Zijn er nog wel meer van, world according to America googlen.quote:
Zet Brüno ook maar op je lijstjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Daar kom ik NU achter. (speelde overigens geen Runescape, wat dat ook mag zijn, maar bij poker wordt het ook vaak met k aangeduid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
En Adolfo Pirelli!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zet Brüno ook maar op je lijstje
[ afbeelding ]
Dan weet je ook gelijk hoeveel gram 1 kilogram isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
Die gast uit Sweeney Todd toch? Met die marktkraamquote:
Sasha Baron Cohenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Ach, maak je niet druk, ik begreep pas in 2002 waar Y2K voor stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Sasha Baron Cohen
En nee geen google.
Het bestaat nog
Als je dood gaat word je lichaam opeens 22 gram lichter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:19 schreef J0ttem het volgende:
Ik dacht vroeger dat je ziel één of ander orgaan was
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef banapples het volgende:
Nu is ie eigenlijk nog steeds niet grappig.
daarvoor moet je hier zijn:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef richard. het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrepen heb is dat er mensen zijn die denken dat er een ene allah bestaat![]()
Kan iemand mij dat uitleggen?
Zodat het leuk moet lijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
dacht vroeger altijd dat het lachende publiek wat je hoorde tijdens een tv-serie (oppassen bijvoorbeeld) daadwerkelijk achter de camera zat te lachen. snap trouwens nog steeds niet waarom ze dat erachter monteren...
Das niet altijd opgenomen hoor! Bij Friends bijvoorbeeld is het alleen opgenomen gelach als het echte publiek te hard lacht of juist te weinig lacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
dacht vroeger altijd dat het lachende publiek wat je hoorde tijdens een tv-serie (oppassen bijvoorbeeld) daadwerkelijk achter de camera zat te lachen. snap trouwens nog steeds niet waarom ze dat erachter monteren...
ook wel bekend onder de term katoen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef JJH het volgende:
God no! Stond laatst te strijken toen ik op een etiketje "Baumwolle" zag staan
Baum = Boom
Wolle = Wol
Boomwol! Textiel dat van een boom afkomt in plaats van een schaap.
WTF...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef JJH het volgende:
God no! Stond laatst te strijken toen ik op een etiketje "Baumwolle" zag staan
Baum = Boom
Wolle = Wol
Boomwol! Textiel dat van een boom afkomt in plaats van een schaap.
Ik snap wel wat je bedoelt. Toen ik vroeger nog heel klein was wezen jongens uit de buurt een huis aan waar 'boeven woonden'. Ik was bang en liep er nooit meer langs. Echt pas veel jaren later besefte ik dat ik dat altijd in een soort van onderbewust zijn nog lang 'geloofde', gewoon omdat je er niet meer aan denkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat wanneer je in het donker in bed ligt op je rug het knagende gevoel in je rug GÉÉN wolf is die van onderaf door je matras heen probeert te komen om je op te eten.. Maar je eigen hartslag.
Serieus, ik was denk ik 22 ofzo voordat dat kwartje ineens viel (natuurlijk in de tussenliggende vijftien jaar domweg niet aan gedacht he) en toch achteraf nog een opluchting
Ekans = Snakequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup. En het andere Team Rocket team heeft Butch en Cassidy. Butch Cassidy.
En natuurlijk:
ArticUNO
ZapDOS
MolTRES.
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
Dat wordt toch ook al minstens 5 jaar niet meer gemaakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.
je moeder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Jeoom het volgende:
mijn broertje dacht eerder dat alleen cola gaat schuimen als je het schud, en bijvoorbeeld niet sinas.
raad eens wie de boel kon opruimen?
je oom?quote:
hoe gaat dat dan als een scene 3 keer over moet? dan is het niet leuk meer en hoef je dus niet meer te lachen... en de buitenscenes??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.
buiten=binnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:39 schreef mista het volgende:
[..]
hoe gaat dat dan als een scene 3 keer over moet? dan is het niet leuk meer en hoef je dus niet meer te lachen... en de buitenscenes??
Ja iddquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Dat Guillaume, William, Wilhelm en Willem varianten zijn van dezelfde naam.
Net als Ludwig en Lodewijk trouwensEn dat Cologne Keulen betekent weet ik ook nog maar sinds kort
.
Jeetje ik dacht dat ik de enige was... niet dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef banapples het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was de mop:
Ken je de mop van die mummie? Nee? Ingewikkeld he!
Ik snapte er niks van totdat ik door had dat de mop niet ingewikkeld als in moeilijk was, maar dat de mummie zelf ingewikkeld is (in lappen enzo).
Nu is ie eigenlijk nog steeds niet grappig.
In het Engels korten ze William wel af naar Bill. Bill Clinton heet dan ook eigenlijk William Clinton...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Wij hadden zo'n Engels boek met een woordenlijst achterin, daar stond: Willem ---> Bill
Srsly...
Ik wou net zeggen... je kan lachen dat er staat Willem -> Bill, maar Bill is ook daadwerkelijk (een Engelstalige) verbastering van William.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Thijz het volgende:
[..]
In het Engels korten ze William wel af naar Bill. Bill Clinton heet dan ook eigenlijk William Clinton...
herkenbaar, ergens een fiat aan geven heeft niks met auto's te maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef J0ttem het volgende:
Oh ik heb nog een erge, ik dacht vroegah (toen ik nog een jaar of 9/10/11 was) dat de Verenigde Naties iets met de Nazi's te maken had
Goedbeschouwd heeft de VN natuurlijk ook wel wat met de Nazi's te makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef J0ttem het volgende:
Oh ik heb nog een erge, ik dacht vroegah (toen ik nog een jaar of 9/10/11 was) dat de Verenigde Naties iets met de Nazi's te maken had
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Dat van Wicky de Viking is niet zo vreemd aangezien de stem is ingesproken door een vrouw: Marianne Rector.
Zo kwam ik er laatst achter dat de stem van Bart Simpson ook wordt ingesproken door een vrouw![]()
Hier is een interview met de mensen achter de Simpsons:
Ehm dit heb ik gemist denk ik?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:43 schreef z80 het volgende:
en de vlag heeft een boven en onderkant.
daar kwamen ze laatst in Duitsland ook achter
Hij moet met een dikke witte baan linksboven beginnen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Ehm dit heb ik gemist denk ik?
En dat van 1k gold wist ik ook niet..
Of Sasha Boran Cohen in Seeney Todd speelde
onroerend ipv ontroerend goed
en die fiat begrijp ik ook niet echt![]()
Maar dit is wel een topic waar je veel van kan leren / over kan lachen
Je kent dit woord toch wel? En je snapt dat dat niks met het gelijknamige automerk te maken heeft?quote:
Ja maar als je die omdraait dan zit er toch nog steeds een dikke witte baan linksboven?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Hij moet met een dikke witte baan linksboven beginnen...
[ afbeelding ]
dacht ik ook, maar nee. kijk maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar als je die omdraait dan zit er toch nog steeds een dikke witte baan linksboven?
Als je hem 180° draait ja, niet als je hem langs de onderrand 'omklapt'.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja maar als je die omdraait dan zit er toch nog steeds een dikke witte baan linksboven?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef Niara het volgende:
maar wat heeft dat met Duitsland te maken?
Oh zo. Ja, da's gewoon stom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je hem 180° draait ja, niet als je hem langs de onderrand 'omklapt'.
Zie BBC News: Flag mistake at UK-China ceremony en het usericon van deze Fok!user.
Dat zijn de sukkels die thuis roepen "HEY!! DAT BEN IK!!!"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef Gwywen het volgende:
Oh, dat dacht ik ook altijd. Dat het live was met publiek en zo. Soms hoor je iemand heel hard lachen boven de anderen uit, dat was voor mij toch wel het "bewijs" dat er echt mensen zaten
Wow, inderdaad jaquote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef ComeOnDieYoung het volgende:
Oja, nog iets: The Rolling Stones vertaal je níet als De Rollende Stenen, maar als De Zwervers.
Sóms wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Dat wolken niet door fabrieken gemaakt worden.
de Britten maken zelf ook wel eens een foutje:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als je hem 180° draait ja, niet als je hem langs de onderrand 'omklapt'.
Zie BBC News: Flag mistake at UK-China ceremony en het usericon van deze Fok!user.
Dat dacht ik ook een hele tijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat [OUD] staat voor Ouders, en niet voor Oude mensen (ik dacht een Seniorensubforum)
oeps, ik had het nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je kent dit woord toch wel? En je snapt dat dat niks met het gelijknamige automerk te maken heeft?
Hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef Parvus het volgende:
Schiet me er net een te binnen. Vroeger bij voetbal hadden we een coach die altijd iedereen aan zat te sturen dat ze bijvoorbeeld dieper moesten spelen. Hij zei dan altijd "bij vlagen deed je dat heel goed". Dan weer de volgende, die moest lange ballen schieten. "Bij vlagen deed je dat erg goed."...
Ik zat daar en dacht.. Zo.. bij Vlagen hebben we echt een goede wedstrijd gespeeld, ik kan me die ploeg helemaal niet herinneren.hihi
Dat kan inderdaad ook...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Denk/Dacht altijd dat dat bedoeld was om je voeten te wassen![]()
je hebt toch ook bidetten/bidets waar je een straal recht omhoog hebt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam er ongeveer een half jaar geleden achter wat dit is. Volgens mij weten heel weinig mensen in Nederland het eigenlijk.
Een bidet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam er ongeveer een half jaar geleden achter wat dit is. Volgens mij weten heel weinig mensen in Nederland het eigenlijk.
Gadverredammequote:Gebruikers die niet vertrouwd zijn met bidets, verwarren deze soms met urinoirs, toiletten, of zelfs drinkfonteintjes.
Oh, je hebt gelijk! Sorry Die illustratie die je er bij zet, vind ik trouwens ook een goede. Wij gebruiken hier, vooral in onze bosatlassen, van die gebolde wereldkaarten. Daardoor heb ik lang gedacht dat Groenland en Canada kleiner waren dan ze zijn, maar op een platte kaart zoals jouw plaatje zijn Canada en Groenland toch enorme lappen land. Ik snap dan alleen nog niet waarom ze wel de noordpool glad strijken, maar niet Antarctica. Is daar een speciale theorie voor of heb ik het nou gewoon nog steeds fout? .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:44 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook wel een beetje zo geformuleerd alsof Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Ik las niet verder inderdaad. Wij hadden ook zo'n ding.quote:
Is het niet omdat z'n voornaam Donald is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:45 schreef Witchfynder het volgende:
Na iets van 5 jaar NCIS gekeken te hebben, realiseer ik mij nu pas waarom Dr Mallard "Ducky" genoemd wordt. Mallard = de soort eend die wij in West-Europa het meest hebben. Ik kom hier achter, omdat ik op vakantie in Londen het ergens op het menu zag staan.
Ik was op vakantie en begon mn voeten er in te wassen, mn vriend zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie en begon mn voeten er in te wassen, mn vriend zowtf ben jij nou aan het doen?
Ja ik ook, ik ben daarna ook maar gelijk gaan douchen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik blijf het een smerig ding vinden..
Dan valt het bij jou nog mee.. er zijn dus ook mensen die dat ding als drinkfonteintje aanzien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ben daarna ook maar gelijk gaan douchen.
Uit zo'n ding komt net als een toilet gewoon drinkwater hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan valt het bij jou nog mee.. er zijn dus ook mensen die dat ding als drinkfonteintje aanzien.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |