toch eerst maar de trial downloaden danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
- 22.07.09: Teenage Mutant Ninja Turtles™: Turtles in Time Re-shelled (1.200 Microsoft-Punkte)
* Ubisoft Singapore/Ubisoft
- 29.07.09: Marvel vs. Capcom 2 (1.200 Microsoft-Punkte)
* Backbone Entertainment/Capcom
- 05.08.09: Splosion Man (800 Microsoft-Punkte)
* Twisted Pixel Games/Microsoft
- 12.08.09: Trials HD (1.200 Microsoft-Punkte)
* RedLynx/Microsoft
- 19.08.09: Shadow Complex (1.200 Microsoft-Punkte)
* Chair Entertainment, Epic Games/Microsoft1200...
Mijn gameplay wat doe je!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou m op zeker op easy spelen eerst
Ik speel ook nooit op easy hoor..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn gameplay wat doe je!?Bastard, denkt gij soms dat je chemtrails uit de lucht moet vissen? Gewoon op normal beginnen mangz!!
Kutspel, vooral de SP,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef RickoKun het volgende:
ZO! UFC besteld!zal maandag pas op me mat pleuren (hoop ik )
Zeg het ze Rickoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoge ratings tot en met, vrind!
Kom niet haten.
Mooi, wordt je als hardcore coureur in ieder geval niet kwijtgereden door een aap die alleen maar gas hoeft te gevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor de forza fans:
http://kotaku.com/5311898/
Mickey mouse lobby's zijn ook wel leuk, af en toequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mooi, wordt je als hardcore coureur in ieder geval niet kwijtgereden door een aap die alleen maar gas hoeft te geven![]()
Krijg je dus Mickey Mouse lobby's en serieuze lobby's
Kun je net zo goed tegen de CPU racen, is nog spannender en rustgevenderquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mickey mouse lobby's zijn ook wel leuk, af en toe
Heb ik jou met Forza ook je plaats gewezen? Ik weet dat niet meer eigenlijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kun je net zo goed tegen de CPU racen, is nog spannender en rustgevender![]()
Ach, gewoon net als bij Forza 2 een eigen lobby aanmaken of in de lobby van een mede-Fok!ker zitten, altijd leuke races
Kerel, als jij al tegen mij zou racen met Forza zou je mij alleen maar zien als ik je op een ronde zetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ik jou met Forza ook je plaats gewezen? Ik weet dat niet meer eigenlijk!
Ik weet het niet meer Freek maar er daagt me wel iets...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kerel, als jij al tegen mij zou racen met Forza zou je mij alleen maar zien als ik je op een ronde zet
Ik heb iig meegedaan aan het Fok! toernooi toen, was de snelste tijdens de Kwalificaties, halve finale met de spreekwoordelijke vingers in de neus gewonnen en in de finale 4e geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer Freek maar er daagt me wel iets...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer Freek maar er daagt me wel iets...
Ik maak jullie allebei dik in als we A-Klasse doen op Suzukaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kerel, als jij al tegen mij zou racen met Forza zou je mij alleen maar zien als ik je op een ronde zet
De eerst volgende keer dat ik jou weer zie roepen "omfg 50K gamerscore!! milestone", dan ga ik precies hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Je moet een game ook spelen voor de fun, niet voor de achievements
Oh enne.. Avatarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Je moet een game ook spelen voor de fun, niet voor de achievements
Sure Rossdale. Keep telling yourself that!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Achievements zijn een bijkomstigheidIk doe er geen extra moeite voor. En avatar was gewoon humor om te zien hoe belachelijk makkelijk het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |