Goed zolang ik niks doequote:
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:24 schreef m@x het volgende:
Wat zijn jullie allemaal stoer met dat trainen enzo. Mijn 'pilates voor dummies' dvd ligt al maanden te verstoffen in de kast. Gelukkig zit het plasticje er nog omheen
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:25 schreef Chell het volgende:
[..]
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksen![]()
Nu had ik goede voornemens samen met een vriendinnetje, maar daar komt ook alweer niks van omdat zij steeds geen geld heeft voor een abo op de sportschool.
Een operatie komt natuurlijk nooit echt uit hèquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed Rocka![]()
Ik kan niet zo goed jokken. Krijg altijd vreselijk gewetenswroeging en qua werk en Kai komt zo'n operatie niet echt goed uit
Hardlopen mag ik niet vanwege hypermobiele enkels. Ik zwik er bij gewoon lopen al regelmatig doorheen en bij hardlopen weet ik zeker dat ik binnen no time op de grond ligquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo maar effe vanaf een terrasje: eten viel niet tegenhoofdgerechten waren wel saai maar goed... En nu wachten we met een machiatto latte op de film 'angels & demons' die over 30 min. begint
tis gezellig!
BE, je hebt nog een SMS klaarliggen
quote:
ik ga ff kijken !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:56 schreef Sugar het volgende:
KP, bij Oosterbaan Living hebben ze best mooie dingen, maar weet niet wat er in moet? En dus hoe groot/welk model kast?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je al die mensen al de deur uitgejaagd Huup![]()
haha ja, wel een beetje een gek idee dat jij daar ooit net zo *zwijmel/hormonaal* een kamertje hebt staan inrichten enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker buiten laten zitten, waar ze horen!
Het was kort maar krachtigZo tof om het kamertje in het echt te zien
Sjit! ik had een duikboot besteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |