Mapple Valley + Suv + 7 Fiat 500 Abarth =quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
24 hours le mans + suv's = gasoline much?
Maar we gaan het wel proberenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mapple Valley + Suv + 7 Fiat 500 Abarth =
Fout. Worms owned zelfs alle games op alle console kei-knoeper-hard.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fout. Braid. Die game owned zelfs normale games keihard
Worms is niet orgineel. En het is ook een port van de PC dus in mijn ogen is dat niet echt een spel speciaal voor XBLA. Daarnaast heb jij geen smaak, en dus geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fout. Worms owned zelfs alle games op alle console kei-knoeper-hard.
En Aegis Wing is ook tof
lees anders het hardstyle topic eens door , de eerste pagina staat vol met tpv'squote:
Moet ik Hannah montana the game er weer bij halenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Worms is niet orgineel. En het is ook een port van de PC dus in mijn ogen is dat niet echt een spel speciaal voor XBLA. Daarnaast heb jij geen smaak, en dus geen recht van spreken
Ik was in elk geval blij dat ik op easy speelde want zelfs dan zijn een hoop dingen nog kutquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, Prototype was net een beetje vervelend met die Supreme Hunter. Events heb ik er nu een aantal van gedaan, maar er zijn er veel te veel en sommige slaan echt nergens op. Ik gok dat ik aan het eind van de rit de game wel beu ben![]()
ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
OMG![]()
http://forzamotorsport.ne(...)987#/screenshot/947/
Landrover, Q7, X5, M5, SL AMG![]()
Ik start in europa
Ik speel ook op easy, maar echt easy is het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was in elk geval blij dat ik op easy speelde want zelfs dan zijn een hoop dingen nog kutDie events heb ik later op ook wel links laten liggen. Maar ik deed ok vaak gewoon wat rond rennen en springen en niet de hele tijd missie's dan blijf het nog wel lang leuk
![]()
Ik zal de trial eens een kans gevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft de remake van The Secret of Monkey Island een 9/10,
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
Ik ga hem kopen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft de remake van The Secret of Monkey Island een 9/10,
http://www.eurogamer.net/(...)ecial-edition-review
Ik niet.quote:
Achievements?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de oude versie mooier en die draait prima op mijn DS met SCUMMVM.
Dat ze nog games maken voor de xbox wist ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag niet alleen Monkey Island, maar ook Tour de France:
[ afbeelding ]
Nice, mini Pro Cycling Managerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag niet alleen Monkey Island, maar ook Tour de France:
[ afbeelding ]
Oh ja...dat is misschien wel tof.quote:
Yup:quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja...dat is misschien wel tof.
Is er al een lijst?
quote:
Secret Achievement 25
Continue playing to unlock this secret achievement.
Secret Achievement 25
Secret Achievement 25
Secret Achievement 45
Secret Achievement 15
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
Secret Achievement 5
Secret Achievement 10
Secret Achievement 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |