SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef Buschetta het volgende:
Dat fokkers over het algemeen dom en lui zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ben ik een half uur mee bezig, terwijl het voor -JD- een kwestie van knippen plakken zou zijn
![]()
wtf???? knagend gevoel in je rug? misschien moet je naar een doctor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat wanneer je in het donker in bed ligt op je rug het knagende gevoel in je rug GÉÉN wolf is die van onderaf door je matras heen probeert te komen om je op te eten.. Maar je eigen hartslag.
Serieus, ik was denk ik 22 ofzo voordat dat kwartje ineens viel (natuurlijk in de tussenliggende vijftien jaar domweg niet aan gedacht he) en toch achteraf nog een opluchting
Ze beeldde gewoon uit dat het kwartje viel, en toen je m door had viel bij jou het kwartje ook. Dat heeft volgens mij niet met tt of vt te makenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:50 schreef Tanjaa het volgende:
Een paar weken terug vertelde iemand mij een raadsel.
Ze had een kwartje uit een potje gehaald en liet die vallen. Ze vroeg me: Welk spreekwoord beeld dit uit..
Ik snapte het eerst even niet maar toen bedacht ik me: Het moet vast het kwartje valt zijnIedereen lachte, ik lachte maar mee maar snapte niet waarom het grappig was.. Vanochtend bedacht ik me dat het grappig was omdat het kwartje viel, toen ik me bedacht dat het het spreekwoord het kwartje valt was
het gaat erom dat het een paar weken geleden gebeurd is en dat ik nu pas snap waarom het grappig is.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:19 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Ze beeldde gewoon uit dat het kwartje viel, en toen je m door had viel bij jou het kwartje ook. Dat heeft volgens mij niet met tt of vt te maken
Omg wtf amerikanen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika..........Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
wtf, wat dacht HIJ dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika..........Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:01 schreef mien-moeke het volgende:
De filipijnse valkuil. Ooit ergens gelezen en me altijd afgevraagd hoe zo'n kuil er uit ziet en wat er zo bijzonder aan is. Tot ik net op Wikipedia lees: "De filipijnse valkuil is een uil..."
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:01 schreef mien-moeke het volgende:
De filipijnse valkuil. Ooit ergens gelezen en me altijd afgevraagd hoe zo'n kuil er uit ziet en wat er zo bijzonder aan is. Tot ik net op Wikipedia lees: "De filipijnse valkuil is een uil..."
quote:
quote:
Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraagquote:
Daar moet ik je helaas in teleurstellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Timmor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraag![]()
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Daar moet ik je helaas in teleurstellen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Jezus. Da's me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:48 schreef DCNY het volgende:
Net the matrix weer eens gezien.. En zou Neo niet gewoon "the One" zijn omdat One gewoon een anagram van Neo is?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jezus. Da's me nog nooit opgevallen
Mij ook niet...quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jezus. Da's me nog nooit opgevallen
Als het geen banaan-vraag is, wat is het dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Timmor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraag![]()
ban-aanvraagquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:23 schreef adutchgirl020 het volgende:
[..]
Als het geen banaan-vraag is, wat is het dan?![]()
![]()
To skip = huppelen, skippy = huppelend/huppelig (bijvoeglijk naamwoord).quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef FunkJump het volgende:
Skippy is het engelse woord voor huppelen
skippybal --> huppelbal
Een bal waarmee je op en neer springt dus
Mijn zus heeft mijn moeder eens 's nachts gebeld om te vragen of het een jongen of meisje was, nadat ze er een discussie over had gehad met een vriendin. Binnenkort eens vragen of ze er al uit zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wicky de viking een jongen is.
Had het vorig jaar pas in de gaten toen ik eens bewust het liedje mee zong met de serie.
Angst voor de wolf maakt hem niet blij,
en dan die storm er nog eens bij.
Maar wolven en stormen daar,
hij is niet bang voor het gevaar!
Ik ben er nog steeds niet overheen. Jarenlang als rolmodel gehad.
>>> R&Pquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef bump_n_grind het volgende:
dat mannen nutteloos zijn :S
of was dat nu al gezegd?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Dat wolken niet door fabrieken gemaakt worden.
Als we altijd naar Maastricht reden naar opa en oma kwam je ook langs van die grote betonnen reactoren en die noemden we dan altijd de wolkenmakersquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Dat bomen niet de wind veroorzaken, da's er ook nog zo een.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Het_hupt = It_skipt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Caspian het volgende:
[..]
To skip = huppelen, skippy = huppelend/huppelig (bijvoeglijk naamwoord).(Kleine verbetering
)
Tevens TVP
Alles om je heen is gemaakt door een man, behalve je nagels.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef bump_n_grind het volgende:
dat mannen nutteloos zijn :S
of was dat nu al gezegd?
Dus als je een nummer skipt, hup je een nummer..?quote:
it makes sensequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dus als je een nummer skipt, hup je een nummer..?![]()
Grappig topic dit. Ik kan zo op dit moment geen eigen voorbeeld noemen, maar ik heb het zo vaak. Vaak voel ik me op zulke momenten dom. Gelukkig ben ik niet de enige!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nog dommer dit.. ik kwam er pas gister achter waarom bepaalde wijken zo heetten...
Ik reed gister door de adelheidstraat, en de prinsessenweg, nassaulaan, koninginnelaan.....
Oh daarom heet deze wijk oranje wijk
Om nog even op het onderwerp natuur verder te gaan...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Voor het zingen de kerk uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:43 schreef Patries86 het volgende:
paar jaar geleden wist ik pas wat betekende:
Voor het zingen de kerk uit...
De kerken van tegenwoordig is ook niet meer wat 't ooit geweest is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit
Uit volle borst IN de kerk zingen![]()
Als ze 10 jaar jonger zijn wel schuumquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kerken van tegenwoordig is ook niet meer wat 't ooit geweest is.
Je moet weer keer langskomen, dan gaan we scoren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze 10 jaar jonger zijn wel schuum![]()
Dat zouden we echt moeten doen eik jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet weer keer langskomen, dan gaan we scoren.
Inmiddels ben ik weer berucht hier.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zouden we echt moeten doen eik ja
Godsklere, wanneer is dat feestje geweest toen, met die gele tuinstoelen?
Volgens mij is dat echt al 5 of 6 jaar geleden ofzo
Uh... nee. Het betreffende speelgoed heet skippybal vanwege de toenmalige populariteit van de televisieserie Skippy de Boskangoeroe. Met zo'n bal kon je springen als een kangoeroe, Skippy nadoen dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef FunkJump het volgende:
Skippy is het engelse woord voor huppelen
skippybal --> huppelbal
Een bal waarmee je op en neer springt dus
Ik snap echt niets van dat verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:09 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Grappig topic dit. Ik kan zo op dit moment geen eigen voorbeeld noemen, maar ik heb het zo vaak. Vaak voel ik me op zulke momenten dom. Gelukkig ben ik niet de enige!Oh wel één, vers. Soms heb je wel eens van die momenten dat je te lui bent om maar even iets zo simpels op te pakken. In mijn geval mijn toetsenbord zojuist. Je wilt iets opzoeken op bijvoorbeeld Wikipedia, maar tot het artikel te komen dien je de naam in te tikken (in mijn geval Endeavour). Via omwegen, een artikel over een ster die toevallig op de voorpagina van Wikipedia stond probeer ik naar het artikel van NASA te komen om bij Endeavour uit te komen. Na een paar minuten kwam ik er achter dat ik ook gewoon de topictitel van Fok! over de lancering van Endeavour had kunnen kopieren en plakken. Nog sneller was natuurlijk geweest als ik mijn keyboard opgepakt had, maar dat terzijde. Moeilijk dan als het makkelijk kan
Indirect dan toch wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Uh... nee. Het betreffende speelgoed heet skippybal vanwege de toenmalige populariteit van de televisieserie Skippy de Boskangoeroe. Met zo'n bal kon je springen als een kangoeroe, Skippy nadoen dus.
Het is dus niet een skipping-ball.
Tijdens een van de laatste afleveringen van Prison Break werd "skippy" vertaald naar huppelen, vandaar dat ik op het idee kwam.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Uh... nee. Het betreffende speelgoed heet skippybal vanwege de toenmalige populariteit van de televisieserie Skippy de Boskangoeroe. Met zo'n bal kon je springen als een kangoeroe, Skippy nadoen dus.
Het is dus niet een skipping-ball.
Jij hebt een wijs vriendin, want dat klopt idd.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef eleusis het volgende:
What the fuck heb ik vandaag pas begrepen als ik mijn vriendin moet geloven:
- dat de bekende Amerikaanse westerns door Italianen zijn gemaakt en in Spanje zijn opgenomen (z.g. "spaghetti-Westerns")
- dat het Wilde Westen zoals dat in literatuur en films wordt omschreven eigenlijk niet heeft bestaan en een mythe is.
Niet helemaal. Spaghetti-Westerns zijn wel gemaakt door Italianen, maar in de VS opgenomen bij die Navajo indianen. Als je in dat gebied komt, kun je je zo weer een heel aantal westerns voor de geest halen.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:51 schreef eleusis het volgende:
What the fuck heb ik vandaag pas begrepen als ik mijn vriendin moet geloven:
- dat de bekende Amerikaanse westerns door Italianen zijn gemaakt en in Spanje zijn opgenomen (z.g. "spaghetti-Westerns")
- dat het Wilde Westen zoals dat in literatuur en films wordt omschreven eigenlijk niet heeft bestaan en een mythe is.
Volgens mij is een groot gedeelte toch echt in Spanje opgenomen hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef ComeOnDieYoung het volgende:
[..]
Niet helemaal. Spaghetti-Westerns zijn wel gemaakt door Italianen, maar in de VS opgenomen bij die Navajo indianen. Als je in dat gebied komt, kun je je zo weer een heel aantal westerns voor de geest halen.
Sterker nog, dat is een van dé kenmerken!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is een groot gedeelte toch echt in Spanje opgenomen hoor.
Ook zo eentje:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef julian6 het volgende:
Oja, en dat Zuid-Afrika een land is, en dat daarmeen niet het zuiden van het afrikaans continent word bedoeld.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Iemand in mijn MSN heeft als sig 'tout va bien' en nu pas realiseer ik me de 'grap' in de titel van dat TMF-programma van medio jaren '90: Tout Fabienne.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef julian6 het volgende:
Dat de laatste letter van het woord ArenA een hoofdletter is omdat het dan de vorm van de amsterdam arena heeft
Psst, en krenten ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Rev- het volgende:
Dat Sarah de vrouwelijke tegenhanger is van Abraham
Dat rozijnen gedroogde Druiven zijn
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef julian6 het volgende:
Je weet toch de Amsterdam ArenA? Overal word 'arena' geschreven als 'ArenA' bv. bij reclames voor evenementen "Maandag U2 in de ArenA!". Ik ben er nu achtergekomen dat ze die laatste A met een hoofdletter schrijven omdat het woord ArenA dat de vorm van de arena heeftsnapje? xD
[ afbeelding ]
wist ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Rev- het volgende:
Dat rozijnen gedroogde Druiven zijn
wtf waarom staat er dan Amsterdam voor als de A ook voor amsterdam staat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.
Ik vind de overeenkomst met een echte arena wel leuk gevondenquote:Het stadion maakte de naam in maart 1995 bekend. De keuze viel op Arena vanwege de twee A's: de A van Amsterdam en de A van Ajax. Bovendien geeft de naam aan dat er meer te beleven valt dan alleen voetbal.
Het eiland of de natie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Ook zo eentje:
Als je aan mensen vraagt hoe dat eiland heet ten westen van Nederland, zal een groot gedeelte Engeland antwoorden.
Terwijl het toch echt Groot-Brittannië is.
Ik durf te wedden dat men in de Afrikaanderwijk in Rotterdam en in Transvaal (Den Haag?) het niet snappen waar het op slaat en al helemaal niet waarom die wijken ernaar vernoemd zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nog dommer dit.. ik kwam er pas gister achter waarom bepaalde wijken zo heetten...
Ik reed gister door de adelheidstraat, en de prinsessenweg, nassaulaan, koninginnelaan.....
Oh daarom heet deze wijk oranje wijk
Hier nog zo'n n00bquote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Iemand in mijn MSN heeft als sig 'tout va bien' en nu pas realiseer ik me de 'grap' in de titel van dat TMF-programma van medio jaren '90: Tout Fabienne.
Het eiland is Groot-Brittannië.quote:
Er ligt daar maar 1 land, namelijk het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Het eiland is Groot-Brittannië.
Dat eiland bestaat uit 3 landen:
-Schotland
-Engeland
-Wales
Deze 3 landen vormen samen met Noord-Ierland het Verenigd Koninkrijk.
Echt?quote:
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef The_Punisher het volgende:
Deze welbekende vlag is dus niet van Engeland maar van het Verenigd Koninkrijk:
[ afbeelding ]
De Engelse vlag ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Don't hate the player, hate the Game'
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.Klopt, die van Schotland is blauw met een wit kruis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.Van Engeland, Schotland en Ierland blijkbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is de vlag van Wales:_!
Ja, die met de ballen in de bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |