Zoiets. :pquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten aanpassen in "single vrouwen hebben altijd gelijk"?
Hey snuit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hier ben ik het zo hard NIET mee eens dat dit mijn laatste post in dit topic wordt!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hier ben ik het zo hard NIET mee eens dat dit mijn laatste post in dit topic wordt!
vrouwen hebben altijd gelijk. Anders val ik net buiten de bootquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten aanpassen in "single vrouwen hebben altijd gelijk"?
Mannen durven nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ineens heeft niemand meer iets te zeggen
Mijn internet lag er ff uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ineens heeft niemand meer iets te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, ik heb niet altijd gelijk hoor
En ik krijg t ook niet
Sorry voor t verpesten van de flowAls niet single word je gelijk ontnomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto!quote:
Oooo, ligt t daaaaraan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als niet single word je gelijk ontnomen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:00 schreef vencodark het volgende:
Als dit een vrouwentopic wordt, wordt het wel beetje saai.
Wat moet je tot een uur of 7?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef KudFokker het volgende:
Voel me zwaar verrot nuen ik moet vanavond nog tot een uur of 7
Je moet? Kan je niet even gaan slapen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef KudFokker het volgende:
Pff net ff op het terras gezeten, en daarna een uurtje geslapen
Eerst naar een vriend, dan een verjaardag (gratis bierquote:
Nee, waarschijnlijk niet, met al die parasiterende vrouwen hierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:17 schreef pazzio het volgende:
hmmz ...
+ twijfelt of ie wel zin heeft aan dit topic een bijdrage te leveren +
Sensation Black?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef KudFokker het volgende:
Pff net ff op het terras gezeten, en daarna een uurtje geslapen
Je hebt het vast verkeerd geschreven ofzo maar vanavond tot 7 uur moeten lijkt me geen enorme moeilijke prestatie. Dat is namelijk al over een minuut of 40.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eerst naar een vriend, dan een verjaardag (gratis bier) daarna uit
daarna naar N.
grinzz ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, met al die parasiterende vrouwen hier
Nouja watje, heb het gevraagd, ze vinden het niet nodig om de TT aan te passen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:17 schreef pazzio het volgende:
hmmz ...
+ twijfelt of ie wel zin heeft aan dit topic een bijdrage te leveren +
sorry sorry, ik ben er ook weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:00 schreef vencodark het volgende:
Als dit een vrouwentopic wordt, wordt het wel beetje saai.
er valt veel over mij te zeggen ... maar "watje" hoor ik niet vaak hahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja watje, heb het gevraagd, ze vinden het niet nodig om de TT aan te passen.
Dus gewoon posten.
De single vrouwen willen toch niet altijd gelijk krijgen blijkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, met al die parasiterende vrouwen hier
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:09 schreef Stereophonic het volgende:
tuurlijk begrijp ik het
ik heb een voetstuk waar ik vrouwen op kan plaatsen...niet te hoog, niet te laag
Willen is anders dan krijgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De single vrouwen willen toch niet altijd gelijk krijgen blijkt.
ligt er aan hoe lang ze zijn als ze op hun knieen zitten toch ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:09 schreef Stereophonic het volgende:
tuurlijk begrijp ik het
ik heb een voetstuk waar ik vrouwen op kan plaatsen...niet te hoog, niet te laag
Hey, zij begonnen in het vorige topic erover dat ze meestal gelijk hadden.quote:
ik ben er vrij zeker van dat ik niet bij "ze" hoor...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, zij begonnen in het vorige topic erover dat ze meestal gelijk hadden.![]()
Nu durven ze niet meer.
Het lijkt me wel gruwelijk irritant als iemand je altijd gelijk geeft en alles doet wat je zegt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu durven ze niet meer.
Volgens mij ben jij een mannetje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat ik niet bij "ze" hoor...
hehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu durven ze niet meer.
aha ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gruwelijk irritant als iemand je altijd gelijk geeft en alles doet wat je zegt.![]()
Tenzij het de butler is natuurlijk...
Eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gruwelijk irritant als iemand je altijd gelijk geeft en alles doet wat je zegt.![]()
Tenzij het de butler is natuurlijk...
Ikquote:
wie weet, wie weet...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een mannetje.Dus dat kan kloppen.
Dat klinkt zo nep.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef pazzio het volgende:
[..]
aha ...
je ziet dus in dat de juiste balans vinden met vrouwen gelijk geven een kunst is....
(zouden single mannen die niet beheersen misschien ?)
ik weet ook vrij zeker dat ik niet bij "jullie watjes" hoor...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens.Dan is het pas saai.
[..]
Iken Re vindt het niet nodig dat jullie watjes weer durven te reageren zonder op jullie *piep* getrapt te zijn.
Geef je de dames ook eens wat.*zucht.*
haha, de weekend overwinningquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens.Dan is het pas saai.
[..]
Iken Re vindt het niet nodig dat jullie watjes weer durven te reageren zonder op jullie *piep* getrapt te zijn.
Geef je de dames ook eens wat.*zucht.*
Het laatstequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef pazzio het volgende:
[..]
grinzz ...
komt het woord "parasiterende" bij jezelf op,
of heb je iets op een net iets andere manier geinterpreteerd als dat ik het schreef ?
Ben alleen maar lief, doe niet aan flamen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik weet ook vrij zeker dat ik niet bij "jullie watjes" hoor...
maar echt flamen zie ik "jullie" ook niet bepaald hoor
een "goede vriendin" wou ook altijd gelijk hebben. ging je er tegen in was ze kwaad en had je ruzie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klinkt zo nep.De aantrek afstoot techniek...
In het begin dat mensen elkaar leren kennen zijn ze toch altijd "nep" ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klinkt zo nep.De aantrek afstoot techniek...
Ik wilde pazzio even steunen in zn ongelijke strijdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De single vrouwen willen toch niet altijd gelijk krijgen blijkt.
ik denk dat je joktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben alleen maar lief, doe niet aan flamen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het laatste
Wij vrouwen werpen maar en gooien daarmee onze opleiding weg om op de zak van onze partner te teren
ik eet altijd vrouwen bij mijn ontbijt,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde pazzio even steunen in zn ongelijke strijd
Wat bedoel je met "nep"?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
In het begin dat mensen elkaar leren kennen zijn ze toch altijd "nep" ?
Op de langere duur wordt het een soort tweede natuur van de hubbie lijkt me...
ah, je bent dus inderdaad topics aan het kruis bestuivenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het laatste
Wij vrouwen werpen maar en gooien daarmee onze opleiding weg om op de zak van onze partner te teren
heh, jammer !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ik niet altijd lief ben misschien, maar flamen ligt mij niet.Haal ik geen plezier uit.
Jawel, alle vrouwen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij maakt het helemaal erg.
De 'jeugd" doet dat toch niet meer?
Zoiets als Pazzio's hubbie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] geven de vrouwen altijd gelijk....
Is dat iets anders dan:
Vrouwen hebben altijd gelijk?
nee joh, niet alle vrouwen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen!
Doen maar een dure opleiding, maar zo gauw ze kinderen krijgen gaan ze parttime werken en laten ze de mannen opdraaien voor de kosten voor hun make-up en andere overbodige luxe-spullen
En maar rondwandelen met die kinderen in hun buggies terwijl ze kletsen overhoe slecht ze het hebben onder het juk van ene man die noit thuisn is omdat hij 60 ur per week werkt om geneg geld binnen te brengen om in hun levensstandaardte kunnen voldoen.
ofzoiets.
Jij bent in een rel bui.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen!
Doen maar een dure opleiding, maar zo gauw ze kinderen krijgen gaan ze parttime werken en laten ze de mannen opdraaien voor de kosten voor hun make-up en andere overbodige luxe-spullen
En maar rondwandelen met die kinderen in hun buggies terwijl ze kletsen overhoe slecht ze het hebben onder het juk van ene man die noit thuisn is omdat hij 60 ur per week werkt om geneg geld binnen te brengen om in hun levensstandaardte kunnen voldoen.
ofzoiets.
Mijn vader kan al jaren mijn moeder flink pissig maken met de opmerking: geef maar een kwartje...quote:
Dus vrouwen parasiteren en mannen liegenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
In het begin dat mensen elkaar leren kennen zijn ze toch altijd "nep" ?
Op de langere duur wordt het een soort tweede natuur van de hubbie lijkt me...
zullen we neuken ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent in een rel bui.Met een beetje gelukkig is het voor mij beter om mijn man huisman te laten worden. Gebaseerd op salaris dan.
Kinderen krijgen. Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen!
En maar rondwandelen met die kinderen in hun buggies terwijl ze kletsen over hoe slecht ze het hebben onder het juk van een man die nooit thuis is omdat hij 60 uur per week werkt om genoeg geld binnen te brengen om in hun levensstandaard te kunnen voldoen.
ofzoiets.
Moet er één van de twee dan de huis'partner' worden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent in een rel bui.Met een beetje gelukkig is het voor mij beter om mijn man huisman te laten worden. Gebaseerd op salaris dan.
Niet wetende of je sarcastisch bent of niet. Maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kinderen krijgen. Het zou verboden moeten worden!
Ik baseer mijn mening niet op feiten van het CBS, maar op eigen ervaringquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef pazzio het volgende:
[..]
nee joh, niet alle vrouwen...
het is maar 40% volgens het CBS toch ?
Valt mee, heb zn postgeschiedenis bekekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom niet beide werken en een interieurverzorgster nemen? Gelijk de man aan het aanrecht zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:
Nee, maar er moet wel tijd vrij gemaakt worden voor kinderen. Mochten die er komen tenminste.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet er één van de twee dan de huis'partner' worden?
Of allebei 36 uur, en allebei het huishouden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet beide werken en een interieurverzorgster nemen? Gelijk de man aan het aanrecht zetten.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus vrouwen parasiteren en mannen liegen
Ach ja, dan verdienen ze elkaar lijkt me
Dat kan heel simpel opgelost wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Ofresca het volgende:
Nee, maar er moet wel tijd vrij gemaakt worden voor kinderen. Mochten die er komen tenminste.
nee nee, niet helemaal :quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus vrouwen parasiteren en mannen liegen
Ach ja, dan verdienen ze elkaar lijkt me
Och, een kdv is handig. Komt goed, niet vergeten ze erheen te brengen en na het werk kids even ophalen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt.
[..]
Nee, maar er moet wel tijd vrij gemaakt worden voor kinderen. Mochten die er komen tenminste.
grinzz, kennelijk vond je me niet interessant genoeg en heb je maar met een half oog gekekenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening niet op feiten van het CBS, maar op eigen ervaring
[..]
Valt mee, heb zn postgeschiedenis bekeken
Het was sarcastisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet wetende of je sarcastisch bent of niet. Maar ik ben het helemaal met je eens
Zorg je wel dat hij betaald.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga boodschappen doen, voel ik me tenminste nog enigszins nuttig
ik begin je ineens enorm aantrekkelijk te vinden,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en het gaat niet eens om salaris, het is gewoon de natuur van de vrouw om achteover te gaan hangen en de man het werk te laten doen. Wat ook op zich helemaal geen probleem hoeft te zijn, maar dan moeten ze in elk geval niet net doen of ze zo goed bezig zijn en gewoon toegeven dat ze het prettig vinden om op andermans zak te teren, maar die vrouwen doen allemaal net of het huiswerk en verzorgen van kinderen zo zwaar is en hebben een baantje erbij voor de 'ontspanning'.
Als ze het gewoon toe zouden geven: ik ben lui, geen enkel probleem, maar helaas...
Dat kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:49 schreef pazzio het volgende:
[..]
grinzz, kennelijk vond je me niet interessant genoeg en heb je maar met een half oog gekeken
Ja, dacht ik al.quote:
het gaat al iets beter qua saaiheid geloof ik ?quote:
Ja, dat hebben ze niet namelijk, maar om gezeik te voorkomen zeggen we maar dat we ze gelijk geven om de lieve vrede te bewarenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] geven de vrouwen altijd gelijk....
Is dat iets anders dan:
Vrouwen hebben altijd gelijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:53 schreef pazzio het volgende:
[..]
het gaat al iets beter qua saaiheid geloof ik ?
+ pakt nog een jerry-can met benzine +
neem je dan ook nieuwe lucifers mee ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga boodschappen doen, voel ik me tenminste nog enigszins nuttig
waarom staat je MSN niet aan ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:57 schreef vencodark het volgende:
Wierrook, internet en dvd'tje van Woodstock 69, wat wil een mens nog meer.
(hallo weer btw)
voor zover bekend nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behoort dat tot de verplichtingen?
bedoel, ik heb er niks aan hahaquote:
wat een onzin !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel, ik heb er niks aan haha
maar jah, msn is gee nverplichting om aan te hebben staan vind ik
als je MSN niet aan staat, leef je toch maar half ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik niet online ben, heb je er sowieso niets aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel, ik heb er niks aan haha
maar jah, msn is gee nverplichting om aan te hebben staan vind ik
Ik voel me anders prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef pazzio het volgende:
[..]
als je MSN niet aan staat, leef je toch maar half ?
je hebt een offline messagequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
idd, als ik film ofzo kijk of spel speel staat die van mij ook of offline of afwezigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik niet online ben, heb je er sowieso niets aan.En is zeker geen verplichting. I just didn't feel like it. Kan ik helemaal amper dvd'tje kijken.
![]()
Nu weet ik waarom het op Woodstock + 60/70's altijd free love etc. was. Komt door die mooie muziek, daar ga je wel mensen lief van vinden.
Daarom. Fok gaat trager, dus kan op eigen tempo reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, als ik film ofzo kijk of spel speel staat die van mij ook of offline of afwezig
zou wat zijn als je leven van msn afhing hahaquote:
ah kijk, dat lees ik graag !quote:
Indd. Zo erg is het met mij nog niet gesteld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou wat zijn als je leven van msn afhing haha
dat klopt hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Fok gaat trager, dus kan op eigen tempo reageren.
Sowieso, massage.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef stbabylon het volgende:
offline mAssage klinkt eigenlijk beter..
Commercieel klote feestquote:
goed zoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Zo erg is het met mij nog niet gesteld.
7:00 zondag morgen dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het vast verkeerd geschreven ofzo maar vanavond tot 7 uur moeten lijkt me geen enorme moeilijke prestatie. Dat is namelijk al over een minuut of 40.
My God! nooit?? Ik ben niet echt een fan van het geven van een massage, maar tis toch wel iets wat je af en toe elkaar kan geven... lijkt mij dan he..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, massage.Nooit gehad.
en nee, dat is geen hint
Ooh dat is dan wel een endjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
7:00 zondag morgen dus
N. haar ouders waren misschien weg vanavond, hoop dat ik daar kan maffen
Nope, nooit. Is er nooit van gekomen denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
My God! nooit?? Ik ben niet echt een fan van het geven van een massage, maar tis toch wel iets wat je af en toe elkaar kan geven... lijkt mij dan he..
hmmz te lang geleden eigenlijk weer...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, massage.Nooit gehad.
en nee, dat is geen hint
Tis een schande!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, nooit. Is er nooit van gekomen denk ik.
ik ken een zeker iemand die meteen weet waar ik het over heb danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef pazzio het volgende:
[..]
hmmz te lang geleden eigenlijk weer...
en ik kan me ook nog een massage herinneren die me lang heeft opgebroken haha
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ooit haal ik het misschien wel in.
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ooit haal ik het misschien wel in.
over verplichtingen gesprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...
net als MSN natuurlijk
komt hij weer met zn verplichtingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...
net als MSN natuurlijk
Moet dat niet iets ruimer zijn. Een relatie verplicht tot samen plezier maken en verdriet delen? (goed, ok, dat is iets meer dan 'iets' ruimer).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
over verplichtingen gesproken![]()
Een relatie verplicht een meisje tot pijpen
pijpen moet ze kunnen of op zijn minst willen leren jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
haha die reactiesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Msn zal nooit tot de verplichting horenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
net als MSN natuurlijk
ja die zijn echt grappig hahahaquote:
EN is twee-richting verkeerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Massage als verplichting stellen is overigens geen slecht idee.
ik heb geen leven, dus het zal wel kloppen dan lijkt me ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou wat zijn als je leven van msn afhing haha
Maar dan niet meteen: ik heb jou gemasseerd, nu is het jouw beurt.quote:
Zal dat niet snel gebeuren? Althans, denk het wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen: ik heb jou gemasseerd, nu is het jouw beurt.
(overigens is het het leukste als een goeie massage over gaat in een erotische massage die over gaat in andere erotische handelingen)
Als je het goed doet niet. Iemand gek maken voor je verder gaat is veel leukerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal dat niet snel gebeuren? Althans, denk het wel.
maar dan moet de ander het wel kunnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Msn zal nooit tot de verplichting horen
Massage als verplichting stellen is overigens geen slecht idee.
Ik heb wel sigaretten meegenomen, ik las je berichtje te laat, je had even moeten SMSen dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:57 schreef pazzio het volgende:
[..]
[..]
neem je dan ook nieuwe lucifers mee ?
Dat kan iedereen leren. En vaak is het al lekker als iemand uitgebreid aan je zit (vind ik dan).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan moet de ander het wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |