Volgens mij ben jij een mannetje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat ik niet bij "ze" hoor...
hehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, zij begonnen in het vorige topic erover dat ze meestal gelijk hadden.![]()
Nu durven ze niet meer.
aha ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gruwelijk irritant als iemand je altijd gelijk geeft en alles doet wat je zegt.![]()
Tenzij het de butler is natuurlijk...
Eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gruwelijk irritant als iemand je altijd gelijk geeft en alles doet wat je zegt.![]()
Tenzij het de butler is natuurlijk...
Ikquote:
wie weet, wie weet...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een mannetje.Dus dat kan kloppen.
Dat klinkt zo nep.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef pazzio het volgende:
[..]
aha ...
je ziet dus in dat de juiste balans vinden met vrouwen gelijk geven een kunst is....
(zouden single mannen die niet beheersen misschien ?)
ik weet ook vrij zeker dat ik niet bij "jullie watjes" hoor...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens.Dan is het pas saai.
[..]
Iken Re vindt het niet nodig dat jullie watjes weer durven te reageren zonder op jullie *piep* getrapt te zijn.
Geef je de dames ook eens wat.*zucht.*
haha, de weekend overwinningquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens.Dan is het pas saai.
[..]
Iken Re vindt het niet nodig dat jullie watjes weer durven te reageren zonder op jullie *piep* getrapt te zijn.
Geef je de dames ook eens wat.*zucht.*
Het laatstequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:20 schreef pazzio het volgende:
[..]
grinzz ...
komt het woord "parasiterende" bij jezelf op,
of heb je iets op een net iets andere manier geinterpreteerd als dat ik het schreef ?
Ben alleen maar lief, doe niet aan flamen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik weet ook vrij zeker dat ik niet bij "jullie watjes" hoor...
maar echt flamen zie ik "jullie" ook niet bepaald hoor
een "goede vriendin" wou ook altijd gelijk hebben. ging je er tegen in was ze kwaad en had je ruzie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klinkt zo nep.De aantrek afstoot techniek...
In het begin dat mensen elkaar leren kennen zijn ze toch altijd "nep" ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klinkt zo nep.De aantrek afstoot techniek...
Ik wilde pazzio even steunen in zn ongelijke strijdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De single vrouwen willen toch niet altijd gelijk krijgen blijkt.
ik denk dat je joktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben alleen maar lief, doe niet aan flamen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het laatste
Wij vrouwen werpen maar en gooien daarmee onze opleiding weg om op de zak van onze partner te teren
ik eet altijd vrouwen bij mijn ontbijt,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde pazzio even steunen in zn ongelijke strijd
Wat bedoel je met "nep"?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
In het begin dat mensen elkaar leren kennen zijn ze toch altijd "nep" ?
Op de langere duur wordt het een soort tweede natuur van de hubbie lijkt me...
ah, je bent dus inderdaad topics aan het kruis bestuivenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het laatste
Wij vrouwen werpen maar en gooien daarmee onze opleiding weg om op de zak van onze partner te teren
heh, jammer !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ik niet altijd lief ben misschien, maar flamen ligt mij niet.Haal ik geen plezier uit.
Jawel, alle vrouwen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij maakt het helemaal erg.
De 'jeugd" doet dat toch niet meer?
Zoiets als Pazzio's hubbie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] geven de vrouwen altijd gelijk....
Is dat iets anders dan:
Vrouwen hebben altijd gelijk?
nee joh, niet alle vrouwen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen!
Doen maar een dure opleiding, maar zo gauw ze kinderen krijgen gaan ze parttime werken en laten ze de mannen opdraaien voor de kosten voor hun make-up en andere overbodige luxe-spullen
En maar rondwandelen met die kinderen in hun buggies terwijl ze kletsen overhoe slecht ze het hebben onder het juk van ene man die noit thuisn is omdat hij 60 ur per week werkt om geneg geld binnen te brengen om in hun levensstandaardte kunnen voldoen.
ofzoiets.
Jij bent in een rel bui.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, alle vrouwen!
Doen maar een dure opleiding, maar zo gauw ze kinderen krijgen gaan ze parttime werken en laten ze de mannen opdraaien voor de kosten voor hun make-up en andere overbodige luxe-spullen
En maar rondwandelen met die kinderen in hun buggies terwijl ze kletsen overhoe slecht ze het hebben onder het juk van ene man die noit thuisn is omdat hij 60 ur per week werkt om geneg geld binnen te brengen om in hun levensstandaardte kunnen voldoen.
ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |