nice !quote:
Speel de laatste tijd zelf veel Bad Company dus de controls zijn erg herkenbaar, maar toen ik de demo had gespeeld van 1943 was ik al klaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef linuxje het volgende:
battlefield is geniaal!
begin ook beter te wordenBazooka's zijn de bomb, en vliegen gaat me ook goed af!
quote:BioShock 2 Delayed To FY 2010
Your return to Rapture will be a bit delayed, as publisher Take-Two Interactive announced today that BioShock 2 won't be releasing in the company's fourth quarter as previously planned. Now for the bad news.
While the game was previously slated to hit European store shelves on October 30, 2009, just squeezing into the company's fiscal 2009, the company has now moved the title to a more vague "fiscal year 2010." The sequel was expected to arrive on these shores November 3rd, a few days after its ship date in Europe.
Now, BioShock 2 could very well be pushed into calendar 2010, missing the holidays completely.
Officially, Take-Two blames the delay on the need to "provide additional development time for the title."
Strauss Zelnick, Chairman of Take-Two called the delay "the right decision for the product," but calls the impact on its revised financial outlook a "disappointment."
"The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2," Take-Two CEO Ben Feder said in a financial release. "We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve."
Take-Two announced delays of Red Dead Redemption and Mafia II in May, both of which are expected to ship in the publisher's fiscal 2010.
Dit najaar zit ik aan de Fallout 3 GOTYquote:
Mwa.. lijkt op Racer Pro, en als je die hebt gespeeld is het meer hetzelfde.. valt voor mij in beide in het niet bij Forza2 overigens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En heeft iemand die SuperstarV8 demo gedaan? Die is ook best tof
Ik zei het gister ook al idd en ik kwam er achter dat Dead Rising 2 nog niet eens een richtdatum heeft. 2010 wordt wel weer erg druk zoquote:
Gastquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Bastard het volgende:
Deze al gezien?De Prestige edition uitgepakt.. ik dacht dat het een nep kijker was, maar nee hoor
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangenquote:
Vgs mij was nog niet zo lang geleden een aanbieding bij de Aldi met die nachtkijkersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangen
In een boom klimmen en de buurt in de gaten houden!quote:
Zet je TV eens op de game-modequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef MaxC het volgende:
Ik heb sinds gister de Samsung LE32A552 tv gekocht. FullHD en 1080p. Nu ziet bijvoorbeeld Battlefield 1943 er geweldig uit maar nu ging ik Fifa 2009 spelen en na elke spelhervatting hapert de TV een aantal seconde. Erg irritant en weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In een boom klimmen en de buurt in de gaten houden!
Of s'nachts in je blote tampeloeres door het bos lopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of met een luchtbuks snachts in de bossen zitten en mensen in hun ogen schieten!![]()
![]()
Ik vond superstarsV8 maar kut, je had maar 1 camera view...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit najaar zit ik aan de Fallout 3 GOTYStel de rest maar uit!
Forza 3 wil ik ook nog wel. En heeft iemand die SuperstarV8 demo gedaan? Die is ook best tof
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JuistTerwijl je de hele tijd met dat eenogige ding tegen je vizier zit te drukken?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of s'nachts in je blote tampeloeres door het bos lopen!!
Nietus!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vond superstarsV8 maar kut, je had maar 1 camera view...
Niet duur. Game was best leuk, maar niet een topper. Voor 12 euro zou ik het ook niet laten liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:01 schreef DutchErrorist het volgende:
OhNaja ik vond het spel toch niet zoveel aan dus tja
Ik heb even Brother in Arms: Hell's highway aangeschaft voor het luttele bedrag van 12 euro
Daarom en agh wat is er nu leuker dan duitsers mollen... Nietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet duur. Game was best leuk, maar niet een topper. Voor 12 euro zou ik het ook niet laten liggen.
100% met je eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daarom en agh wat is er nu leuker dan duitsers mollen... Niets
"care"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zal ook vast wel een prijs kaartje aan hangen
Dan moet je de zombiemod van Call of Duty: World at War spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
100% met je eens.
Duitse zombies mollen zou nog in de buurt komen.
quote:
dan zijn ze na een dag kapotquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vgs mij was nog niet zo lang geleden een aanbieding bij de Aldi met die nachtkijkers
^_^quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Triest
Hetzelfde als mensen ^^ of -.- gebruiken zeker?
^^ is wel triest ja maar \o/ vetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Triest
Hetzelfde als mensen ^^ of -.- gebruiken zeker?
worms 2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
^^ is wel triest ja maar \o/ vet
mja net ff microsoft points gekocht alleen kijken wat ik ermee ga kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |