nah nooit een worms fan geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
worms 2
lekker op de bank met zijn 4en en een krat bier
Uiteraard, je bent zelf een duitser.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind op duitsers schieten niet zo heel leuk, ik vind duitsers eigenlijk wel aardig
Niet waarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent zelf een duitser.
Briljantquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent zelf een duitser.
Dwaasquote:
Told you so!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme, Prototype wordt steeds gaverIk consume de ene na de andere soldaat voor de web of intrigue, ik maak alles kapot en ik vlieg de hele stad door
Tomb Raider neem ik aan? Ik vond 'm niet leuk, geen problemen met de camera overigens. Die is hetzelfde als in eerdere delen op de 360.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen hier die Underworld hebben? In hoeverre verpest de camera (het blijft een verdomd lastige opgave voor de mannen van CD) de spelervaring?
Zit er aan te denken om het spel voor 18 euro op te pikken.
Tomb Raider ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tomb Raider neem ik aan? Ik vond 'm niet leuk, geen problemen met de camera overigens. Die is hetzelfde als in eerdere delen op de 360.
quote:Max Payne 3 joins BioShock 2 in FY2010
While BioShock 2’s delay into fiscal 2010 quite rightly dominated last night’s confessional press release and subsequent conference call from Take-Two, you may not have noticed that it wasn’t the only big game to take a tumble.
Max Payne 3 has also been pushed into the next financial year, having been originally planned for a “winter” 2009 release.
Said CEO Ben Feder:
“The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2. We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve.
“As a result, we will now be launching sequels to several of our strongest franchises - including BioShock 2, Mafia II, Max Payne 3 and Red Dead Redemption - during the next fiscal year. These titles will anchor our lineup for fiscal 2010, and along with other products planned for next year, provide a platform for enhanced financial performance in what we hope will be an improved retail environment.”
Whoops.
quote:Beste klant,
Je hebt een klant profiel op onze website en daarom sturen we je deze e-mail.
Het zijn drukke tijden bij Zuiderpark Games. Misschien heb je er iets van mee gekregen maar we zijn al een tijd bezig met het ontwikkelen van een totaal nieuwe website. Deze website zal helemaal door ons zelf ontwikkeld worden en voldoen aan al onze (en jullie) wensen. Zo zal bijvoorbeeld de voorraadstatus van een product te zien zijn, iets waar velen van jullie om gevraagd hebben in de loop der tijd. Het is nog niet precies bekend wanneer de site live kan gaan maar ik wil graag een quote van Blizzard gebruiken: “it’s done when it’s done”.
De laatste maanden zijn er veel berichten te lezen over de gevolgen van de wereldwijde financiële crisis op de game industrie. Veel uitgevers en distributeurs zitten in de problemen en om heel eerlijk te zijn merken wij het ook behoorlijk. Onze omzet loopt de laatste maanden flink terug en we verkopen aanzienlijk minder games en gaming accessoires.
En dat is ook eigenlijk de reden dat we iedereen met een klant profiel nu benaderen: we hebben jullie heel erg hard nodig !!
Zuiderpark Games bestaat al ruim 5 jaar en in die tijd hebben duizenden klanten kennis gemaakt met onze grote pluspunten:
- Zeer scherpe prijzen.
- Snelle levertijden.
- Super goede service.
Misschien heb je ooit een profiel gemaakt maar nooit iets besteld? Misschien koop je helemaal geen games meer? Misschien koop je tegenwoordig wel bij een concurrent? Misschien is er ooit iets niet helemaal vlekkeloos verlopen bij een bestelling en heb je gezworen om nooit meer iets bij ons te kopen? Allemaal mogelijk……………………maar toch hoop ik oprecht dat je ons een kans wilt geven. Dat je de kracht van Zuiderpark Games (opnieuw) gaat ontdekken en dat je ons wilt helpen om (weer) een van de grotere spelers op de Nederlandse en Vlaamse markt te worden zodat we jullie nog beter van dienst kunnen zijn.
Kortom, koop vanaf nu al je games en gaming accessoires bij Zuiderpark Games
Heb je nog vragen en / of opmerkingen? Aarzel niet en mail ons want we zitten voor je klaar !!
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Wanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneerwanneer?quote:
Rare fase waar jij in zit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverdomme, Prototype wordt steeds gaverIk consume de ene na de andere soldaat voor de web of intrigue, ik maak alles kapot en ik vlieg de hele stad door
Klinkt dolletjes Gijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
tvp-tjes zie je overal maar op GAM mag het niet meer en zeiken over die duitse herdershond is traditie dus daar doen we niet moeilijk overquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef MPC60 het volgende:
Tvpen mag niet maar dat constante gezeik tussen Aquila en de rest mag wel?
Tis een algemene regel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
tvp-tjes zie je overal maar op GAM mag het niet meer en zeiken over die duitse herdershond is traditie dus daar doen we niet moeilijk over
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeikenquote:
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hansie van ZC laat weer van zich horen.
[..]
3 DVD's voor 1 gamequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Damn ik wist niet dat het in de regels stond dat je AQuila mocht afzeiken
Maar ik heb gisteren Lost Odyssey gehaaldDe verkoopster zei nog: sorry ik heb per ongeluk 3 dvd's teveel naar boven meegenomen
Ik ben nu al heel bang heel wat uurtjes kwijt te raken met deze game
De mijne heb ik een tijdje terug ook verkocht, jrpgs zijn toch niks voor mij. Ben niet eens tot de 2e disc gekomen ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Je had de mijne ook wel mogen kopen. Dat soort spellen ligt mij dus echt niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je dat berichtje nog dat Wessiej ofzo toen had gekregen![]()
Kerel gaat geniaal met zijn klanten om
quote:Wesley,
Het spel is netjes door ons opgestuurd dus of TNT Post heeft het verneukt of jij loopt de boel te flessen !!
Als je me je rekening nummer kan mailen dan stort ik morgen je geld terug.
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
quote:
Geniaal ookquote:
Tja,... in dit geval liever 3 DVD's dan geen ene Blu-ray versie van het spel.quote:
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snakequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh dat disc wisselen gaat sneller dan om het 'chapter' ofzo 5minuten installeren
Eigenlijk zou die man dit topic moeten lezenquote:
Dat deed ik ook jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... dat was met MGS4 toch,... ja toen rookte ik een peukie mee met Snake![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook ja
Maar nu ben ik gestopt met roken dus dan is het minder chill
Niet dat het me enigzins boeit hoor, ik heb sinds vandaag sowieso geen ps3 meer
24 hours le mans + suv's = gasoline much?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Nieuwe Forza 3 pics, SUV's en luxury auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |