Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeikenquote:
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hansie van ZC laat weer van zich horen.
[..]
3 DVD's voor 1 gamequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
De mijne heb ik een tijdje terug ook verkocht, jrpgs zijn toch niks voor mij. Ben niet eens tot de 2e disc gekomen ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregen![]()
Kerel gaat geniaal met zijn klanten om
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:
Geniaal ookquote:
Tja,... in dit geval liever 3 DVD's dan geen ene Blu-ray versie van het spel.quote:
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snakequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh dat disc wisselen gaat sneller dan om het 'chapter' ofzo 5minuten installeren
Eigenlijk zou die man dit topic moeten lezenquote:
Dat deed ik ook jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snake![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook ja
Maar nu ben ik gestopt met roken dus dan is het minder chill
Niet dat het me enigzins boeit hoor, ik heb sinds vandaag sowieso geen ps3 meer
24 hours le mans + suv's = gasoline much?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Nieuwe Forza 3 pics, SUV's en luxury auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |