abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:04:24 #151
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_71323391
Dat maakt voor mensen die links van Deventer wonen niks uit, die noemen dat toch allemaal De Achterhoek.
pi_71331356
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Voor het zingen de kerk uit

Uit volle borst IN de kerk zingen
Maar altijd wel eerst een rondje OM de kerk maken...
pi_71333703
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:02 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Als je tot je 17e op een onbewoond eiland had gezeten wellicht. Nu kan je met redelijkheid aannemen dat je gewoon oerstom bent

aangezien in elke folder, televisie, krant etc weleens het woord pasta voorbij komt.
Jij weet heul niet of dat ook zo was toen ik 17 was
  zondag 26 juli 2009 @ 11:21:35 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71334584
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
pi_71337252
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
pi_71337702
Vroegah, toen ik een jaartje of 5 was heb ik eens heule mooie schelpen gevonden op het strand in Texel (jaja ), van die roze gedraaide en van die bruine met spikkeltjes nog helemaal glimmend, en die deelde ik toen uit aan mijn vriendjes en vriendinnetjes van de camping totdat m'n pa zei dat ik dat niet meer moest doen, waarom wist ik toen nog niet.
Jáááren later, ik was toen een jaartje of 18, zag ik ze weer eens bij m'n pa op de vensterbank liggen, dus ik zeg: "weet je nog pa? dat ik die toen allemaal gevonden had in texel?"
Op het moment dat hij heel hard ging lachen begreep ik pas dat ze uit een souvenir-winkeltje kwamen..
No. I'm not part of the show.
pi_71337804
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Cylvia het volgende:
Vroegah, toen ik een jaartje of 5 was heb ik eens heule mooie schelpen gevonden op het strand in Texel (jaja ), van die roze gedraaide en van die bruine met spikkeltjes nog helemaal glimmend, en die deelde ik toen uit aan mijn vriendjes en vriendinnetjes van de camping totdat m'n pa zei dat ik dat niet meer moest doen, waarom wist ik toen nog niet.
Jáááren later, ik was toen een jaartje of 18, zag ik ze weer eens bij m'n pa op de vensterbank liggen, dus ik zeg: "weet je nog pa? dat ik die toen allemaal gevonden had in texel?"
Op het moment dat hij heel hard ging lachen begreep ik pas dat ze uit een souvenir-winkeltje kwamen..
Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71337805
Oja, vrienden van mijn ouders hadden hier in de buurt altijd een kado-winkeltje dat Voskado heette, als in Voskáádoow zeg maar.
Totdat ik vorige maand aan meneer Vos vroeg wat die naam nou toch betekende...
pi_71337831
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?
Ja Lief he? maar ik had de helft inmiddels al weggegeven...
pi_71337877
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Cylvia het volgende:

[..]

Ja Lief he? maar ik had de helft inmiddels al weggegeven...
Ook lief van jou om ze uit te delen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:53:33 #161
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71388418
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:10:46 #162
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_71388842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
En dat Tour of Duty nu juist weer géén sportevenement is...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_71397523
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:

Toen ik voor het eerst hoorde dat we Chineens gingen halen, dacht ik dat we daadwerkelijk een Chinees gingen halen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:29:27 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_71397998
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Don-Leon het volgende:
Vanmorgen stond pokémon weer eens op en daar zitten dan twee slechteriken in, jessie en james. Is dat geïnspireerd op Jesse James, die boef?
Jup. En het andere Team Rocket team heeft Butch en Cassidy. Butch Cassidy.

En natuurlijk:
ArticUNO
ZapDOS
MolTRES.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_71418904
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
pi_71418908
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:18 schreef nuldertien.net het volgende:

[..]
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:54:07 #167
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_71436205
ik kom er nu achter na het zien van lid worden van het corps dat er met een "corpsmannetje" zoals ik soms op fok lees niet iemand van het corps mariniers bedoelt wordt maar iemand die bij een studentenvereniging zit
  vrijdag 31 juli 2009 @ 04:02:11 #168
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_71479817
Ik heb vroeger altijd gedacht, dat de grootste stad van het land automatisch de hoofdstad is, maar dat is het pas als het parlement er gevestigd zit of anders gezegd als de regeringszetels er een vergaderplek hebben.
Hierdoor heb ik me altijd afgevraagd waarom zo'n grote stad als Sydney niet meteen de hoofdstad is, of Auckland van NZ, die is 2 x zo groot als Wellington.
Dat het voor ons Den Haag is, dat maakt ons een van de 7 uitzonderingen in de wereld, inclusief Zwistersland en Monaco.

[ Bericht 0% gewijzigd door Brett-Anderson op 31-07-2009 04:19:10 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_71479821
Waar ik echt pas een paar maanden geleden achter kwam, is dat de VS best dicht bij de Sovjet Unie en Japan liggen.

Toen het over de koude oorlog en WOII ging, dacht ik altijd: "men da's toch ver? Helemaal over Europa vliegen en de Atlantische Oceaan, waar is de VS uberhaupt bang voor". Totdat ik me ineens besefte dat ze natuurlijk de andere kant op gaan, over de Pacifische Oceaan. Ik geef de wereldkaarten de schuld.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 04:24:33 #170
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_71479861
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik echt pas een paar maanden geleden achter kwam, is dat de VS best dicht bij de Sovjet Unie en Japan liggen.

Toen het over de koude oorlog en WOII ging, dacht ik altijd: "men da's toch ver? Helemaal over Europa vliegen en de Atlantische Oceaan, waar is de VS uberhaupt bang voor". Totdat ik me ineens besefte dat ze natuurlijk de andere kant op gaan, over de Pacifische Oceaan. Ik geef de wereldkaarten de schuld.
Ja, zoals op dit plaatje. Hij is al heel oud, ik heb hem 10 jaar geleden al eens gezien geloof ik

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_71479874
Inderdaad. Op Amerikaanse kaarten is het sowieso een stuk duidelijker, omdat de VS daar in het midden zit. Zoals op deze:

Op Europese kaarten ligt echt de VS aan de ene kant, Rusland aan de andere. Dan is het een stuk minder goed te zien dat het rond loopt..
pi_71479875
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 04:02 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb vroeger altijd gedacht, dat de grootste stad van het land automatisch de hoofdstad is, maar dat is het pas als het parlement er gevestigd zit of anders gezegd als de regeringszetels er een vergaderplek hebben.
Hierdoor heb ik me altijd afgevraagd waarom zo'n grote stad als Sydney niet meteen de hoofdstad is, of Auckland van NZ, die is 2 x zo groot als Wellington.
Dat het voor ons Den Haag is, dat maakt ons een van de 7 uitzonderingen in de wereld, inclusief Zwistersland en Monaco.
Lol, wtf. Ik heb altijd geleerd dat Amsterdam de hoofdstad van Nederland is. Den Haag de hoofdstad van Zuid-Holland en Haarlem van Noord-Holland.
pi_71479879
Haarlem is ook de hoofdstad van Noord-Holland. De uitzondering die hij bedoelt is dat het parlement bij ons niet in de hoofdstad Amsterdam zit, maar in een andere stad, namelijk Den Haag. Die trouwens ook inderdaad de hoofdstad van Zuid-Holland is.
pi_71479887
Ahh. Het is al laat.
pi_71479892
Het is ook wel een beetje zo geformuleerd alsof Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')