Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef DrDarwin het volgende:
Orale genoegens deel je met elkaar omdat je er beide opgewonden van wordt.
Is dat niet het geval dan doe je het niet.
Um veel denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?![]()
IK vind het lekker. Klaar.
Als ik maar klaarkom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Um veel denk ik.
Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
oh dat maakt niet zoveel uit hoorquote:Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
Ik zal het mijn vriendin vertellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Een relatie zie ik voor u niet als optie.
we hebben het toch niet over onbaatzuchtigheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef Chanz0r het volgende:
Lelijk iets, dat egoisme.
Niet eens, obviously.
Tsjah, als mensen zich blijkbaar niet goed wassen zal dat wel goor zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:46 schreef Synthesist het volgende:
[..]
we hebben het toch niet over onbaatzuchtigheid.
beffen is goor, dat wel.
We hebben het over 'de vriendin', niet over hoeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?![]()
IK vind het lekker. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |