Ook zo eentje:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef julian6 het volgende:
Oja, en dat Zuid-Afrika een land is, en dat daarmeen niet het zuiden van het afrikaans continent word bedoeld.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Iemand in mijn MSN heeft als sig 'tout va bien' en nu pas realiseer ik me de 'grap' in de titel van dat TMF-programma van medio jaren '90: Tout Fabienne.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef julian6 het volgende:
Dat de laatste letter van het woord ArenA een hoofdletter is omdat het dan de vorm van de amsterdam arena heeft
Psst, en krenten ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Rev- het volgende:
Dat Sarah de vrouwelijke tegenhanger is van Abraham
Dat rozijnen gedroogde Druiven zijn
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef julian6 het volgende:
Je weet toch de Amsterdam ArenA? Overal word 'arena' geschreven als 'ArenA' bv. bij reclames voor evenementen "Maandag U2 in de ArenA!". Ik ben er nu achtergekomen dat ze die laatste A met een hoofdletter schrijven omdat het woord ArenA dat de vorm van de arena heeftsnapje? xD
[ afbeelding ]
wist ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Rev- het volgende:
Dat rozijnen gedroogde Druiven zijn
wtf waarom staat er dan Amsterdam voor als de A ook voor amsterdam staat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar kun je wel heel mooi achter komen, maar bij de opening van de ArenA destijds werd toch echt gezegd dat de tweede A voor Amsterdam stond.
Ik vind de overeenkomst met een echte arena wel leuk gevondenquote:Het stadion maakte de naam in maart 1995 bekend. De keuze viel op Arena vanwege de twee A's: de A van Amsterdam en de A van Ajax. Bovendien geeft de naam aan dat er meer te beleven valt dan alleen voetbal.
Het eiland of de natie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Ook zo eentje:
Als je aan mensen vraagt hoe dat eiland heet ten westen van Nederland, zal een groot gedeelte Engeland antwoorden.
Terwijl het toch echt Groot-Brittannië is.
Ik durf te wedden dat men in de Afrikaanderwijk in Rotterdam en in Transvaal (Den Haag?) het niet snappen waar het op slaat en al helemaal niet waarom die wijken ernaar vernoemd zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nog dommer dit.. ik kwam er pas gister achter waarom bepaalde wijken zo heetten...
Ik reed gister door de adelheidstraat, en de prinsessenweg, nassaulaan, koninginnelaan.....
Oh daarom heet deze wijk oranje wijk
Hier nog zo'n n00bquote:Op maandag 20 juli 2009 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Iemand in mijn MSN heeft als sig 'tout va bien' en nu pas realiseer ik me de 'grap' in de titel van dat TMF-programma van medio jaren '90: Tout Fabienne.
Het eiland is Groot-Brittannië.quote:
Er ligt daar maar 1 land, namelijk het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Het eiland is Groot-Brittannië.
Dat eiland bestaat uit 3 landen:
-Schotland
-Engeland
-Wales
Deze 3 landen vormen samen met Noord-Ierland het Verenigd Koninkrijk.
Echt?quote:
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef The_Punisher het volgende:
Deze welbekende vlag is dus niet van Engeland maar van het Verenigd Koninkrijk:
[ afbeelding ]
De Engelse vlag ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Don't hate the player, hate the Game'
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.Klopt, die van Schotland is blauw met een wit kruis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die bovenste is dan ook een combinatie van de 3 vlaggen van; Wales, Schotland en Engeland.Van Engeland, Schotland en Ierland blijkbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is de vlag van Wales:_!
Ja, die met de ballen in de bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |