Nope, nooit. Is er nooit van gekomen denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
My God! nooit?? Ik ben niet echt een fan van het geven van een massage, maar tis toch wel iets wat je af en toe elkaar kan geven... lijkt mij dan he..
hmmz te lang geleden eigenlijk weer...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, massage.Nooit gehad.
en nee, dat is geen hint
Tis een schande!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, nooit. Is er nooit van gekomen denk ik.
ik ken een zeker iemand die meteen weet waar ik het over heb danquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef pazzio het volgende:
[..]
hmmz te lang geleden eigenlijk weer...
en ik kan me ook nog een massage herinneren die me lang heeft opgebroken haha
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ooit haal ik het misschien wel in.
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ooit haal ik het misschien wel in.
over verplichtingen gesprokenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...
net als MSN natuurlijk
komt hij weer met zn verplichtingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
tuurlijk, je zegt gewoon tegen je nieuwe scharrel dat het tot de verplichtingen behoort...
net als MSN natuurlijk
Moet dat niet iets ruimer zijn. Een relatie verplicht tot samen plezier maken en verdriet delen? (goed, ok, dat is iets meer dan 'iets' ruimer).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
over verplichtingen gesproken![]()
Een relatie verplicht een meisje tot pijpen
pijpen moet ze kunnen of op zijn minst willen leren jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
haha die reactiesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Msn zal nooit tot de verplichting horenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
net als MSN natuurlijk
ja die zijn echt grappig hahahaquote:
EN is twee-richting verkeerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
Massage als verplichting stellen is overigens geen slecht idee.
ik heb geen leven, dus het zal wel kloppen dan lijkt me ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou wat zijn als je leven van msn afhing haha
Maar dan niet meteen: ik heb jou gemasseerd, nu is het jouw beurt.quote:
Zal dat niet snel gebeuren? Althans, denk het wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen: ik heb jou gemasseerd, nu is het jouw beurt.
(overigens is het het leukste als een goeie massage over gaat in een erotische massage die over gaat in andere erotische handelingen)
Als je het goed doet niet. Iemand gek maken voor je verder gaat is veel leukerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zal dat niet snel gebeuren? Althans, denk het wel.
maar dan moet de ander het wel kunnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Msn zal nooit tot de verplichting horen
Massage als verplichting stellen is overigens geen slecht idee.
Ik heb wel sigaretten meegenomen, ik las je berichtje te laat, je had even moeten SMSen dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:57 schreef pazzio het volgende:
[..]
[..]
neem je dan ook nieuwe lucifers mee ?
Dat kan iedereen leren. En vaak is het al lekker als iemand uitgebreid aan je zit (vind ik dan).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan moet de ander het wel kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |