En da's meteen het linkje naar het vorige topicquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezenGelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezenGelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
Over iemand anders portemonnee oordelen is natuurlijk niet mogelijk. Het kost misschien al wel heel veel geld, maar dat wil niet zeggen dat er dan onbeperkt maar extra geld uitgetrokken kan wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.
Ow en Sugar, over dat geld: als ik zie hoe groots zij hun bruiloft doen, snap ik niet eens waarom zij zo moeilijk doen over enkele mensen extramaar iedereen moet zelf weten wie ze wel en niet uitnodigen
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.
Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...
Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!
Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...
Was het koud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening mee
Ik heb trouwfoto's waar mn zwager alleen maar in zn winterjas op staat, binnen, buiten, bij het eten..
Oh, heel klein gezelschap, dan vind ik het eigenlijk al weer wat andersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...
Maar zoals ik al zei: gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe ze hun trouwdag invullen...
Jaaaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
Whahaha Freecell, wij hebben foto's van tussen het foto's maken door dat ik sta te rillen in een dikke jas, daarna jas weer af en zonnig glimlachen tegen de fotograaf terwijl ik ondertussen blauw zag van de kou
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Mijn hachee gisterwas zooooo lekker, tisjammer dat ie weer op is
het was net genoeg voor ons 2tjesquote:
Wij ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh, heel klein gezelschap, dan vind ik het eigenlijk al weer wat anders
Heb jij niet dat je smaak is veranderd na je zwangerschap?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog nooit hachee gemaaktik denk trouwens dat ik de enige liefhebber hier in huis ben helaas.
ik vind het maar lastig iedereen met het eten tevreden te stellen. zo eten de kinderen hier graag bloemkool en sperciebonen met aardappels en een stukje vlees.
en ik heb al vanaf mijn jeugd een hekel aan bloemkool en sperciebonen vond ik zo vies dat ik ze thuis niet eens hoefde te eten. en tegenwoordig liggen ze gewoon wekelijks op mijn bord
En dat vond je zus verzieking van haar bruiloft?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
luca was tijdens het ceremoniele gedeelte na een tijdje niet meer op schoot te houden en ging wat aan de wandel. niet eens andere mensen lastig vallen, hij liep gewoon rustig rond en keek wat door ramen enzo.
dat vermoed ik ook ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vond je zus verzieking van haar bruiloft?![]()
Waarschijnlijk omdat mensen keken naar de schattige Luca en niet naar haar
nee helemaal niet. het enige dat ik ben gaan eten tijdens de zwangerschap is haring en daar ben ik nu nog steeds dol op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij niet dat je smaak is veranderd na je zwangerschap?
Vroeger ging ik over mijn nek van kaas. Gesmolten of niet maakte geen verschil. Na mijn zwangerschap heb ik voor het eerst van mijn leven een piepklein stukje pizza geprobeerd (meteen maar met 3 soorten kaas erop) en tot mijn grote verbazing hield ik het binnen.
Inmiddels eet ik pizaa's, pasta met kaas erover en tosti's.
Gewoon een plakje kaas op brood dat vind ik nog steeds niks.
klinkt liefquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Op mijn bruiloft was mijn nichtje van 5 er, een kind met een eigen wil tot aan de maan en terug, maar ik had haar voor geen goud er niet bij willen hebben. Tijdens het naar voren lopen wilde ze nog niet zitten maar met mij en manlief meelopen, tussen ons in, allebei een hand en dr beer in dr mondDe laatste meters vond ze het te spannend omdat iedereen keek en rende ze alsnog naar dr stoel.
Mijn andere nichtje zou 19 maanden zijn geweest en was misschien wel heel de trouwzaal door gaan banjeren, daar had ik ook helemaal geen problemen mee gehad, al was ze bij me op schoot komen zitten
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat anderen dat wel heel vervelend vinden op hun bruiloft.
Ik heb mijn schoonzusje en zwager voor het eerst ontmoet op hun trouwdag en heb zelf bij de fotograaf aangegeven dat ik graag aan de buitenrand van de foto stondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
laatst bij Op de bruiloft van... op tv, hadden ze een zusje die een nieuwe partner had, ook de vraag of ze t konden maken om die partner niet bij de ceremonie te willen hebben omdat ze hem nog nauwelijks kenden.
achteraf zijn er familiefoto's gemaakt waar hij wel en niet op stond, die waar hij niet op stond zaten nu in t album en die andere hadden ze wegliggen, voor als hij erbij bleef zegmaar en dan kon die foto vervangen worden.
dat vond ik een beetje vergaan eigenlijk
ja ok, maar jij was ook uitgenodigd bij t huwelijk, deze jongen niet, die kon voor die foto komen en verder niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonzusje en zwager voor het eerst ontmoet op hun trouwdag en heb zelf bij de fotograaf aangegeven dat ik graag aan de buitenrand van de foto stond
Ik had toen nog niet zo heel lang met Bert en had het ook prima gevonden als er twee series foto's waren geweest
Ik roep net in de post voor die van jou dat die van mij lastig zou zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ene kind is het andere niet.
Een vriendin van me heeft een zoontje van 8 maanden en dat kind huilt nooit, die hoor je alleen maar lachen. Mijn buren hebben een kind van 1 en die huilt constant.
Ouders willen vaak niet zien dat hun kroost lastig kan zijn. Een hoop wordt afgedaan als "ja maar zo zijn kinderen nou eenmaal" en ze snappen niet dat niet iedereen daar blij mee is.
Ik zei ook dat ouders het vaak niet willen zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik roep net in de post voor die van jou dat die van mij lastig zou zijn
Ik heb ubervriendenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:
Jij hebt trouwens wel toffe vrienden freecell, als ze zich allemaal willen aanpassen aan jou en L
Ik ook, ik kan dan echt niet mezelf vermaken, maar ben constant bezig met moederen, en dat is voor de kinderen ook niet leuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef k_i_m het volgende:
Zit jij zelf wel rustig op een feest als je kind mee is? Ik heb dat helemaal niet, ik loop dan de hele tijd te stressen of ik niks hoor en me te irriteren aan het feit dat mijn wederhelft daar helemaal geen last van heeft.
ikkequote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:48 schreef Asyniur het volgende:
Ben even vergeten wie de hachee had gehad, maar nou heb ik daar ook zin in![]()
ik ga maar weer eens op zoek naar iets eetbaars![]()
quote:Ingrediënten van Hachee
■5 uien, gepeld en in stukken
■50 gram boter
■600 gram hacheevlees
■zout
■zwarte peper
■2 eetlepels bloem
■1 runderbouillonblokje
■0,5 liter warm water
■2 eetlepels azijn
■1 theelepel suiker
■2 laurierblaadjes
■4 kruidnagels
Bereidingswijze van Hachee
Smelt de boter in een braadpan en braad het vlees onder voortdurend roeren aan. Voeg na ca. 2 min. de stukken ui toe. Breng het vlees en uien op smaak met zout en peper. Bestuif met bloem en roer goed door elkaar.
Verkruimel het bouillonblokje boven het vlees en voeg ca. 1/2 liter warm water toe. Het vlees moet net onderstaan. Voeg de azijn, suiker, laurierblaadjes en kruidnagels toe. Breng het geheel langzaam aan de kook.
Zet de deksel schuin op de pan zodat een klein kiertje open blijft. Sudder de hachee in ca. 3 uur gaar op een zeer laag vuur. Proef de jus en breng de hachee eventueel nog op smaak met zout en peper. Serveer de hachee met aardappelpuree en rode kool met appeltjes
TIP 1: u kunt ook i.p.v. hacheevlees ook heel goed 600 gram doorregen rib of runderlappen gebruiken. Snijd het vlees in dobbelsteentjes.
TIP 2: u kunt ook de hachee de azijn achterwege laten en daar voor in de plaats 2 eetlepels rinse appelstroop toe voegen. Daarbij de laatste 15 min. 2 zure appels in partjes mee stoven.
Dat zou ik dus mooi vertikken he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar jij was ook uitgenodigd bij t huwelijk, deze jongen niet, die kon voor die foto komen en verder niet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
Whahaha Freecell, wij hebben foto's van tussen het foto's maken door dat ik sta te rillen in een dikke jas, daarna jas weer af en zonnig glimlachen tegen de fotograaf terwijl ik ondertussen blauw zag van de kou
Pasgeleden hadden wij een verjaardagsfeestje en mijn schoonzus kwam met haar gehele kroost. Ik heb mij helemaal rot zitten ergeren aan vooral de kinderen van haar partner.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:17 schreef Belana het volgende:
verder vind ik het allemaal bijzonder overdreven reactie op kinderen die mee zijn zeg, ik verbaas me er echt over. dat zelfs ouders met kinderen dat hebben. ik zie trouwen meer als een familie en vrienden aangelegenheid, waar dan iedereen bij is en het allemaal niet zoveel uit maakt. ik wil juist de warmte voelen van al die mensen om me heen die veel voor me betekeken.
de reden dat ik zelf wel eens mijn kinderen thuis laat is alleen dat er zo veel mensen zijn die moeite hebben met "die lastige kinderen" maar eigenlijk kan ik me daar heel boos om maken.
ieder zijn ding, maar ik vind het stom.
Juist kinderen horen er zeker bij, maar ook de ergernissen en het plezier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:38 schreef Belana het volgende:
nou dat is zeker fijn dan Kimik vind ook dat ze erbij horen
Ook een leuke om later uit te leggen aan die kinderen. Ja, ik ben dol op jullie hoor, heus. Behalve op de belangrijkste dag van mijn levenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef owlet het volgende:
Idd Belana en Kim. Ik was ook echt helemaal stomverbaasd toen ik hier een tijdje terug las dat mensen het echt vervelend en ongepast vonden om kinderen mee te nemen naar een bruiloft.
ik zou me absoluut houden aan een verzoek als dat op de uitnodiging stond maar als er niets specifieks gevraagd wordt dan gaan ze gewoon mee. Het zou ook zo maar kunnen dat ik dus niet kom als er geen kinderen welkom zijn.
Gelukkig heb ik alleen maar vrienden en familieleden die er ook zo over denken
precies, alles moet geregeld zijn, dat je nergens naar om hoeft te kijken en ik wil dan wel weer in mijn trouwejurk passenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:43 schreef livelink het volgende:
Ja, er moet wel een vorm van catering zijn, want ik wil niet zelf de hele tijd lopen rennen en regelen.
Ik zeg heel duidelijk tegen iedereen dat overdags voor iedereen is dus ook kinderen en dat ik die vanaf een uur of 9 niet meer wil zien of horen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb geen ervaring met bruiloften. Dus geen mening verder.
Hoe doen jullie het dan met verjaardagen Mogen de kinderen mee? Worden ze uitgenodigd?
het gaat hard nu he! ik had 3 jaar gelden ook 3 weken voor de bevalling nog een bbq, hier in de tuin en het was erg gezellig, maar om 9 uur 's avonds trok ik het niet meerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop het Belana.... heb weinig zin om in de regen te bbqen
Maar hoop ook wel dat ik me dan wat fijner voel, heb wat last van buikkrampen/buikpijn.
Volgens mij het ordinaire voorwerk.
niet dat ik mijn kinderen na 21.00 nog meeneem naar een verjaardag... Nou ja Tess dan misschirn nu nog wel, maar jij bent wel heel erg streng hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg heel duidelijk tegen iedereen dat overdags voor iedereen is dus ook kinderen en dat ik die vanaf een uur of 9 niet meer wil zien of horen.
savonds is voor de volwassenen dan wil ik geen kinderen meer over de vloer.
Dus eigenlijk verwacht je van ouders uit je vriendenkring dat ze een oppas inhuren voor een simpele verjaardag als ze 's avonds willen komen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg heel duidelijk tegen iedereen dat overdags voor iedereen is dus ook kinderen en dat ik die vanaf een uur of 9 niet meer wil zien of horen.
savonds is voor de volwassenen dan wil ik geen kinderen meer over de vloer.
\quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verwacht je van ouders uit je vriendenkring dat ze een oppas inhuren voor een simpele verjaardag als ze 's avonds willen komen?
ik denk dat dat juist het geen is waar je naar moet kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:28 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben binnenkort een bruiloft en ik neem de kinderen niet mee![]()
De kinderen kennen deze mensen nauwelijks, Saskia moet naar school (oud collega, dus ze krijgt geen officieel vrij) en als ik Tijn en Nienke meeneem heb ik geen seconde rust en loop ik die twee alleen maar voor 'gevaar' te behoeden; die twee zitten samen nu in een rotleeftijd met zulke dingen.
Lekker oma in huis dus
Zo... daar gaat m'n lunchquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb al m`n brownies te snel opgegetenBen zo ongesteld, alsof iemand een emmer leeggooit
En buikpijn zo erg
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Chell het volgende:
ik zou vandaag gezellig met BE en Sasha en Stinkie meeten voor foto's van de BEeb-buik, schiet het net met opruimen (weer) onwijs in m'n rug/been/whatever.
Baaaaaaaaaaal!!!
Hahah ja dat heb ik echt gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:56 schreef Sugar het volgende:
Mooi, BE!
MamsX, had je daarover echt een klacht gestuurd?![]()
![]()
![]()
Wel leuk dat ze daarop dit als reactie hebben.
Iig verhoogd. We zitten nu op penthouse niveau tov de buren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je BE, je tuin verkleind?
Mooi geworden hoor
Dat zeg ik dus ook steeds bij het horen van die vernieuwde reclamesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja inderdaad dat 'utker' Ik vind het ook gewoon smerig klinken
Wij, de rest van de aanwezigen, hebben ook letterlijk met open mond staan kijken naar wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Popples het volgende:
het is mij wat een mooie omschrijving van jullie super dag zeg. geweldig.
huppelmuts een kind van 12 dat gaat zitten huilen bij papa op schoot![]()
is hij/zij een beetje beschermd opgevoed? een kind van 12 moet toch gewoon zijn mond kunnen open doen en gewoon zeggen wat er is?
quote:
quote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:51 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik me zo welkom zou voelen op jouw feestjes, Huppelmuts![]()
En dat is in het algemeen eigenlijk zo. Als mensen altijd hele duidelijke meningen hebben van hoe het moet zijn en wie er wel of niet mogen komen, dan voel ik mezelf bij voorbaat tekort schieten en probeer ik er graag met een smoes onderuit te komen.
Ik heb een zoon van 11. Ik was de eerste uit mijn vriendenkring met een kind, was ook al vrij jong moeder, en de verjaardagen werden altijd savonds gevierd. Dan bracht ik mijn zoon naar opa of oma. Bij familieverjaardagen ging ik smiddags en was ik rond etenstijd weer thuis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet dat ik mijn kinderen na 21.00 nog meeneem naar een verjaardag... Nou ja Tess dan misschirn nu nog wel, maar jij bent wel heel erg streng hoor.
Hoe gs je dat doen als je zelf kids hebt?? Elke keer oppas zoeken als je een verjaardag hebt of blijft een vsn jullie bij de kids?
Ja want ik heb al te vaak gehad dat ik met mijn halfdronken hoofd op andermans kinderen aan het letten was omdat de moeder dat zelf niet deed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verwacht je van ouders uit je vriendenkring dat ze een oppas inhuren voor een simpele verjaardag als ze 's avonds willen komen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!![]()
Maar als het niet op de bon stond kunnen ze je er toch niet toe verplichten. Ik zou gewoon terug gaan en mn geld terug eisen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
Mijn laptop werd te heet, en nog geen jaar oud, dus ik ben ermee terug geweest naar de winkel. Op mijn werk heb ik dat ook wel eens gehad, en dan bleek het bijvoorbeeld een foutje op het moederbord te zijn, dus dat zou dan nog de moeite zijn en onder garantie vallen. Ding afgeleverd, benadrukt dat er GEBELD moest worden als er wat vervangen moest worden of als het niet onder de garantie zou vallen.
Net even langsgelopen, bleek ie al binnen te zijn. En het zou 110 euro kosten omdat ze hem hebben schoongemaakt van binnen. Hier heb ik dus geen toestemming voor gegeven, dat had ik zelf ook wel gekund. Tevens heb ik geen telefoon ontvangen. Maar nu bleek dat er op de reparatiebon in kleine letters scheen te staan dat als je VANTEVOREN al zou weten dat je iets niet zou willen laten repareren (???.) je 55,- euro moest betalen. En nou heb ik die bon gevonden en staat er dus gewoon NIKS op. Ik ben in staat om zo terug te lopen en dat hele teringding door het raam te keilen daar
.
.
.
Kijk, dat schoonmaken niet onder de garantie valt snap ik ook wel. Daarom had ik gezegd dat ze dat niet hoefden te doen, omdat ik dat wel zelf kon. Als er dus niks gerepareerd zou hoeven worden zouden ze hem gewoon terug moeten sturen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Belana het volgende:
ow daar kan ik me ook zo boos om maken dat soort dingen Kim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ontwikkel je vast wel voor de pubertijd aanbreektquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:07 schreef m@x het volgende:
Het logeerpartijtje gaat nog wat langer duren dan verwacht. Kai en gaan morgenmiddag naar de film en vriendje gaat nu ook mee. Ik heb echt zo ontzettend geen ruggegraat
ik zat maar net onder het gemiddelde hoor, viel mee en ik ben nog niet zo lang aan het sporten livelinkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef livelink het volgende:
Dus terwijl je spinnt en aan zumba doet, is je conditie nog te laag, Belana![]()
Wat heeft sporten dan nog eigenlijk voor zin. Wat je ook doet, het is nooit genoeg, lijkt het.
Ik heb alleen ervaring in de Amsterdamse vestiging maar volgens mij wil je dat vast niet horen als je nog wilt scoren vanavondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Tnx voor de filmtips!
Ik heb als verrassing een etentje gereserveerd bij humphrey's. Iemand ervaring?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ontwikkel je vast wel voor de pubertijd aanbreekt
wij in de zaandamse vestiging. mijn vriend wil er nooit meer heen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring in de Amsterdamse vestiging maar volgens mij wil je dat vast niet horen als je nog wilt scoren vanavond![]()
![]()
Wat was daar dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij in de zaandamse vestiging. mijn vriend wil er nooit meer heen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef m@x het volgende:
Nog niet zeker Sugar. Heb inmiddels wel een echo gehad en het zat vol met steentjes en de huisarts zei dinsdagochtend dat ie me ging doorverwijzen naar de chirurg als ik de komende twee maanden nog twee keer een aanval kreeg. Dinsdagavond had ik er weer één dus nog één en het mes gaat er in
Ach ik ben nogal wit, zit in de familie, mijn zoon is dus ook best wit. Kwam ik bij de dokter voor mijn prikpil, was een nieuwe dokter, en ik stap binnen eerste wat ie zegt terwijl hij met een bezorgd gezicht naar mijn zoon loopt: och jeej hij ziet er wel heel ziek uit, hoe lang is hij al zo bleek?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:59 schreef MamsX het volgende:
Ja ik snap het ook niet, nu heb ik best een dun gezicht maar om dan commentaar te hebben vind ik echt niet tof.
Laat ik het zo zeggen: als ik moet kiezen tussen een heftige galsteenaanval en een bevalling dan doe ik liever die bevallingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Balen joh! Maar aan de andere kant... je kan er dan mss maar beter vanaf zijn.
Ik weet niet wat rotter is...
Oeps! Alles wel kunnen oplossen??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb weer een verjaarstaart afgeleverd maar het was een helse klus dit keerMijn slagroom schoot in de schift door de kersen, mijn marsepein was nét niet breed genoeg en toen ik de laatste rand ging spuiten was mijn botercreme op.
![]()
Ja, maar het klinkt zo stom als ik nu zou zeggen 'nou, dan hoop ik maar dat je snel nog een aanval krijgt'.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik moet kiezen tussen een heftige galsteenaanval en een bevalling dan doe ik liever die bevallingWat mij betreft mag ie er dus zo uit.
Brrr.. Waarom in godesnaam wachten op nog zo'n aanval?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef m@x het volgende:
Nog niet zeker Sugar. Heb inmiddels wel een echo gehad en het zat vol met steentjes en de huisarts zei dinsdagochtend dat ie me ging doorverwijzen naar de chirurg als ik de komende twee maanden nog twee keer een aanval kreeg. Dinsdagavond had ik er weer één dus nog één en het mes gaat er in
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. Zeker als je er al zoveel hebt gehad..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
Ik overweeg om een aanval erbij te jokken als die de komende twee maanden niet komt. Ik wil liever de tijdelijke pijn van een operatie dan continu bang te zijn dat er nog zo'n aanval komt.
Dat kan ik me best voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
Ik overweeg om een aanval erbij te jokken als die de komende twee maanden niet komt. Ik wil liever de tijdelijke pijn van een operatie dan continu bang te zijn dat er nog zo'n aanval komt.
blufquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:21 schreef m@x het volgende:
Ik vind het trouwens verdacht stil op Kai's slaapkamer, maar ik durf niet te gaan kijken. Straks slapen ze en maak ik ze wakker. Dat bewaar ik voor vannacht, als wraak voor het feit dat ik in een uur tijd al 20 keer naar die kamer ben geroepen....
Ben bang van wel jaquote:
Beter wel, ben iets mobieler. Maar heb nog wel veel pijn. En ik word gék van het naar de wc rennen (dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk) maar ik denk dat er weer een stijgende lijn in zitquote:
was het eerste wat ik dacht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
krachttrainingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
sugar, ik wer gewogen op zo'n speciale weegschaal die alles precies meet, ik moest een fietstest doen en een krachtmeting van boven en onderlijf, dus aan zo'n machine met gewichten eerst de armen testen en daarna de beenkracht. uit de fietstest komt je conditie, uit de krachttest komt op welke kracht je gemiddels kunt gaan (kracht)trainen. Ik wil nog steeds graag een paar kilo kwijt of iig mijn figuur verbeteren en dan schijnt krachttraining ook wel goed te zijn. ben van plan op dinsdag na spinning de krachttraining te gaan doen
Ik doe niet eens aan krachttraining met apparaten, wel bodyshape met gewichtjes, maar bij mij zie je nu behoorlijk spieren in rug, schouders, armen en borst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
krachttrainingEen hoop vrouwen zijn er bang voor omdat ze er niet gespierd uit willen zien, maar daar moet je wel akelig hard je best voor doen hoor
Bodyshape wil ik ook gaan doen als ik weer helemaal de oude ben! Lijkt me best leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:53 schreef Belana het volgende:
bodyshape sta ik wel eens naar te kijken, dat ziet er heftig uit
ik moet eerst maar eens wat buikspieren gaan kweken, ik doe nu ook iedere keer het buikspierkwartier
TF, fijn dat je je blijkbaar goed genoeg voelt om weer te gaan trainen
komende woensdag niet. Amber wordt dinsdag geholpen aan dr amandelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja![]()
Vicky, ik las hier laatst van Tess. Wat rot zeg, dat wist ik helemaal niet (toch maar meer lurken). We moeten nog steeds bij jullie op bezoek komen. Kan je toevallig woensdag?
Goed zolang ik niks doequote:
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:24 schreef m@x het volgende:
Wat zijn jullie allemaal stoer met dat trainen enzo. Mijn 'pilates voor dummies' dvd ligt al maanden te verstoffen in de kast. Gelukkig zit het plasticje er nog omheen
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:25 schreef Chell het volgende:
[..]
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksen![]()
Nu had ik goede voornemens samen met een vriendinnetje, maar daar komt ook alweer niks van omdat zij steeds geen geld heeft voor een abo op de sportschool.
Een operatie komt natuurlijk nooit echt uit hèquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed Rocka![]()
Ik kan niet zo goed jokken. Krijg altijd vreselijk gewetenswroeging en qua werk en Kai komt zo'n operatie niet echt goed uit
Hardlopen mag ik niet vanwege hypermobiele enkels. Ik zwik er bij gewoon lopen al regelmatig doorheen en bij hardlopen weet ik zeker dat ik binnen no time op de grond ligquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo maar effe vanaf een terrasje: eten viel niet tegenhoofdgerechten waren wel saai maar goed... En nu wachten we met een machiatto latte op de film 'angels & demons' die over 30 min. begint
tis gezellig!
BE, je hebt nog een SMS klaarliggen
quote:
ik ga ff kijken !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:56 schreef Sugar het volgende:
KP, bij Oosterbaan Living hebben ze best mooie dingen, maar weet niet wat er in moet? En dus hoe groot/welk model kast?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je al die mensen al de deur uitgejaagd Huup![]()
haha ja, wel een beetje een gek idee dat jij daar ooit net zo *zwijmel/hormonaal* een kamertje hebt staan inrichten enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker buiten laten zitten, waar ze horen!
Het was kort maar krachtigZo tof om het kamertje in het echt te zien
Sjit! ik had een duikboot besteld.quote:
En hoe is het met de temperatuur dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Bohh, mijn laptop trekt blauwe strepen door mijn beeldscherm. Maar hij is gelukkig wel schoongemaakt. Die vent van die winkel boft als ie het maandag nog na kan vertellen
.
*handje schudt. Kim dus, Tyler slaapt wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
En waarom is mijn kind klaarwakker terwijl ik van de slaap in elkaar stort?.
Ik zou maandageven zonder man en kind langsgaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Bohh, mijn laptop trekt blauwe strepen door mijn beeldscherm. Maar hij is gelukkig wel schoongemaakt. Die vent van die winkel boft als ie het maandag nog na kan vertellen
.
Nou, inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou maandageven zonder man en kind langsgaan als ik jou was
Dat komt best uit dan! Kun je er meteen een over de balie heentrekkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet maandag ook voor het eerst naar het nieuwe consultatiebureau, dus ik denk dat mijn humeur niet al te best is.
een hometrainerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde niet wat ik wilde. Nou maar hopen dat ie wel lekker is.![]()
[ afbeelding ]
En wat zou ie krijgen?
oehh wat lekker!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 07:46 schreef freecell het volgende:
Ow en nog iemand zin in een meeting vandaag?Wij hebben taart meegekregen na een feestje gisteren en het moet eigenlijk vandaag wel op
Mokka-schuimgebak
Op hyvesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt lief
nog meer foto's van Chan in trouwjurk?? je was zo moooi![]()
ik hou van trouwfoto'slater als ik groot ben wil ik ook trouwen
Nee, maar die lusten ze wél!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:03 schreef snoopy het volgende:
ah ja, poffertjes! Die zijn lijntechnisch uitstekend. Als je er maar 1 eet tenminste![]()
Oeh dat is wel erg lekker!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:07 schreef freecell het volgende:
Chan ik heb ook nog een stukje kwark met aardbei en een appel![]()
We gaan het echt nooit opkrijgen
Ik lag al op één oor. En dat is maar goed ook want de heren zijn al sinds 6 uur de tent aan het afbreken hier. Jammer dat kinderen zonder volumeknopje worden geboren. Alles lijkt wel op standje 10 te moeten en ik zou ze zo graag terugzetten naar standje 3 ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef _Bar_ het volgende:
Hier aan het begin was de bbq nat en viel er toch wat regen, iedereen onder de veranda (een soort van)
En daarna werd het droog en bleef het droog.
Dus viel mee.
M@x gaat het nog een beetje?
Praat me niet van warme chocolademelkquote:
Bedoel je zo'n pak van koopmans ofzo? Die zijn inderdaad een beetje saai en vullen is zo'n gek idee nog niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben van die zoete broodjes aan het maken.
klopt het dat die zoetheid alleen komt door de suiker die je eroverheen moet strooien?
zou het dan lekker zijn om ze te vullen met banketbakkersroom?
anders lijkt het me zo saai
Zie je het bij jou dan al? Bij mij zie je nog niks hoor! kan alleen mijn buik niet meer 'inhouden'quote:Op zondag 12 juli 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Is nog best een plan AsyniurIs voorlopig plan b.
Plan a. is: mensen meenemen uit de kerk straks en het gewoon opeten.
Alleen de meeste mensen daar weten nog niet dat ik zwanger ben en ik ga er straks heen.... Ben benieuwd of ze het zien en wat de reacties zijn
ja die, ik begrijp niet waarom ik het ooit gekocht heb. het klonk destijds wel lekker, maar nu ik de beschrijving aan het lezen ben, lijkt het me helemaal nietsquote:Op zondag 12 juli 2009 08:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n pak van koopmans ofzo? Die zijn inderdaad een beetje saai en vullen is zo'n gek idee nog niet!
even op duwen tot hij klik zegtquote:Op zondag 12 juli 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker warme choco.
Nou past de padhouder wel in de senseo maar de chocopads van nutricia passen niet terwijl het wel de goede padhouder is
Je borsten groeien dus wel alquote:Op zondag 12 juli 2009 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zie je het bij jou dan al? Bij mij zie je nog niks hoor! kan alleen mijn buik niet meer 'inhouden'
Gisteren heb ik trouwens met zuslief even mijn jurk gepast. Ik had daarvoor een strapless bh gekocht die precies paste. Dus gisteren: zuslief maakt bh vast, ik draai om, zij helemaal in een scheur. Het enige wat ze nog kon uitbrengen was: die kipfilets van jou![]()
mja, bh dus nu te klein en inderdaad bovenuit puilde 2 'kipfilets'![]()
Die gele dingen moet je heel erg hard doordrukken en eigenlijk moet je dan zelfs de bovenkant van de deksel nog aandrukken wil het werkenquote:Op zondag 12 juli 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker warme choco.
Nou past de padhouder wel in de senseo maar de chocopads van nutricia passen niet terwijl het wel de goede padhouder is
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:
Dat dusquote:
Ja die welquote:Op zondag 12 juli 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Je borsten groeien dus wel al
En ja, ik groei
*kuch*
[ afbeelding ]
Ter vergelijk, dit was Maart...
Ik zou dan de verjaardag gewoon laten schietenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:20 schreef Ynske het volgende:
zometeen richting trein, even op en neer naar t zuiden voor een verjaardag, en wat heb ik weer... geen treinen tussen utrecht en shertogenbosch... word een lange dag zo vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |