Maar altijd wel eerst een rondje OM de kerk maken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit
Uit volle borst IN de kerk zingen![]()
Jij weet heul niet of dat ook zo was toen ik 17 wasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je tot je 17e op een onbewoond eiland had gezeten wellicht. Nu kan je met redelijkheid aannemen dat je gewoon oerstom bent
aangezien in elke folder, televisie, krant etc weleens het woord pasta voorbij komt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Cylvia het volgende:
Vroegah, toen ik een jaartje of 5 was heb ik eens heule mooie schelpen gevonden op het strand in Texel (jaja), van die roze gedraaide en van die bruine met spikkeltjes nog helemaal glimmend, en die deelde ik toen uit aan mijn vriendjes en vriendinnetjes van de camping totdat m'n pa zei dat ik dat niet meer moest doen, waarom wist ik toen nog niet.
Jáááren later, ik was toen een jaartje of 18, zag ik ze weer eens bij m'n pa op de vensterbank liggen, dus ik zeg: "weet je nog pa? dat ik die toen allemaal gevonden had in texel?"
Op het moment dat hij heel hard ging lachen begreep ik pas dat ze uit een souvenir-winkeltje kwamen..
Jaquote:Op zondag 26 juli 2009 13:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Had je vader die dan gekocht en voor jou neergelegd zodat jij ze kon vinden?
Ook lief van jou om ze uit te delen!quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Cylvia het volgende:
[..]
JaLief he? maar ik had de helft inmiddels al weggegeven...
En dat Tour of Duty nu juist weer géén sportevenement is...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik het bordje 'AFHALEN' bij de Chinees. Heb heel lang gedacht dat die deur er was om buiten te wachten op de mensen die je zou ophalen na het Chinees eten.
Jup. En het andere Team Rocket team heeft Butch en Cassidy. Butch Cassidy.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Don-Leon het volgende:
Vanmorgen stond pokémon weer eens op en daar zitten dan twee slechteriken in, jessie en james. Is dat geïnspireerd op Jesse James, die boef?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:53 schreef Whiskers het volgende:
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik door had dat de Tour de France en de Ronde van Frankrijk dezelfde wielrenwedstrijd is...
Ja, zoals op dit plaatje. Hij is al heel oud, ik heb hem 10 jaar geleden al eens gezien geloof ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
Waar ik echt pas een paar maanden geleden achter kwam, is dat de VS best dicht bij de Sovjet Unie en Japan liggen.
Toen het over de koude oorlog en WOII ging, dacht ik altijd: "men da's toch ver? Helemaal over Europa vliegen en de Atlantische Oceaan, waar is de VS uberhaupt bang voor". Totdat ik me ineens besefte dat ze natuurlijk de andere kant op gaan, over de Pacifische Oceaan. Ik geef de wereldkaarten de schuld.
Lol, wtf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:02 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb vroeger altijd gedacht, dat de grootste stad van het land automatisch de hoofdstad is, maar dat is het pas als het parlement er gevestigd zit of anders gezegd als de regeringszetels er een vergaderplek hebben.
Hierdoor heb ik me altijd afgevraagd waarom zo'n grote stad als Sydney niet meteen de hoofdstad is, of Auckland van NZ, die is 2 x zo groot als Wellington.
Dat het voor ons Den Haag is, dat maakt ons een van de 7 uitzonderingen in de wereld, inclusief Zwistersland en Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |