quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:53 schreef pazzio het volgende:
[..]
het gaat al iets beter qua saaiheid geloof ik ?
+ pakt nog een jerry-can met benzine +
neem je dan ook nieuwe lucifers mee ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga boodschappen doen, voel ik me tenminste nog enigszins nuttig
waarom staat je MSN niet aan ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:57 schreef vencodark het volgende:
Wierrook, internet en dvd'tje van Woodstock 69, wat wil een mens nog meer.
(hallo weer btw)
voor zover bekend nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behoort dat tot de verplichtingen?
bedoel, ik heb er niks aan hahaquote:
wat een onzin !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel, ik heb er niks aan haha
maar jah, msn is gee nverplichting om aan te hebben staan vind ik
als je MSN niet aan staat, leef je toch maar half ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik niet online ben, heb je er sowieso niets aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel, ik heb er niks aan haha
maar jah, msn is gee nverplichting om aan te hebben staan vind ik
Ik voel me anders prima.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef pazzio het volgende:
[..]
als je MSN niet aan staat, leef je toch maar half ?
je hebt een offline messagequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
idd, als ik film ofzo kijk of spel speel staat die van mij ook of offline of afwezigquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik niet online ben, heb je er sowieso niets aan.En is zeker geen verplichting. I just didn't feel like it. Kan ik helemaal amper dvd'tje kijken.
![]()
Nu weet ik waarom het op Woodstock + 60/70's altijd free love etc. was. Komt door die mooie muziek, daar ga je wel mensen lief van vinden.
Daarom. Fok gaat trager, dus kan op eigen tempo reageren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, als ik film ofzo kijk of spel speel staat die van mij ook of offline of afwezig
zou wat zijn als je leven van msn afhing hahaquote:
ah kijk, dat lees ik graag !quote:
Indd. Zo erg is het met mij nog niet gesteld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou wat zijn als je leven van msn afhing haha
dat klopt hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Fok gaat trager, dus kan op eigen tempo reageren.
Sowieso, massage.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:09 schreef stbabylon het volgende:
offline mAssage klinkt eigenlijk beter..
Commercieel klote feestquote:
goed zoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Zo erg is het met mij nog niet gesteld.
7:00 zondag morgen dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het vast verkeerd geschreven ofzo maar vanavond tot 7 uur moeten lijkt me geen enorme moeilijke prestatie. Dat is namelijk al over een minuut of 40.
My God! nooit?? Ik ben niet echt een fan van het geven van een massage, maar tis toch wel iets wat je af en toe elkaar kan geven... lijkt mij dan he..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, massage.Nooit gehad.
en nee, dat is geen hint
Ooh dat is dan wel een endjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
7:00 zondag morgen dus
N. haar ouders waren misschien weg vanavond, hoop dat ik daar kan maffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |