Ben ik nou de enige die het niet snapt? Deze zin klopt toch niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh het is waar...Er wordt ook ècht twee keer zeven uur op zondag
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het niet snapt? Deze zin klopt toch niet?
tevens Meuning
Mogguh! Doe je mee met een saffie?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
tevens Meuning
Dan klopt de zin nog steeds nietquote:Op zondag 12 juli 2009 11:27 schreef iamredleader het volgende:
MaJo en Soempie: wakker worden
Om 07:00 is het 7 uur. En om 19:00 opnieuw
Zo wel jaquote:
Jij hebt 3x zeven uur?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
tevens Meuning
Ok, dan wacht ik wel even.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo wel jalig op dit moment nog in bed, in een worsteling om wakker te blijven
Ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef iamredleader het volgende:
Ja, het woord "er" had "het" moeten zijn, ja
1) MaJo heeft altijd gelijk.quote:
Hier ook al de hele ochtend regenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Wederom flinke buien hierVouwwagen is redelijk droog gebleven trouwens, we gaan wel weer impregneren maar dat is meer voor de zekerheid. Alleen de randen van de bak zelf zijn een beetje lek, da's wel minder want dat moet gekit worden.
jawel, maar het is een behoorlijk kutwerkjequote:Op zondag 12 juli 2009 11:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier ook al de hele ochtend regen![]()
Trouwens, zo'n bak kitten, kun je dat niet zelf doen?
Misschien wel de eerste keer dat ze 0700 mee maakt op een zondag?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom ze dat post. Het is ook 2 keer 8 uur, 9 uur, etc.![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Wacht, omdat ze zo vroeg is en normaal nooit.
Goeiemorgen.
Mjah, en als je het laat doen? Dan is het een behoorlijke kut-kostenpostquote:Op zondag 12 juli 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
jawel, maar het is een behoorlijk kutwerkje
True, daarom gaan we het ook zelf doenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en als je het laat doen? Dan is het een behoorlijke kut-kostenpost
Anders moeten jullie wachten tot jullie die kutkinderen hebben. Dan kunnen die deze kutklus doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jawel, maar het is een behoorlijk kutwerkje
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders moeten jullie wachten tot jullie die kutkinderen hebben. Dan kunnen die deze kutklus doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat PS voor het eerst ooit zo vroeg op is op zondagMaar het komt wel overeen met mijn stelling dat tussen 6 en 7 uur niet bestaat
quote:1) MaJo heeft altijd gelijk.
2) Indien dit niet het geval is, zie 1
Je bedoelt: Pitt gaat al het werk doen, en jij gaat hem helpen met "advies" en kritiek als er iets niet 100% goed gaatquote:Op zondag 12 juli 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
True, daarom gaan we het ook zelf doenOf eigenlijk: Pitt gaat kitten en ik ga helpen
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bedoelt: Pitt gaat al het werk doen, en jij gaat hem helpen met "advies" en kritiek als er iets niet 100% goed gaat
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
1) MaJo heeft altijd gelijk wil altijd gelijk hebben.
Je kent me slecht hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bedoelt: Pitt gaat al het werk doen, en jij gaat hem helpen met "advies" en kritiek als er iets niet 100% goed gaat
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
Kan me niet voorstellen dat PS voor het eerst ooit zo vroeg op is op zondagMaar het komt wel overeen met mijn stelling dat tussen 6 en 7 uur niet bestaat
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
voor advies over kitten(s) moet je bij soempie zijn toch?
Zullen we dan bij de eerstvolgende meet kennis maken?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Je kent me slecht hoorIk ben niet zo van het kritiek geven als hij iets wel kan en ik niet
Hij doet het dan nog altijd beter dan dat ik het zou kunnen
Heel graag! Maar wel nadat mijn Strepsil is uitgewerktquote:
Bij de eerstvolgende meet waar ik komquote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zullen we dan bij de eerstvolgende meet kennis maken?
Ik zal de machine vast opwarmenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel graag! Maar wel nadat mijn Strepsil is uitgewerkt
Zondagochtend bestaat toch helemaal niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]Want dan is de wereld een zwart gat ofzo
Nou snap ik je niet meer hoor
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende meet waar ik kom
Wat is het dan nu?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Zondagochtend bestaat toch helemaal niet!
Het is nu gewoon zondagquote:
In Neverland?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is de 19e van deze maandquote:Op zondag 12 juli 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee gekkie, zondagochtend tussen 6 en 7quote:
Ludieke actie FTWquote:Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef iamredleader het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
Kittengate
Maar daar kan MaJo niet bij zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee gekkie, zondagochtend tussen 6 en 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |