Nee gastquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef SkyChat het volgende:
Die game is gewoon te moeilijk voor je.
Dus moelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gast![]()
Alleen is die kut met dat tijd gedoe er bij en soms spring je mis of doet die gek.. Het is zo'n spel dat snel frustratie oproept
Arcade Hits mag weleens geupdate worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Xbox Live Arcade![]()
Laatste paar weken is het daar geniaal.
XBox Live Arcade is een soort van plekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Xbox Live Arcade![]()
Laatste paar weken is het daar geniaal.
Wijze woorden Sky!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Arcade Hits mag weleens geupdate worden.
ja man , met project natal enzoquote:
je kunt beter een papieren zak vragen voor over je kop te doenquote:
dat werkt alleen bij vrouwenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je kunt beter een papieren zak vragen voor over je kop te doen
Doen we, kan niet wachten om je mijn uitlaat te laten zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Ik maak jullie allebei dik in als we A-Klasse doen op Suzuka
Halo is een van de weinige exclusives die de 360 tof maken en bf 1943 is puur bawlerquote:
Haloquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:12 schreef Remake het volgende:
[..]
Halo is een van de weinige exclusives die de 360 tof maken en bf 1943 is puur bawler![]()
Don't get me started, my little bitch
Fifa 09quote:
Failo 3quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:16 schreef Remake het volgende:
[..]
Fifa 09![]()
Force Unleashed
BF: Bad Company
Kung Fu Panda_!
Pleaaaaaaaaase
Edwinussquote:
Remakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry Strolie dat is mijn laatste ding er over beloofdquote:
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
Awesome skyik vond vandaag een 48uur gold kaart
Ruilen?Ik wil meer rockband nummers
Verkoop je die punten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamesneaky bastard
![]()
Dat waren maar zo'n 80 nummers, en dat was hartstikke legaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je hebt pas geleden nog 200 nummers geript uit een andere gamesneaky bastard
![]()
10 euroquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, ik verkoop ze niet voor 10 euro. punt.
Zodra MW2 uit is gaan we die mensen even laten zien hoe het moet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef Lyzio het volgende:
De laatste tijd echt bizar weinig nieuwe games gekocht. Afgelopen week Red Faction; Guerilla, maar dat kan me niet echt bekoren. Vind het rommelig en onduidelijk. Waar blijven de toppers?
COD4quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zodra MW2 uit is gaan we die mensen even laten zien hoe het moet.
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.quote:
Ja. Komt morgen uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuwe XBox?
Vooral die 'tactical campers', die op de meest verrotte plaatsen gaan liggen in iedere map. Gelukkig weet je na een tijdje ook waar ze liggen, maar het haalt alle fun uit het spel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.
Wel goed voor een killstreak van 20quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vooral die 'tactical campers', die op de meest verrotte plaatsen gaan liggen in iedere map. Gelukkig weet je na een tijdje ook waar ze liggen, maar het haalt alle fun uit het spel.
Gewoon als een wilde door de map rennen, strafen, springen, knallen met de good ol' AK-47 + Red Dot + Deep Impact! Dat waren de tijden.quote:
Jij weet het! AK was niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gewoon als een wilde door de map rennen, strafen, springen, knallen met de good ol' AK-47 + Red Dot + Deep Impact! Dat waren de tijden.
hmm, ik heb toch altijd dat het een beetje schokt als ik in een voertuig zit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef Remake het volgende:
Kan me beter vragen hoeveel last ik heb van lag, dan zeg ik nauwelijks?
Nu is de subliminal message wegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Rossdale het volgende:
TT fixed.
Dat filmpje in je undersig. Mênquote:
Waaarom?!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
Waaromquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:40 schreef Rossdale het volgende:
TT fixed.
Verkoop je hem?quote:Call of Juarez, Bound in Blood is best ok. Beetje een simpele shooter maar op zich had ik verwacht dat hij slechter zou zijn. Ben blij dat het geen weggegooid geld is
Rickoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Douwe!!!!!
MISSCHIEN dat die twee wel heel tof worden hoor!!!
Nog nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
Weet je al wat je gaat halen van je punten sky? Bf43? Worms2? Braid?
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zocht even een plaatje van Prototype, omdat ik die nu speel, maar toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Best cool, maar ik vraag me af of het handig werkt
Braid is de beste arcade game die er is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nog niet
BF1943 heb ik al.
Worms 2.. tja deeltje 1 heb ik maar of de 2de het ook waard zal zijn..
Braid ken ik totaal niet.
Een MP-tje lijkt me wel leuk in ieder geval.
Voor een aantal games kan het prima, één pookje. RPGs bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)
Maarja RPG's zijn saai.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een aantal games kan het prima, één pookje. RPGs bijvoorbeeld.
Die druk je tegen je been dumbassquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ze falen hard. Een controller maken voor 1 hand en dan nog 2 handen nodig hebben (onderste joystick)
Ieder zijn ding. Ik zweer bij het genre!quote:
Volgens mij moet je die er gewoon overheen installeren, zo gaat het normaal gesproken welquote:Op zondag 12 juli 2009 10:22 schreef Reintji het volgende:
BurnOut paradise 1.9 gedownload. Is dit de vervanger voor 1.8 of moet je ze allebei laten staan?
Die zijn er altijd, maar ook daar kun je iets tegen doenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen COD4 nog niet verneukt was door campers, DAT waren pas tijden. Beetje rondjes rennen in levels en maar zien wie je tegenkomt. Mensen die achter claymore's gingen zitten wachten tot er iemand kwam hebben het echt compleet verpest.
WaW viel enorm tegen. Kwam voornamelijk door het arsenaal aan wapens en slecht gevormde maps.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, maar ook daar kun je iets tegen doen
CoD4 is nog altijd beter als CoD WaW!
Battlefield 1943 word maar erger, gister 3x vastloper gehad tijdens spelen, en iemand uit me party had het ook al
Dat duurt aardig lang?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:02 schreef wc-eend het volgende:
Me xbox is nog niet terug uit deutschland?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:19 schreef Chocobo het volgende:
CoD4 is nog steeds wat prijzig zeker? Moet nog steeds de SP spelen!
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.quote:
Dat zeggen ze ook over Haloquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.
nou en heb ik ook nietquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Je MOET COD4 gespeeld hebben als een 360 bezit, zowel de singleplayer en multiplayer.
Dat heb ik gedaanquote:
Mij lukt het gewoon niet, net als met Fear Files, om ook maar 1 achievement binnen te slepen in die gamequote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan1 dagje om precies te zijn
Met dat spel toch nog zo'n 320 achievement points gehaald. vermakelijke game voor die prijs die ik er voor betaald hebquote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Mij lukt het gewoon niet, net als met Fear Files, om ook maar 1 achievement binnen te slepen in die game
F.E.A.R. op de PC was pure klasse.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Met dat spel toch nog zo'n 320 achievement points gehaald. vermakelijke game voor die prijs die ik er voor betaald hebrond de 7,50
Eens. En dan vooral de epische Piggyback Ride missie. Ongelofelijk. Zelden zo m'n adem ingehouden bij een single player missie.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |