Jezus. Da's me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:48 schreef DCNY het volgende:
Net the matrix weer eens gezien.. En zou Neo niet gewoon "the One" zijn omdat One gewoon een anagram van Neo is?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jezus. Da's me nog nooit opgevallen
Mij ook niet...quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Jezus. Da's me nog nooit opgevallen
Als het geen banaan-vraag is, wat is het dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Timmor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraag![]()
ban-aanvraagquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:23 schreef adutchgirl020 het volgende:
[..]
Als het geen banaan-vraag is, wat is het dan?![]()
![]()
To skip = huppelen, skippy = huppelend/huppelig (bijvoeglijk naamwoord).quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef FunkJump het volgende:
Skippy is het engelse woord voor huppelen
skippybal --> huppelbal
Een bal waarmee je op en neer springt dus
Mijn zus heeft mijn moeder eens 's nachts gebeld om te vragen of het een jongen of meisje was, nadat ze er een discussie over had gehad met een vriendin. Binnenkort eens vragen of ze er al uit zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wicky de viking een jongen is.
Had het vorig jaar pas in de gaten toen ik eens bewust het liedje mee zong met de serie.
Angst voor de wolf maakt hem niet blij,
en dan die storm er nog eens bij.
Maar wolven en stormen daar,
hij is niet bang voor het gevaar!
Ik ben er nog steeds niet overheen. Jarenlang als rolmodel gehad.
>>> R&Pquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef bump_n_grind het volgende:
dat mannen nutteloos zijn :S
of was dat nu al gezegd?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Dat wolken niet door fabrieken gemaakt worden.
Als we altijd naar Maastricht reden naar opa en oma kwam je ook langs van die grote betonnen reactoren en die noemden we dan altijd de wolkenmakersquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Dat bomen niet de wind veroorzaken, da's er ook nog zo een.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef eleusis het volgende:
Het_hupt = It_skipt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Caspian het volgende:
[..]
To skip = huppelen, skippy = huppelend/huppelig (bijvoeglijk naamwoord).(Kleine verbetering
)
Tevens TVP
Alles om je heen is gemaakt door een man, behalve je nagels.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef bump_n_grind het volgende:
dat mannen nutteloos zijn :S
of was dat nu al gezegd?
Dus als je een nummer skipt, hup je een nummer..?quote:
it makes sensequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:02 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dus als je een nummer skipt, hup je een nummer..?![]()
Grappig topic dit. Ik kan zo op dit moment geen eigen voorbeeld noemen, maar ik heb het zo vaak. Vaak voel ik me op zulke momenten dom. Gelukkig ben ik niet de enige!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nog dommer dit.. ik kwam er pas gister achter waarom bepaalde wijken zo heetten...
Ik reed gister door de adelheidstraat, en de prinsessenweg, nassaulaan, koninginnelaan.....
Oh daarom heet deze wijk oranje wijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |