Zoiets. :pquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten aanpassen in "single vrouwen hebben altijd gelijk"?
Hey snuit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hier ben ik het zo hard NIET mee eens dat dit mijn laatste post in dit topic wordt!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hier ben ik het zo hard NIET mee eens dat dit mijn laatste post in dit topic wordt!
vrouwen hebben altijd gelijk. Anders val ik net buiten de bootquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten aanpassen in "single vrouwen hebben altijd gelijk"?
Mannen durven nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ineens heeft niemand meer iets te zeggen
Mijn internet lag er ff uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ineens heeft niemand meer iets te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, ik heb niet altijd gelijk hoor
En ik krijg t ook niet
Sorry voor t verpesten van de flowAls niet single word je gelijk ontnomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto!quote:
Oooo, ligt t daaaaraan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als niet single word je gelijk ontnomen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:00 schreef vencodark het volgende:
Als dit een vrouwentopic wordt, wordt het wel beetje saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |