Zijn er nog wel meer van, world according to America googlen.quote:
Zet Brüno ook maar op je lijstjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:26 schreef sam93dor het volgende:
Wtf? Ik lees net dat Borat en Ali G door dezelfde persoon is gespeeld?
![]()
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Daar kom ik NU achter. (speelde overigens geen Runescape, wat dat ook mag zijn, maar bij poker wordt het ook vaak met k aangeduid).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
En Adolfo Pirelli!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zet Brüno ook maar op je lijstje
[ afbeelding ]
Dan weet je ook gelijk hoeveel gram 1 kilogram isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja er zijn wel weer acteurs die je meteen associeert met hun rollen en daar moeilijk van af komen, kijk bijvoorbeeld naar Rowan Atkinson & Daniel Radcliffe. (of om het makkelijker te houden, Mr. Bean & Harry Potter)
OT: Toen ik vroeger nog Runescape speelde (I know, epic fail), werd 1000 gold vaak als "1k" aangeduid, ik kwam er een paar maand later pas achter dat die "k" voor "Kilo" stond
![]()
Die gast uit Sweeney Todd toch? Met die marktkraamquote:
Sasha Baron Cohenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Valt me op hoeveel mensen zeggen fan te zijn, maar niet weten hoe die man eigenlijk heet (bedoel daarmee niet jou hoor, maar in het algemeen). Zeggen ze van die dingen als "Bruno wordt gespeeld door Borat". Ja hoor en in Public Enemies zijn glasrollen weggelegd voor Batman en Jack Sparrow.
Ach, maak je niet druk, ik begreep pas in 2002 waar Y2K voor stondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Sasha Baron Cohen
En nee geen google.
Het bestaat nog
Als je dood gaat word je lichaam opeens 22 gram lichter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:19 schreef J0ttem het volgende:
Ik dacht vroeger dat je ziel één of ander orgaan was
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef banapples het volgende:
Nu is ie eigenlijk nog steeds niet grappig.
daarvoor moet je hier zijn:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef richard. het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrepen heb is dat er mensen zijn die denken dat er een ene allah bestaat![]()
Kan iemand mij dat uitleggen?
Zodat het leuk moet lijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef mista het volgende:
dacht vroeger altijd dat het lachende publiek wat je hoorde tijdens een tv-serie (oppassen bijvoorbeeld) daadwerkelijk achter de camera zat te lachen. snap trouwens nog steeds niet waarom ze dat erachter monteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |