Dat bedoel ikquote:
Neuhquote:Op zondag 12 juli 2009 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ah! Speelt Radio Rental ?
Welke film?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah ik ga lekker vanuit bad een filmpje kijken op mijn laptop (ik zet hem ver weg hoor, ben niet zo als die twitterende doos. of beter, die ex-twitterende doos)
Denk het welquote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: dinsdag is de quiz. Doe je nog mee?
Als we die hadden, dan hadden we nu niet achter Fok gezeten.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:01 schreef MaJo het volgende:
Denk het welals de mexicaanse griep zich dan niet geopenbaard heeft
Maassluis jaquote:is in maassluis toch? Wie gaan er nog meer mee?
Zet 'm opquote:
Succes!quote:
Zal ik I vragen of ze zin heeft om mee te gaan? Dan hebben we een Werchter meetquote:Op zondag 12 juli 2009 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we die hadden, dan hadden we nu niet achter Fok gezeten.
[..]
Maassluis ja
C, A, B, Ik en misschien nog iemand
Het is 1400 uur geweest. Leren!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik I vragen of ze zin heeft om mee te gaan? Dan hebben we een Werchter meet
Tentamen is van 1 tot 5, twee tentamens achter elkaar
Ja gezellig tochquote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Zal ik I vragen of ze zin heeft om mee te gaan? Dan hebben we een Werchter meet
Mét WC-bezoek?quote:Tentamen is van 1 tot 5, twee tentamens achter elkaar
Om de slimme opmerkingen voor te zijn, ik ben er alweer uitquote:
Oeh... Beetje laat, maar ga ik nu doenquote:
quote:
Ik ook en deze keer niet als een rimpelig oud omatjequote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om de slimme opmerkingen voor te zijn, ik ben er alweer uit
Ik welquote:Op zondag 12 juli 2009 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook en deze keer niet als een rimpelig oud omatje
quote:
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 12 juli 2009 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gezellig toch
[..]
Mét WC-bezoek?
Ah, pauze? Tijd voor een saffie?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welaangezien ik echt 30x per dag naar de wc moet, dat wordt nog leuk
Ik zou het sowieso van tevoren aangeven bij zequote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van welaangezien ik echt 30x per dag naar de wc moet, dat wordt nog leuk
De tour staat hier ook opquote:Op zondag 12 juli 2009 16:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Net 'Fifty death men walking' gekeken, mooie film
En nu inderdaad de tour aan 't volgen
Ga ik wel doen jaquote:Op zondag 12 juli 2009 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso van tevoren aangeven bij ze
Mooi, want het is al weer veel te lang geleden dat we samen een saffie hebben gedaan.quote:
Ik had er gisteravond ook weer last vanquote:Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik wel doen ja
merk wel dat het minder wordt trouwenspas een keer of 5 naar het toilet geweest vandaag
Daarom moet je ook naar de meet komen, anders ben ik de enige rokerquote:Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, want het is al weer veel te lang geleden dat we samen een saffie hebben gedaan.![]()
Ik ben zo blij dat wij meiden daar geen last van hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond ook weer last van
En er ging er ook nog ééntje enorm tegen me aan staan lullen, wat nou de leuke tenten in de buurt waren
Ik heb gister 2 sigaartjes gerooktquote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar de meet komen, anders ben ik de enige roker
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik wel doen ja
merk wel dat het minder wordt trouwenspas een keer of 5 naar het toilet geweest vandaag
Vanuit het hokje naast je kan ook praten hoor. Dat moet jij weten want jij kunt er ook niet tegenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat wij meiden daar geen last van hebben
Dat was wel een hele snelle peukquote:
Dat is het sein dat ge moet stoppen met die avances op de plaatselijke sigarenboer.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben mijn best aan het doen om een dienst te ruilen om aanwezig te kunnen zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |