campingquote:Op zondag 12 juli 2009 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Luxe![]()
[..]
Ik heb wel een voorgevoel dat het een benevelde toestand gaat worden![]()
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hunquote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal worden
Heb in het verleden mensen ontmoet, was wel kleinschalig en dat was leuk, het leukste is dat je elkaar bij de nick blijft noemen ook al weet je elkaars echte naam,, maar dat is zoooo vreemdquote:Op zondag 12 juli 2009 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik lees jouw post en denk even na....het lijkt me wel iets heel aparts om mee te maken, je kent de mensen van I-net maar ook weer niet irl dus heb geen idee hoe dat uit gaat pakken, wel dat het een zeer bijzondere ervaring zal worden
Ik denk zelfs dat het meer wordt dan bier alleen, ook sterke drank etc en blowtjesquote:Op zondag 12 juli 2009 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van die ochtendnevel, laaghangend over de campingzie je het voor je? zo'n nevel vlak boven het gras? Na een krat bier denk ik wel.
Haha, mooi verhaal, ja voor mij is het de eerste meet dus geen idee hoe of wat, ook is deze meet nogal druk bezocht dus wat minder knus als de VOL meetingsquote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hun![]()
![]()
Jaaa heb ik wel eens over gelezen, Bommie met de rozen, vuile charmeur...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk. Heb een meet meegemaakt met Maureen, Flugel, Day, Manu, teamlead, LS enzo.. De dames zouden me stuk gaan maken omdat ik irl verlegen ben... nu ben ik dat ook wel ... de eerste 5-10 minuten .. Dus dan haal ik een tros rozen kom binnen deel rozen uit, dames ff uit hun ritme en ik alle tijd om uit mijn verlegenheid te komen.... ja en dan is het te laat voor hun![]()
![]()
Dat is o.a. wat ik bedoel, ik ben dan BONG maar mijn irl naam is "Alex" (for the record) dus dan moet je je focussen op je username van hej bong hoe gaat het ipv Alex etcquote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb in het verleden mensen ontmoet, was wel kleinschalig en dat was leuk, het leukste is dat je elkaar bij de nick blijft noemen ook al weet je elkaars echte naam,, maar dat is zoooo vreemd
Zelfverdedigingquote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaa heb ik wel eens over gelezen, Bommie met de rozen, vuile charmeur...
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk meequote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is o.a. wat ik bedoel, ik ben dan BONG maar mijn irl naam is "Alex" (for the record) dus dan moet je je focussen op je username van hej bong hoe gaat het ipv Alex etc
Heel vaag
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bentquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik krijg best zin om ook naar die meet te komen als ik dat zo lees![]()
Maar ik doe het niet want ik durf niet buiten het TBO forum te komen.
Lol, ik noemde mijn vriendinnetje ook altijd gewoon bij haar naam, maar sinds ze hier zit noem ik haar Dot. How weird is thatquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk mee
En je durft wel opperjostie vlemminxcxcx om de nek te hangenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Helaas was die te laat maar thnx anywayquote:
Kom gewoon! Tis tof leuk etc. en zeker nu met het 10jarig bestaan een van de grootste feesten ooit op FOK! dus doen!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
zoiets iddquote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt vaag ja, ben wel eens/ meerdere keren bij een forumvriendinnnetje geweest, ik probeer haar met haar echte naam aan te spreken en zij blijft mij maar aanspreken met mijn forumnaam, ze leest zeer waarschijnlijk mee
Dat zal hetzelfde effect hebben als zeggen wie ik ben:quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bent
Dot!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, ik noemde mijn vriendinnetje ook altijd gewoon bij haar naam, maar sinds ze hier zit noem ik haar Dot. How weird is that
Die is dat gewend.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je durft wel opperjostie vlemminxcxcx om de nek te hangen
Maar dan is de lol er vanaf denk ik...persoonlijk, is juist leuk om ervaringen uit te wisselen dmv je posts etcquote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik zoiets van neeeeeee en aan de andere kant is het een uitdaging. Je kunt ook gaan en niet zeggen wie je bent
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef Anniebab het volgende:
Is t nou in Utrecht?Niet dat ik kan hoor , maar ik wil t wel ff weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |