Nee gastquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef SkyChat het volgende:
Die game is gewoon te moeilijk voor je.
Dus moelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gast![]()
Alleen is die kut met dat tijd gedoe er bij en soms spring je mis of doet die gek.. Het is zo'n spel dat snel frustratie oproept
Arcade Hits mag weleens geupdate worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Xbox Live Arcade![]()
Laatste paar weken is het daar geniaal.
XBox Live Arcade is een soort van plekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Xbox Live Arcade![]()
Laatste paar weken is het daar geniaal.
Wijze woorden Sky!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Arcade Hits mag weleens geupdate worden.
ja man , met project natal enzoquote:
je kunt beter een papieren zak vragen voor over je kop te doenquote:
dat werkt alleen bij vrouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je kunt beter een papieren zak vragen voor over je kop te doen
Doen we, kan niet wachten om je mijn uitlaat te laten zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Ik maak jullie allebei dik in als we A-Klasse doen op Suzuka
Halo is een van de weinige exclusives die de 360 tof maken en bf 1943 is puur bawlerquote:
Haloquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef Remake het volgende:
[..]
Halo is een van de weinige exclusives die de 360 tof maken en bf 1943 is puur bawler![]()
Don't get me started, my little bitch
Fifa 09quote:
Failo 3quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef Remake het volgende:
[..]
Fifa 09![]()
Force Unleashed
BF: Bad Company
Kung Fu Panda_!
Pleaaaaaaaaase
Edwinussquote:
Remakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Strolie dat is mijn laatste ding er over beloofdquote:
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome skyik vond vandaag een 48uur gold kaart
Ruilen?Ik wil meer rockband nummers
Verkoop je die punten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamesneaky bastard
![]()
Dat waren maar zo'n 80 nummers, en dat was hartstikke legaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamesneaky bastard
![]()
10 euroquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, ik verkoop ze niet voor 10 euro. punt.
Zodra MW2 uit is gaan we die mensen even laten zien hoe het moet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef Lyzio het volgende:
De laatste tijd echt bizar weinig nieuwe games gekocht. Afgelopen week Red Faction; Guerilla, maar dat kan me niet echt bekoren. Vind het rommelig en onduidelijk. Waar blijven de toppers?
COD4quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zodra MW2 uit is gaan we die mensen even laten zien hoe het moet.
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.quote:
Ja. Komt morgen uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuwe XBox?
Vooral die 'tactical campers', die op de meest verrotte plaatsen gaan liggen in iedere map. Gelukkig weet je na een tijdje ook waar ze liggen, maar het haalt alle fun uit het spel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.
Wel goed voor een killstreak van 20quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooral die 'tactical campers', die op de meest verrotte plaatsen gaan liggen in iedere map. Gelukkig weet je na een tijdje ook waar ze liggen, maar het haalt alle fun uit het spel.
Gewoon als een wilde door de map rennen, strafen, springen, knallen met de good ol' AK-47 + Red Dot + Deep Impact! Dat waren de tijden.quote:
Jij weet het! AK was niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gewoon als een wilde door de map rennen, strafen, springen, knallen met de good ol' AK-47 + Red Dot + Deep Impact! Dat waren de tijden.
hmm, ik heb toch altijd dat het een beetje schokt als ik in een voertuig zit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef Remake het volgende:
Kan me beter vragen hoeveel last ik heb van lag, dan zeg ik nauwelijks?
Nu is de subliminal message wegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Rossdale het volgende:
TT fixed.
Dat filmpje in je undersig. Mênquote:
Waaarom?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
Waaromquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Rossdale het volgende:
TT fixed.
Verkoop je hem?quote:Call of Juarez, Bound in Blood is best ok. Beetje een simpele shooter maar op zich had ik verwacht dat hij slechter zou zijn. Ben blij dat het geen weggegooid geld is
Rickoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Douwe!!!!!
MISSCHIEN dat die twee wel heel tof worden hoor!!!
Nog nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
Weet je al wat je gaat halen van je punten sky? Bf43? Worms2? Braid?
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zocht even een plaatje van Prototype, omdat ik die nu speel, maar toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Best cool, maar ik vraag me af of het handig werkt
Braid is de beste arcade game die er is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nog niet
BF1943 heb ik al.
Worms 2.. tja deeltje 1 heb ik maar of de 2de het ook waard zal zijn..
Braid ken ik totaal niet.
Een MP-tje lijkt me wel leuk in ieder geval.
Voor een aantal games kan het prima, één pookje. RPGs bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)
Maarja RPG's zijn saai.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een aantal games kan het prima, één pookje. RPGs bijvoorbeeld.
Die druk je tegen je been dumbassquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)
Ieder zijn ding. Ik zweer bij het genre!quote:
Volgens mij moet je die er gewoon overheen installeren, zo gaat het normaal gesproken welquote:Op zondag 12 juli 2009 10:22 schreef Reintji het volgende:
BurnOut paradise 1.9 gedownload. Is dit de vervanger voor 1.8 of moet je ze allebei laten staan?
Die zijn er altijd, maar ook daar kun je iets tegen doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.
WaW viel enorm tegen. Kwam voornamelijk door het arsenaal aan wapens en slecht gevormde maps.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, maar ook daar kun je iets tegen doen
CoD4 is nog altijd beter als CoD WaW!
Battlefield 1943 word maar erger, gister 3x vastloper gehad tijdens spelen, en iemand uit me party had het ook al
Dat duurt aardig lang?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:02 schreef wc-eend het volgende:
Me xbox is nog niet terug uit deutschland?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Chocobo het volgende:
CoD4 is nog steeds wat prijzig zeker? Moet nog steeds de SP spelen!
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.quote:
Dat zeggen ze ook over Haloquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.
nou en heb ik ook nietquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.
Dat heb ik gedaanquote:
Mij lukt het gewoon niet, net als met Fear Files, om ook maar 1 achievement binnen te slepen in die gamequote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan1 dagje om precies te zijn
Met dat spel toch nog zo'n 320 achievement points gehaald. vermakelijke game voor die prijs die ik er voor betaald hebquote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Mij lukt het gewoon niet, net als met Fear Files, om ook maar 1 achievement binnen te slepen in die game
F.E.A.R. op de PC was pure klasse.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met dat spel toch nog zo'n 320 achievement points gehaald. vermakelijke game voor die prijs die ik er voor betaald hebrond de 7,50
Eens. En dan vooral de epische Piggyback Ride missie. Ongelofelijk. Zelden zo m'n adem ingehouden bij een single player missie.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet 2de handsquote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Chocobo het volgende:
CoD4 is nog steeds wat prijzig zeker? Moet nog steeds de SP spelen!
360 dip....quote:
Ik ook de laatste tijd. Gebrek aan toppers, komkommertijd hé. Speel eigenlijk alleen nog maar Fallout 3 en FIFA09. Beetje zonde van het mooie apparaat, maar er komen vanzelf weer -zoals AQuila zegt- betere tijdenquote:
De Wii kan de klere krijgenquote:
Nintendoquote:Op zondag 12 juli 2009 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Wii kan de klere krijgenStom stuk plastic
Een oplichtersbende is het met die Wii
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben benieuwd..quote:We all know that Crystal Dynamics aims to reinvent the aging series after relatively poor sales of the last game, but a leaked fact sheet(or concept ideas) suggests a more open like experience and one that explores the roots of the tenacious adventurer. Whether these concept ideas pan out is anyone's guess but looks interesting all the same.
CONCEPT ARTWORKS
TOMB RAIDER NEXT - CONCEPT FACT SHEET.
The Plot - When a sudden storm destroys her research vessel, a young and inexperienced Lara Croft finds herself stranded on a mysterious and remote island hidden of the shores of Japan. Despite several signs of various inhabitants the island is oddly deserted, and an uneasy feeling settles in as strange sounds emerge from the shadows. With only her determination, inner strength, and resourcefulness to help her, Lara must overcome the challenges of a harsh and unforgiving journey that will take her across a vast island wilderness and deep into the claustrophobic and menacing underground tombs from the island's past. As she struggles to prevail through brutal combat encounters and treacherous exploration, Lara will be pushed to her limits and forced to adapt to her situation in order to survive and escape from the lethal predators that stalk her every move.
Hunt or be hunted - Evade outsmart, track and kill the mysterious enemies that hunt you as prey.
Survival Action - Brutally attack and defend as you fight to survive through visceral one on one melee combat.
Strategic Weapons - Gain an advantage in combat by finding an array of different melee and ranged weapons including a variety of guns and the hunters ultimate weapon, the bow.
Creative Survival - React and adapt to the island by using only that which you can salvage from the environment like climbing axes, rope, and machetes that can be used to unlock new traversal and combat gameplay options.
Free Movement - Scale up a vertical cliff wall, sprint and leap across a huge chasm, steer mid air to land a misdirected jump there is no one right way to traverse, survive, and explore the harsh environment of the island.
One Cohesive World - The diverse multi region island is an open playground alive with creatures, weather and natural events.
Origin Story - This new Tomb Raider concept reboots the franchise by exploring the origins of Lara Croft's transformation into a hardened adventurer as unravel the story behind the island's mysterious past.
Anders loop je even achterquote:Op maandag 13 juli 2009 02:11 schreef super-muffin het volgende:
En heb ook nog Gears of War voor de PC.
Hoef je niet te zijn hoor, die "features" zijn vaak veels te overschat. Zo ook op elk doosje wat je ziet met hun "foto-realistische" graphics en hun "nog nooit eerder geziene" gameplay.quote:
ik moet het toch ooit inhalenquote:
Hoeveel Watt is je adapter? Daar kun je het aan zien...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef wc-eend het volgende:
Me xbox is terug..
Het is een andere dan ik had, die ik had had een Manufacture Date uit 2005, degene die ik nu heb heeft een service date uit april 2009.. Heb ik nu een nieuwe of een gerepareerde?
En hoe kan ik zien welke chipset? Die ik nu heb is 16,5A..
En ik heb 1 maand gold gekregen
Volgens mij zijn die adapters van de verschillende modellen niet uitwisselbaar, dat past niet door een uitstulping op de stekker, dus dan zou je nog dezelfde chipset hebben als je had.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:30 schreef wc-eend het volgende:
De adapter die ik heb is dezelfde uit 2005..
Output DC 203 w
w00tquote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een Opus teruggekregen
http://www.digitalspy.co.uk/forums/showthread.php?t=901401
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live deal of the Week
13 Juli: Ikaruga
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Aquila rank: Te moeilijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live deal of the Week
13 Juli: Ikaruga
Huidige prijs: 800
Prijs na korting: 400
Kortingspercentage: 50%
Barbie Horse Adventures is nog te moeilijk voor hem.quote:
Same here. Al is "houden van" bij mij meer 'leuk voor af en toe'quote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Barbie Horse Adventures is nog te moeilijk voor hem.
Ik heb Ikaruga op de Gamecube, maar voor 5 euro wil ik hem best opnieuw kopen. Ik houd van shoot 'em ups.
Gast.. Ik heb Barbie Horse Adventures op 1000/1000 staanquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Barbie Horse Adventures is nog te moeilijk voor hem.
Ik heb Ikaruga op de Gamecube, maar voor 5 euro wil ik hem best opnieuw kopen. Ik houd van shoot 'em ups.
Is dat een game?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast.. Ik heb Barbie Horse Adventures op 1000/1000 staan
Het is meer een garpje dingquote:
is voor de ouwe xboxquote:Op maandag 13 juli 2009 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer een garpje ding
Maar het bestaat wel maar volgens mij niet op de 360
Tuurlijk is het tofquote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prototype is dus best wel gaaf heh. Complete chaos
Ik kan de game niet langer dan een uur spelen, dan is het wel te eentonig. Maar ik doe nu steeds één verhaalmissie en het Strike Team neerhalenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het tof![]()
En voor de afwisseling moet je gewoon zelf zorgen
nice !quote:
Speel de laatste tijd zelf veel Bad Company dus de controls zijn erg herkenbaar, maar toen ik de demo had gespeeld van 1943 was ik al klaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef linuxje het volgende:
battlefield is geniaal!
begin ook beter te wordenBazooka's zijn de bomb, en vliegen gaat me ook goed af!
quote:BioShock 2 Delayed To FY 2010
Your return to Rapture will be a bit delayed, as publisher Take-Two Interactive announced today that BioShock 2 won't be releasing in the company's fourth quarter as previously planned. Now for the bad news.
While the game was previously slated to hit European store shelves on October 30, 2009, just squeezing into the company's fiscal 2009, the company has now moved the title to a more vague "fiscal year 2010." The sequel was expected to arrive on these shores November 3rd, a few days after its ship date in Europe.
Now, BioShock 2 could very well be pushed into calendar 2010, missing the holidays completely.
Officially, Take-Two blames the delay on the need to "provide additional development time for the title."
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two called the delay "the right decision for the product," but calls the impact on its revised financial outlook a "disappointment."
"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Take-Two announced delays of Red Dead Redemption and Mafia II in May, both of which are expected to ship in the publisher's fiscal 2010.
Dit najaar zit ik aan de Fallout 3 GOTYquote:
Mwa.. lijkt op Racer Pro, en als je die hebt gespeeld is het meer hetzelfde.. valt voor mij in beide in het niet bij Forza2 overigens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En heeft iemand die SuperstarV8 demo gedaan? Die is ook best tof
Ik zei het gister ook al idd en ik kwam er achter dat Dead Rising 2 nog niet eens een richtdatum heeft. 2010 wordt wel weer erg druk zoquote:
Gastquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:
Deze al gezien?De Prestige edition uitgepakt.. ik dacht dat het een nep kijker was, maar nee hoor
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangenquote:
Vgs mij was nog niet zo lang geleden een aanbieding bij de Aldi met die nachtkijkersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangen
In een boom klimmen en de buurt in de gaten houden!quote:
Zet je TV eens op de game-modequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef MaxC het volgende:
Ik heb sinds gister de Samsung LE32A552 tv gekocht. FullHD en 1080p. Nu ziet bijvoorbeeld Battlefield 1943 er geweldig uit maar nu ging ik Fifa 2009 spelen en na elke spelhervatting hapert de TV een aantal seconde. Erg irritant en weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In een boom klimmen en de buurt in de gaten houden!
Of s'nachts in je blote tampeloeres door het bos lopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!![]()
![]()
Ik vond superstarsV8 maar kut, je had maar 1 camera view...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit najaar zit ik aan de Fallout 3 GOTYStel de rest maar uit!
Forza 3 wil ik ook nog wel. En heeft iemand die SuperstarV8 demo gedaan? Die is ook best tof
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JuistTerwijl je de hele tijd met dat eenogige ding tegen je vizier zit te drukken?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of s'nachts in je blote tampeloeres door het bos lopen!!
Nietus!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vond superstarsV8 maar kut, je had maar 1 camera view...
Niet duur. Game was best leuk, maar niet een topper. Voor 12 euro zou ik het ook niet laten liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef DutchErrorist het volgende:
OhNaja ik vond het spel toch niet zoveel aan dus tja
Ik heb even Brother in Arms: Hell's highway aangeschaft voor het luttele bedrag van 12 euro
Daarom en agh wat is er nu leuker dan duitsers mollen... Nietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet duur. Game was best leuk, maar niet een topper. Voor 12 euro zou ik het ook niet laten liggen.
100% met je eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daarom en agh wat is er nu leuker dan duitsers mollen... Niets
"care"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangen
Dan moet je de zombiemod van Call of Duty: World at War spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
100% met je eens.
Duitse zombies mollen zou nog in de buurt komen.
quote:
dan zijn ze na een dag kapotquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vgs mij was nog niet zo lang geleden een aanbieding bij de Aldi met die nachtkijkers
^_^quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Triest
Hetzelfde als mensen ^^ of -.- gebruiken zeker?
^^ is wel triest ja maar \o/ vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Triest
Hetzelfde als mensen ^^ of -.- gebruiken zeker?
worms 2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
^^ is wel triest ja maar \o/ vet
mja net ff microsoft points gekocht alleen kijken wat ik ermee ga kopen
nah nooit een worms fan geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms 2
lekker op de bank met zijn 4en en een krat bier
Uiteraard, je bent zelf een duitser.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind op duitsers schieten niet zo heel leuk, ik vind duitsers eigenlijk wel aardig
Niet waarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent zelf een duitser.
Briljantquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent zelf een duitser.
Dwaasquote:
Told you so!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme, Prototype wordt steeds gaverIk consume de ene na de andere soldaat voor de web of intrigue, ik maak alles kapot en ik vlieg de hele stad door
Tomb Raider neem ik aan? Ik vond 'm niet leuk, geen problemen met de camera overigens. Die is hetzelfde als in eerdere delen op de 360.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen hier die Underworld hebben? In hoeverre verpest de camera (het blijft een verdomd lastige opgave voor de mannen van CD) de spelervaring?
Zit er aan te denken om het spel voor 18 euro op te pikken.
Tomb Raider ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tomb Raider neem ik aan? Ik vond 'm niet leuk, geen problemen met de camera overigens. Die is hetzelfde als in eerdere delen op de 360.
quote:Max Payne 3 joins BioShock 2 in FY2010
While BioShock 2’s delay into fiscal 2010 quite rightly dominated last night’s confessional press release and subsequent conference call from Take-Two, you may not have noticed that it wasn’t the only big game to take a tumble.
Max Payne 3 has also been pushed into the next financial year, having been originally planned for a “winter” 2009 release.
Said CEO Ben Feder:
“The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2. We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve.
“As a result, we will now be launching sequels to several of our strongest franchises - including BioShock 2, Mafia II, Max Payne 3 and Red Dead Redemption - during the next fiscal year. These titles will anchor our lineup for fiscal 2010, and along with other products planned for next year, provide a platform for enhanced financial performance in what we hope will be an improved retail environment.”
Whoops.
quote:Beste klant,
Je hebt een klant profiel op onze website en daarom sturen we je deze e-mail.
Het zijn drukke tijden bij Zuiderpark Games. Misschien heb je er iets van mee gekregen maar we zijn al een tijd bezig met het ontwikkelen van een totaal nieuwe website. Deze website zal helemaal door ons zelf ontwikkeld worden en voldoen aan al onze (en jullie) wensen. Zo zal bijvoorbeeld de voorraadstatus van een product te zien zijn, iets waar velen van jullie om gevraagd hebben in de loop der tijd. Het is nog niet precies bekend wanneer de site live kan gaan maar ik wil graag een quote van Blizzard gebruiken: “it’s done when it’s done”.
De laatste maanden zijn er veel berichten te lezen over de gevolgen van de wereldwijde financiële crisis op de game industrie. Veel uitgevers en distributeurs zitten in de problemen en om heel eerlijk te zijn merken wij het ook behoorlijk. Onze omzet loopt de laatste maanden flink terug en we verkopen aanzienlijk minder games en gaming accessoires.
En dat is ook eigenlijk de reden dat we iedereen met een klant profiel nu benaderen: we hebben jullie heel erg hard nodig !!
Zuiderpark Games bestaat al ruim 5 jaar en in die tijd hebben duizenden klanten kennis gemaakt met onze grote pluspunten:
- Zeer scherpe prijzen.
- Snelle levertijden.
- Super goede service.
Misschien heb je ooit een profiel gemaakt maar nooit iets besteld? Misschien koop je helemaal geen games meer? Misschien koop je tegenwoordig wel bij een concurrent? Misschien is er ooit iets niet helemaal vlekkeloos verlopen bij een bestelling en heb je gezworen om nooit meer iets bij ons te kopen? Allemaal mogelijk……………………maar toch hoop ik oprecht dat je ons een kans wilt geven. Dat je de kracht van Zuiderpark Games (opnieuw) gaat ontdekken en dat je ons wilt helpen om (weer) een van de grotere spelers op de Nederlandse en Vlaamse markt te worden zodat we jullie nog beter van dienst kunnen zijn.
Kortom, koop vanaf nu al je games en gaming accessoires bij Zuiderpark Games
Heb je nog vragen en / of opmerkingen? Aarzel niet en mail ons want we zitten voor je klaar !!
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer?quote:
Rare fase waar jij in zit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme, Prototype wordt steeds gaverIk consume de ene na de andere soldaat voor de web of intrigue, ik maak alles kapot en ik vlieg de hele stad door
Klinkt dolletjes Gijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
tvp-tjes zie je overal maar op GAM mag het niet meer en zeiken over die duitse herdershond is traditie dus daar doen we niet moeilijk overquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef MPC60 het volgende:
Tvpen mag niet maar dat constante gezeik tussen Aquila en de rest mag wel?
Tis een algemene regel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
tvp-tjes zie je overal maar op GAM mag het niet meer en zeiken over die duitse herdershond is traditie dus daar doen we niet moeilijk over
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeikenquote:
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hansie van ZC laat weer van zich horen.
[..]
3 DVD's voor 1 gamequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
De mijne heb ik een tijdje terug ook verkocht, jrpgs zijn toch niks voor mij. Ben niet eens tot de 2e disc gekomen ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregen![]()
Kerel gaat geniaal met zijn klanten om
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:
Geniaal ookquote:
Tja,... in dit geval liever 3 DVD's dan geen ene Blu-ray versie van het spel.quote:
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snakequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh dat disc wisselen gaat sneller dan om het 'chapter' ofzo 5minuten installeren
Eigenlijk zou die man dit topic moeten lezenquote:
Dat deed ik ook jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snake![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook ja
Maar nu ben ik gestopt met roken dus dan is het minder chill
Niet dat het me enigzins boeit hoor, ik heb sinds vandaag sowieso geen ps3 meer
24 hours le mans + suv's = gasoline much?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Nieuwe Forza 3 pics, SUV's en luxury auto's
Mapple Valley + Suv + 7 Fiat 500 Abarth =quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
24 hours le mans + suv's = gasoline much?
Maar we gaan het wel proberenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mapple Valley + Suv + 7 Fiat 500 Abarth =
Fout. Worms owned zelfs alle games op alle console kei-knoeper-hard.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fout. Braid. Die game owned zelfs normale games keihard
Worms is niet orgineel. En het is ook een port van de PC dus in mijn ogen is dat niet echt een spel speciaal voor XBLA. Daarnaast heb jij geen smaak, en dus geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fout. Worms owned zelfs alle games op alle console kei-knoeper-hard.
En Aegis Wing is ook tof
lees anders het hardstyle topic eens door , de eerste pagina staat vol met tpv'squote:
Moet ik Hannah montana the game er weer bij halenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Worms is niet orgineel. En het is ook een port van de PC dus in mijn ogen is dat niet echt een spel speciaal voor XBLA. Daarnaast heb jij geen smaak, en dus geen recht van spreken
Ik was in elk geval blij dat ik op easy speelde want zelfs dan zijn een hoop dingen nog kutquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, Prototype was net een beetje vervelend met die Supreme Hunter. Events heb ik er nu een aantal van gedaan, maar er zijn er veel te veel en sommige slaan echt nergens op. Ik gok dat ik aan het eind van de rit de game wel beu ben![]()
ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
OMG![]()
http://forzamotorsport.ne(...)987#/screenshot/947/
Landrover, Q7, X5, M5, SL AMG![]()
Ik start in europa
Ik speel ook op easy, maar echt easy is het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was in elk geval blij dat ik op easy speelde want zelfs dan zijn een hoop dingen nog kutDie events heb ik later op ook wel links laten liggen. Maar ik deed ok vaak gewoon wat rond rennen en springen en niet de hele tijd missie's dan blijf het nog wel lang leuk
![]()
Ik zal de trial eens een kans gevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft de remake van The Secret of Monkey Island een 9/10,
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
Ik ga hem kopen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft de remake van The Secret of Monkey Island een 9/10,
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
Ik niet.quote:
Achievements?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de oude versie mooier en die draait prima op mijn DS met SCUMMVM.
Dat ze nog games maken voor de xbox wist ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag niet alleen Monkey Island, maar ook Tour de France:
[ afbeelding ]
Nice, mini Pro Cycling Managerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag niet alleen Monkey Island, maar ook Tour de France:
[ afbeelding ]
Oh ja...dat is misschien wel tof.quote:
Yup:quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja...dat is misschien wel tof.
Is er al een lijst?
quote:
Secret Achievement 25
Continue playing to unlock this secret achievement.
Secret Achievement 25
Secret Achievement 25
Secret Achievement 45
Secret Achievement 15
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 5
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Je bent gek als je een achievement lijst van te voren bekijkt~!
Dan kun je wel raar doen maar het is wel zo..quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kun je wel raar doen maar het is wel zo..
Ik wed dat jij dat doet en dan je speelstijl erop aan gaat passen![]()
Precies, en daarom zijn achievements kut.. het gaat voorbij de spelbeleving als je eerst de achievements bekijkt en daarna pas start. Ga je rekening houden met..quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik deed dat toen bij FEAR ofzo omdat je een achievement kreeg als je geen ''bullettime'' gebruikt. Dus ik dat niet gebruiken maar in feite verkloot je dan het spel omdat dat een tof onderdeel is van dat spel. Dus nu kijk ik er niet meer na. En bij zo'n spel was een achievement ''versla pietje ofzo'' Maar die helpt je in het begin waardoor je het verhaal dan weer verkloot omdat je al weet dat die later een vijand wordt. Dat soort dingen vind ik dan toch jammer.
Eventueel misschien als je klaar bent om nog wat dingen te halen dat is wel relaxed nog
Die games heb ik gewoon gespeeld maar niet gekeken waar je welke achievements voor krijgt..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lult uit je nek en je weet het![]()
Die laatste 4 bagger games van je heb je net zolang gespeeld totdat er geen achievo meer uit te persen was, toen heb je ze weer de deur uitgedaan en nu ben je op zoek naar die makkelijk shitgame met achievo's van 250G.
Wees een vent en speel Prototype uit tot op het bot want je was toch zóóóó geil over die game?
Klopt!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, en daarom zijn achievements kut.. het gaat voorbij de spelbeleving als je eerst de achievements bekijkt en daarna pas start. Ga je rekening houden met..
Ik word liever verrast met een 'bliep' achievement unlocked.. ik check m dan later wel en denk bijmezelf.. "ah weer 25 punten erbij, boeien".
Maar ze kunnen ook de spelbeleving uitbreiden. Zonder achievement was ik niet zo lang bezig geweest met Crackdown en was ik bijvoorbeeld niet de Agency Tower omhoog geklommen wat een level op zich was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, en daarom zijn achievements kut.. het gaat voorbij de spelbeleving als je eerst de achievements bekijkt en daarna pas start. Ga je rekening houden met..
Ik word liever verrast met een 'bliep' achievement unlocked.. ik check m dan later wel en denk bijmezelf.. "ah weer 25 punten erbij, boeien".
Maar speelde je hem een 2de keer voor die achievements of meteen al rekening mee gehouden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook de spelbeleving uitbreiden. Zonder achievement was ik niet zo lang bezig geweest met Crackdown en was ik bijvoorbeeld niet de Agency Tower omhoog geklommen wat een level op zich was.
Ook Mirror's Edge werd leuker en uitdagender door de game te spelen zonder het gebruik van wapens waar een achievement aan hing.
Dus je blijft kutgames en levels spelen om die e-penis te verlengen, terwijl je je gametijd ook had kunnen gebruiken om lekker tof MP matches te spelen en plezier te hebben. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook de spelbeleving uitbreiden. Zonder achievement was ik niet zo lang bezig geweest met Crackdown en was ik bijvoorbeeld niet de Agency Tower omhoog geklommen wat een level op zich was.
Ik speel vrijwel geen enkele game meer dan één keer. Misschien inFamous op slecht, maar verder niet. De Fallout achievements voor neutral en bad karma heb ik dus ook niet en ik ga ook niet saven voordat je een level omhoog gaat zodat je die achievements kunt halen. Ik ben een achievementhoer, maar het moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar speelde je hem een 2de keer voor die achievements of meteen al rekening mee gehouden?
Maar in feite is het stom want je hebt guns maar je mag ze niet gebruikenMaar als je dan een 2de keer speelt dan is het misschien tof als een extra uitdaging ja maar als er guns in zitten gebruik ik ze ook
Oblivion, ik heb hem niet eens uitgespeeld.. laatste stukje, met die torens... vond ik niet tof, niet meer gespeeld dus. "ja maar als je nog een half uur gamed heb je 200 G te pakken" .. Nou en?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oblivion had wat dat betreft wel goeie achievements.
- wordt de beste van de arena
- wordt leider van die en die en die guild
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je blijft kutgames en levels spelen om die e-penis te verlengen, terwijl je je gametijd ook had kunnen gebruiken om lekker tof MP matches te spelen en plezier te hebben. Dat is mijn punt.
Ik vind achievements wel tof dat zeker maar speel gewoon het spel en ga niet de boel zo spelen om zo veel mogelijk te kunnen halen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oblivion, ik heb hem niet eens uitgespeeld.. laatste stukje, met die torens... vond ik niet tof, niet meer gespeeld dus. "ja maar als je nog een half uur gamed heb je 200 G te pakken" .. Nou en?
Nee preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Volgens mij vond je toen ook een keer 800 of 1200 punten te veel voor een XBLA game omdat er maar 200 GS in zit altijdquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef SkyChat het volgende:
Nu haal je de dingen weer door elkaar, ik heb ooit mijn ontevreden uitgesproken over het feit dat Microsoft geen DLC met achievements toelaat zolang daar geen prijskaartje aan vast zit.
Dat is ook een opmerking die nergens op slaat!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Fifa op de bank is briljant, vooral met 2+ mensen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook een opmerking die nergens op slaat!
Ik speel genoeg mp, en dat is vaak genoeg met vrienden!
Al is maar om een potje fifa te doen met 6 man
beetje kansloos roy
Eigenlijk maar 1 keer gedaan. Dead Space uitgespeeld door alleen gebruik te maken van het pistool. Achievement hunten doe ik meestal na de eerste playthrough.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel geen kutgames en multiplayer is voor mensen zonder vrienden.
Niet zo krom denken Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |