Maar altijd wel eerst een rondje OM de kerk maken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit
Uit volle borst IN de kerk zingen![]()
Jij weet heul niet of dat ook zo was toen ik 17 wasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je tot je 17e op een onbewoond eiland had gezeten wellicht. Nu kan je met redelijkheid aannemen dat je gewoon oerstom bent
aangezien in elke folder, televisie, krant etc weleens het woord pasta voorbij komt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Cylvia het volgende:
Vroegah, toen ik een jaartje of 5 was heb ik eens heule mooie schelpen gevonden op het strand in Texel (jaja), van die roze gedraaide en van die bruine met spikkeltjes nog helemaal glimmend, en die deelde ik toen uit aan mijn vriendjes en vriendinnetjes van de camping totdat m'n pa zei dat ik dat niet meer moest doen, waarom wist ik toen nog niet.
Jáááren later, ik was toen een jaartje of 18, zag ik ze weer eens bij m'n pa op de vensterbank liggen, dus ik zeg: "weet je nog pa? dat ik die toen allemaal gevonden had in texel?"
Op het moment dat hij heel hard ging lachen begreep ik pas dat ze uit een souvenir-winkeltje kwamen..
Jaquote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?
Ook lief van jou om ze uit te delen!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Cylvia het volgende:
[..]
JaLief he? maar ik had de helft inmiddels al weggegeven...
En dat Tour of Duty nu juist weer géén sportevenement is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
Jup. En het andere Team Rocket team heeft Butch en Cassidy. Butch Cassidy.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Don-Leon het volgende:
Vanmorgen stond pokémon weer eens op en daar zitten dan twee slechteriken in, jessie en james. Is dat geïnspireerd op Jesse James, die boef?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
Ja, zoals op dit plaatje. Hij is al heel oud, ik heb hem 10 jaar geleden al eens gezien geloof ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik echt pas een paar maanden geleden achter kwam, is dat de VS best dicht bij de Sovjet Unie en Japan liggen.
Toen het over de koude oorlog en WOII ging, dacht ik altijd: "men da's toch ver? Helemaal over Europa vliegen en de Atlantische Oceaan, waar is de VS uberhaupt bang voor". Totdat ik me ineens besefte dat ze natuurlijk de andere kant op gaan, over de Pacifische Oceaan. Ik geef de wereldkaarten de schuld.
Lol, wtf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:02 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb vroeger altijd gedacht, dat de grootste stad van het land automatisch de hoofdstad is, maar dat is het pas als het parlement er gevestigd zit of anders gezegd als de regeringszetels er een vergaderplek hebben.
Hierdoor heb ik me altijd afgevraagd waarom zo'n grote stad als Sydney niet meteen de hoofdstad is, of Auckland van NZ, die is 2 x zo groot als Wellington.
Dat het voor ons Den Haag is, dat maakt ons een van de 7 uitzonderingen in de wereld, inclusief Zwistersland en Monaco.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst hoorde dat we Chineens gingen halen, dacht ik dat we daadwerkelijk een Chinees gingen halen.
De aarde is niet plat hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik echt pas een paar maanden geleden achter kwam, is dat de VS best dicht bij de Sovjet Unie en Japan liggen.
Toen het over de koude oorlog en WOII ging, dacht ik altijd: "men da's toch ver? Helemaal over Europa vliegen en de Atlantische Oceaan, waar is de VS uberhaupt bang voor". Totdat ik me ineens besefte dat ze natuurlijk de andere kant op gaan, over de Pacifische Oceaan. Ik geef de wereldkaarten de schuld.
Hoe kom je daar dan bij, het had niks met moslims te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:09 schreef Shoombak het volgende:
Dat de oorlog in Joegoslavië e.d. met moslims te maken had kwam ik afgelopen week achter
Jouw hersenen zijn jouw ziel.. So you were right.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:19 schreef J0ttem het volgende:
Ik dacht vroeger dat je ziel één of ander orgaan was
Het is zelfs nog gecompliceerder dan dat. In geval van Australië en de VS hebben ze voor een andere stad dan één van de grootste gekozen omdat zij geen van deze steden voor wilden trekken (omdat hoofdstad zijn voordelen heeft). Zuid-Afrika doet het helemaal leuk door de drie machten uit de Trias Politica te verpreiden over drie steden (Pretoria, Bloemfontein en Kaapstad). Dit heeft ook te maken met het feit dat Zuid-Afrika een samenvoegsel is van drie verschillende landen (overigens iets waar ik vorig jaar pas achter kwam!)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:02 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb vroeger altijd gedacht, dat de grootste stad van het land automatisch de hoofdstad is, maar dat is het pas als het parlement er gevestigd zit of anders gezegd als de regeringszetels er een vergaderplek hebben.
Hierdoor heb ik me altijd afgevraagd waarom zo'n grote stad als Sydney niet meteen de hoofdstad is, of Auckland van NZ, die is 2 x zo groot als Wellington.
Dat het voor ons Den Haag is, dat maakt ons een van de 7 uitzonderingen in de wereld, inclusief Zwistersland en Monaco.
Je was stiekem naar de moskee gegaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef Mozy het volgende:
Toen ik 8 was ben ik met wat vrienden+familie ooit naar de kerk gegaan.
Ik was de enige met een blanke huidskleur.
Nee, het was zo'n zwart gospel kerkje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was stiekem naar de moskee gegaan?
Overigens:
Ik heb me pas jaren later beseft dat ons gezin niet de eigenaar was van de bus die een straat verder stopte.
Als ik met mijn moeder met de bus ging, zei ze altijd: "Ah, daar is onze bus" (als bus 43 er aan kwam.)
Ik ging er dus van uit dat die bus van ons was en vond het bizar als er andere mensen in zaten. Pas nadat ik in de gaten kreeg dat mijn moeder bedoelde dat we in bus 43 moesten stappen ging er een lichtje branden.
Tof! Zijn die er in Nederland? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het was zo'n zwart gospel kerkje.
Aangezien de mensen met wie ik meeging zwart waren.
Prachtig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:24 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Ja, zoals op dit plaatje. Hij is al heel oud, ik heb hem 10 jaar geleden al eens gezien geloof ik
[ afbeelding ]
Daar kwam ik dus ook pas heel laat achterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
In Leeuwarden zit ook zoiets. Het zit gewoon in een pand tussen wat bedrijven in. Alleen naast de deur hangt een klein bordje met daarom wie/wat ze zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof! Zijn die er in Nederland? Nooit geweten.
Ik zat die kaart ook altijd statisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
Zo bedacht ik me een paar dagen geleden opeens hoe het cabaretduo Kommil Foo aan zijn naam komt (comme il faut).quote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Iemand in mijn MSN heeft als sig 'tout va bien' en nu pas realiseer ik me de 'grap' in de titel van dat TMF-programma van medio jaren '90: Tout Fabienne.
Nee, Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland zijn alle vier landen, in het Engels constituent countries genaamd. Het Verenigd Koninkrijk is de staat die is opgemaakt uit die vier landen. De Engelstalige Wikipedia heeft een uitgebreide uitleg waarom de benaming 'landen' de correcte is en niet 'provincies' of 'gebiedsdelen'.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Er ligt daar maar 1 land, namelijk het Verenigd Koninkrijk.
Mag deze in de OP, plz?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Wicky is een jongen en geen meisje![]()
Lang haar, jurk, hoog stemmetje... en ik mijn hele leven maar denken dat het een meisje was... oh wacht
Jij had 't kunnen weten, Knipoog. De helft van jouw generatie had in die jaren zelf ook zo'n kapselquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Wicky is een jongen en geen meisje![]()
Lang haar, jurk, hoog stemmetje... en ik mijn hele leven maar denken dat het een meisje was... oh wacht
Ik lees dit topic nog niet zo langquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Mag deze in de OP, plz?
Komt elk topic wel een keer of 3 voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |