Zijn er nog wel meer van, world according to America googlen.quote:
Zet Brüno ook maar op je lijstjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Daar kom ik NU achter. (speelde overigens geen Runescape, wat dat ook mag zijn, maar bij poker wordt het ook vaak met k aangeduid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
En Adolfo Pirelli!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zet Brüno ook maar op je lijstje
[ afbeelding ]
Dan weet je ook gelijk hoeveel gram 1 kilogram isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
Die gast uit Sweeney Todd toch? Met die marktkraamquote:
Sasha Baron Cohenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Ach, maak je niet druk, ik begreep pas in 2002 waar Y2K voor stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Sasha Baron Cohen
En nee geen google.
Het bestaat nog
Als je dood gaat word je lichaam opeens 22 gram lichter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:19 schreef J0ttem het volgende:
Ik dacht vroeger dat je ziel één of ander orgaan was
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef banapples het volgende:
Nu is ie eigenlijk nog steeds niet grappig.
daarvoor moet je hier zijn:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef richard. het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrepen heb is dat er mensen zijn die denken dat er een ene allah bestaat![]()
Kan iemand mij dat uitleggen?
Zodat het leuk moet lijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
dacht vroeger altijd dat het lachende publiek wat je hoorde tijdens een tv-serie (oppassen bijvoorbeeld) daadwerkelijk achter de camera zat te lachen. snap trouwens nog steeds niet waarom ze dat erachter monteren...
Das niet altijd opgenomen hoor! Bij Friends bijvoorbeeld is het alleen opgenomen gelach als het echte publiek te hard lacht of juist te weinig lacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
dacht vroeger altijd dat het lachende publiek wat je hoorde tijdens een tv-serie (oppassen bijvoorbeeld) daadwerkelijk achter de camera zat te lachen. snap trouwens nog steeds niet waarom ze dat erachter monteren...
ook wel bekend onder de term katoen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef JJH het volgende:
God no! Stond laatst te strijken toen ik op een etiketje "Baumwolle" zag staan
Baum = Boom
Wolle = Wol
Boomwol! Textiel dat van een boom afkomt in plaats van een schaap.
WTF...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef JJH het volgende:
God no! Stond laatst te strijken toen ik op een etiketje "Baumwolle" zag staan
Baum = Boom
Wolle = Wol
Boomwol! Textiel dat van een boom afkomt in plaats van een schaap.
Ik snap wel wat je bedoelt. Toen ik vroeger nog heel klein was wezen jongens uit de buurt een huis aan waar 'boeven woonden'. Ik was bang en liep er nooit meer langs. Echt pas veel jaren later besefte ik dat ik dat altijd in een soort van onderbewust zijn nog lang 'geloofde', gewoon omdat je er niet meer aan denkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat wanneer je in het donker in bed ligt op je rug het knagende gevoel in je rug GÉÉN wolf is die van onderaf door je matras heen probeert te komen om je op te eten.. Maar je eigen hartslag.
Serieus, ik was denk ik 22 ofzo voordat dat kwartje ineens viel (natuurlijk in de tussenliggende vijftien jaar domweg niet aan gedacht he) en toch achteraf nog een opluchting
Ekans = Snakequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup. En het andere Team Rocket team heeft Butch en Cassidy. Butch Cassidy.
En natuurlijk:
ArticUNO
ZapDOS
MolTRES.
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
Dat wordt toch ook al minstens 5 jaar niet meer gemaakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.
je moeder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Jeoom het volgende:
mijn broertje dacht eerder dat alleen cola gaat schuimen als je het schud, en bijvoorbeeld niet sinas.
raad eens wie de boel kon opruimen?
je oom?quote:
hoe gaat dat dan als een scene 3 keer over moet? dan is het niet leuk meer en hoef je dus niet meer te lachen... en de buitenscenes??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:13 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Bij oppassen word er niks achter gemonteerd, ben er zelf keertje geweest bij de opnames.
buiten=binnenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:39 schreef mista het volgende:
[..]
hoe gaat dat dan als een scene 3 keer over moet? dan is het niet leuk meer en hoef je dus niet meer te lachen... en de buitenscenes??
Ja iddquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Dat Guillaume, William, Wilhelm en Willem varianten zijn van dezelfde naam.
Net als Ludwig en Lodewijk trouwensEn dat Cologne Keulen betekent weet ik ook nog maar sinds kort
.
Jeetje ik dacht dat ik de enige was... niet dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef banapples het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was de mop:
Ken je de mop van die mummie? Nee? Ingewikkeld he!
Ik snapte er niks van totdat ik door had dat de mop niet ingewikkeld als in moeilijk was, maar dat de mummie zelf ingewikkeld is (in lappen enzo).
Nu is ie eigenlijk nog steeds niet grappig.
In het Engels korten ze William wel af naar Bill. Bill Clinton heet dan ook eigenlijk William Clinton...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Wij hadden zo'n Engels boek met een woordenlijst achterin, daar stond: Willem ---> Bill
Srsly...
Ik wou net zeggen... je kan lachen dat er staat Willem -> Bill, maar Bill is ook daadwerkelijk (een Engelstalige) verbastering van William.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:21 schreef Thijz het volgende:
[..]
In het Engels korten ze William wel af naar Bill. Bill Clinton heet dan ook eigenlijk William Clinton...
herkenbaar, ergens een fiat aan geven heeft niks met auto's te maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef J0ttem het volgende:
Oh ik heb nog een erge, ik dacht vroegah (toen ik nog een jaar of 9/10/11 was) dat de Verenigde Naties iets met de Nazi's te maken had
Goedbeschouwd heeft de VN natuurlijk ook wel wat met de Nazi's te makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef J0ttem het volgende:
Oh ik heb nog een erge, ik dacht vroegah (toen ik nog een jaar of 9/10/11 was) dat de Verenigde Naties iets met de Nazi's te maken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |