Vroeger.. toen mochten asbakken nogquote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[FOT-modus]mooie foto, maar rechtsonder iets minder mooi[/FOT-modus]
Ik vind het een coole
Is ook heel leukquote:Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb http://www.crayonphysics.com/ gedownload hier, lijkt me een leuk spelletje
quote:
Het "live" vullen is het probleem.quote:
Niet te lang naar kijken, anders eindig je als Etcie en ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook heel leuk
Oeh, ik heb gisteren 1404 gedownload
Even kijken
Het niet-live vullen niet?quote:
Niet gevreesd. Spelletjes kunnen mij tegenwoordig heel slecht lang boeien.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet te lang naar kijken, anders eindig je als Etcie en ik.
Nee, je mag gewoon een volle asbak neer zetten.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, ik krijg weer GoogleAds voor dating voor 50-plussers. Who dunnit?
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden gemaakt, in een stampvolle kroeg op mallorca:
klik
Het is natuurlijk de TTquote:Op zondag 12 juli 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, ik krijg weer GoogleAds voor dating voor 50-plussers. Who dunnit?
Ik ook.quote:
Ik zal eens terugkijken om te zien welke ads er staan in het SC 2girls1cup topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de TT![]()
![]()
50-plus celebs. OOoooh YEAH !
De studentes?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog aanraders wat in Leiden te gaan zien? Ik denk dat ik daar morgen heen ga om een rond te kijken (ben er in geen 20 jaar geweest)
Thuis blijvenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog aanraders wat in Leiden te gaan zien? Ik denk dat ik daar morgen heen ga om een rond te kijken (ben er in geen 20 jaar geweest)
Smakelijk!quote:
Als je er toch bent... olo roso is wel oke, north end (engelse pub) ook wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat antwoord van C4 had ik verwacht
Thuisblijven? niet de moeite?
En ik heb niet eens om pics gevraagd.quote:
In dichtbije kring meegemaakt, broer en zus die samen waren gaan bergbeklimmen. Dubbel triest is dat hun vader een aantal jaren eerder was overleden tijdens het parapenten. Die moeder is kapot gegaan, al helemaal als je bedenkt dat ze véél eerder al es een verloofde verloor na een ongelukquote:Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Broer en zus beiden verongeluktWat triest
Ik hou het voorlopig dan nog maar even bij voetballen en tennissenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In dichtbije kring meegemaakt, broer en zus die samen waren gaan bergbeklimmen. Dubbel triest is dat hun vader een aantal jaren eerder was overleden tijdens het parapenten. Die moeder is kapot gegaan, al helemaal als je bedenkt dat ze véél eerder al es een verloofde verloor na een ongeluk
Bij mij hoofdzakelijk op het moment dat het gebeurt eigenlijk. Niet als je soortgelijke berichten hoort.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, al laten zulke verhalen je wel weer even stilstaan bij hoe kostbaar het leven eigenlijk is enzo, in elk geval bij mij is dat zo...
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef Whiteguy het volgende:
Maar even tot de orde van de dag... je was vanochtend ten onrecte om 07:00 op je werk ?
Ja ik bedoel ook als ik het meemaak, maar dat gebeurde ook afgelopen maandquote:Op zondag 12 juli 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij hoofdzakelijk op het moment dat het gebeurt eigenlijk. Niet als je soortgelijke berichten hoort.
Je moet niet te lang stil blijven staan bij zaken waar je niets aan kunt doen
Nee, ten rechte om 7:45 uurquote:Op zondag 12 juli 2009 13:33 schreef Whiteguy het volgende:
Maar even tot de orde van de dag... je was vanochtend ten onrecte om 07:00 op je werk ?
En nu klaar?quote:
Geeezquote:Op zondag 12 juli 2009 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook als ik het meemaak, maar dat gebeurde ook afgelopen maand
[..]
Nee, ten rechte om 7:45 uur
Nee ik ben al klaar met werken voor vandaagquote:Op zondag 12 juli 2009 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geeez
En dan kan je de hele dag uit kijken naar de avond... dat je mag gaan werken
Het is een tijd die ik liever niet meemaakquote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]Want dan is de wereld een zwart gat ofzo
Nou snap ik je niet meer hoor
Dan moet het wel heel erg zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zelfs te moe om in mijn eentje door de kamer te dansen, hoe vind je die
Sinds wanneer trek jij je iets van je wekker aan!?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een tijd die ik liever niet meemaaktot 6 uur wakker zijn, prima. Om 7 uur opstaan, randje. Maar tussen 6 en 7 wil ik slapende zijn
ben ik even blij dat de wekker om 5 uur ging toen ik naar Werchter ging
![]()
mijn wekker is trouwens kapot, wilde om 11 uur opstaan
Snel, bel de dokter!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zelfs te moe om in mijn eentje door de kamer te dansen, hoe vind je die
Of bij mijquote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
voor advies over kitten(s) moet je bij soempie zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |