pindahagel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
champignonsoep (met ballen!) en kadetje pindahagel
Mag ik bij je komen eten?:Dquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrilde entrecote met ovenfrietjes en appelmoes
macédoine de legumes?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:33 schreef Sylvana het volgende:
aardappelpartjes, cordon bleu stick, blikje macédoine de legumes
Dat is o zo goede combinatiequote:
dat is zo'n blikje van de Bonduelle, zitten doperwtjes, sperzieboontjes, groene kidneyboontjes, worteltjes en knolraap in.quote:
hey dat eten wij vanavond ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrilde entrecote met ovenfrietjesaardappeltjes en tzatziki en appelmoes
Oh, lekker makkelijk. Wordt dat alleen niet gauw papperig tijdens het koken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is zo'n blikje van de Bonduelle, zitten doperwtjes, sperzieboontjes, groene kidneyboontjes, worteltjes en knolraap in.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
En vanavond maken we de restanten opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef golfer het volgende:
Tokomaaltijdvan de lekkerste Toko in de wijde omgeving: Pandora uit Hoofddorp.
Hee, daar woon ik dichtbij. Wil wel eens iets afhalen dan, ken deze toko alleen nog niet. Ik zie ook geen menukaart online, wat is daar aan te raden? Mag best pittig zijn maar hoeft niet perséquote:
ik ookquote:
Wat voor dialect is dat?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:38 schreef hera62 het volgende:
Onder de middag bruin brood met spekbokking. Vanavond pasta met courgette en geitenkaas
`quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gegrilde kipfilet met gegrilde ui, paprika,sperziebonen en courgette, daarbij nog gekookte bloemkool en gebakken krieltjes1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |