Zo... daar gaat m'n lunchquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb al m`n brownies te snel opgegetenBen zo ongesteld, alsof iemand een emmer leeggooit
En buikpijn zo erg
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Chell het volgende:
ik zou vandaag gezellig met BE en Sasha en Stinkie meeten voor foto's van de BEeb-buik, schiet het net met opruimen (weer) onwijs in m'n rug/been/whatever.
Baaaaaaaaaaal!!!
Hahah ja dat heb ik echt gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:56 schreef Sugar het volgende:
Mooi, BE!
MamsX, had je daarover echt een klacht gestuurd?![]()
![]()
![]()
Wel leuk dat ze daarop dit als reactie hebben.
Iig verhoogd. We zitten nu op penthouse niveau tov de buren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je BE, je tuin verkleind?
Mooi geworden hoor
Dat zeg ik dus ook steeds bij het horen van die vernieuwde reclamesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja inderdaad dat 'utker' Ik vind het ook gewoon smerig klinken
Wij, de rest van de aanwezigen, hebben ook letterlijk met open mond staan kijken naar wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Popples het volgende:
het is mij wat een mooie omschrijving van jullie super dag zeg. geweldig.
huppelmuts een kind van 12 dat gaat zitten huilen bij papa op schoot![]()
is hij/zij een beetje beschermd opgevoed? een kind van 12 moet toch gewoon zijn mond kunnen open doen en gewoon zeggen wat er is?
quote:
quote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:51 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik me zo welkom zou voelen op jouw feestjes, Huppelmuts![]()
En dat is in het algemeen eigenlijk zo. Als mensen altijd hele duidelijke meningen hebben van hoe het moet zijn en wie er wel of niet mogen komen, dan voel ik mezelf bij voorbaat tekort schieten en probeer ik er graag met een smoes onderuit te komen.
Ik heb een zoon van 11. Ik was de eerste uit mijn vriendenkring met een kind, was ook al vrij jong moeder, en de verjaardagen werden altijd savonds gevierd. Dan bracht ik mijn zoon naar opa of oma. Bij familieverjaardagen ging ik smiddags en was ik rond etenstijd weer thuis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet dat ik mijn kinderen na 21.00 nog meeneem naar een verjaardag... Nou ja Tess dan misschirn nu nog wel, maar jij bent wel heel erg streng hoor.
Hoe gs je dat doen als je zelf kids hebt?? Elke keer oppas zoeken als je een verjaardag hebt of blijft een vsn jullie bij de kids?
Ja want ik heb al te vaak gehad dat ik met mijn halfdronken hoofd op andermans kinderen aan het letten was omdat de moeder dat zelf niet deed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verwacht je van ouders uit je vriendenkring dat ze een oppas inhuren voor een simpele verjaardag als ze 's avonds willen komen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!![]()
Maar als het niet op de bon stond kunnen ze je er toch niet toe verplichten. Ik zou gewoon terug gaan en mn geld terug eisen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
Mijn laptop werd te heet, en nog geen jaar oud, dus ik ben ermee terug geweest naar de winkel. Op mijn werk heb ik dat ook wel eens gehad, en dan bleek het bijvoorbeeld een foutje op het moederbord te zijn, dus dat zou dan nog de moeite zijn en onder garantie vallen. Ding afgeleverd, benadrukt dat er GEBELD moest worden als er wat vervangen moest worden of als het niet onder de garantie zou vallen.
Net even langsgelopen, bleek ie al binnen te zijn. En het zou 110 euro kosten omdat ze hem hebben schoongemaakt van binnen. Hier heb ik dus geen toestemming voor gegeven, dat had ik zelf ook wel gekund. Tevens heb ik geen telefoon ontvangen. Maar nu bleek dat er op de reparatiebon in kleine letters scheen te staan dat als je VANTEVOREN al zou weten dat je iets niet zou willen laten repareren (???.) je 55,- euro moest betalen. En nou heb ik die bon gevonden en staat er dus gewoon NIKS op. Ik ben in staat om zo terug te lopen en dat hele teringding door het raam te keilen daar
.
.
.
Kijk, dat schoonmaken niet onder de garantie valt snap ik ook wel. Daarom had ik gezegd dat ze dat niet hoefden te doen, omdat ik dat wel zelf kon. Als er dus niks gerepareerd zou hoeven worden zouden ze hem gewoon terug moeten sturen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Belana het volgende:
ow daar kan ik me ook zo boos om maken dat soort dingen Kim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ontwikkel je vast wel voor de pubertijd aanbreektquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:07 schreef m@x het volgende:
Het logeerpartijtje gaat nog wat langer duren dan verwacht. Kai en gaan morgenmiddag naar de film en vriendje gaat nu ook mee. Ik heb echt zo ontzettend geen ruggegraat
ik zat maar net onder het gemiddelde hoor, viel mee en ik ben nog niet zo lang aan het sporten livelinkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef livelink het volgende:
Dus terwijl je spinnt en aan zumba doet, is je conditie nog te laag, Belana![]()
Wat heeft sporten dan nog eigenlijk voor zin. Wat je ook doet, het is nooit genoeg, lijkt het.
Ik heb alleen ervaring in de Amsterdamse vestiging maar volgens mij wil je dat vast niet horen als je nog wilt scoren vanavondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Tnx voor de filmtips!
Ik heb als verrassing een etentje gereserveerd bij humphrey's. Iemand ervaring?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ontwikkel je vast wel voor de pubertijd aanbreekt
wij in de zaandamse vestiging. mijn vriend wil er nooit meer heen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring in de Amsterdamse vestiging maar volgens mij wil je dat vast niet horen als je nog wilt scoren vanavond![]()
![]()
Wat was daar dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij in de zaandamse vestiging. mijn vriend wil er nooit meer heen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef m@x het volgende:
Nog niet zeker Sugar. Heb inmiddels wel een echo gehad en het zat vol met steentjes en de huisarts zei dinsdagochtend dat ie me ging doorverwijzen naar de chirurg als ik de komende twee maanden nog twee keer een aanval kreeg. Dinsdagavond had ik er weer één dus nog één en het mes gaat er in
Ach ik ben nogal wit, zit in de familie, mijn zoon is dus ook best wit. Kwam ik bij de dokter voor mijn prikpil, was een nieuwe dokter, en ik stap binnen eerste wat ie zegt terwijl hij met een bezorgd gezicht naar mijn zoon loopt: och jeej hij ziet er wel heel ziek uit, hoe lang is hij al zo bleek?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:59 schreef MamsX het volgende:
Ja ik snap het ook niet, nu heb ik best een dun gezicht maar om dan commentaar te hebben vind ik echt niet tof.
Laat ik het zo zeggen: als ik moet kiezen tussen een heftige galsteenaanval en een bevalling dan doe ik liever die bevallingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Balen joh! Maar aan de andere kant... je kan er dan mss maar beter vanaf zijn.
Ik weet niet wat rotter is...
Oeps! Alles wel kunnen oplossen??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb weer een verjaarstaart afgeleverd maar het was een helse klus dit keerMijn slagroom schoot in de schift door de kersen, mijn marsepein was nét niet breed genoeg en toen ik de laatste rand ging spuiten was mijn botercreme op.
![]()
Ja, maar het klinkt zo stom als ik nu zou zeggen 'nou, dan hoop ik maar dat je snel nog een aanval krijgt'.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik moet kiezen tussen een heftige galsteenaanval en een bevalling dan doe ik liever die bevallingWat mij betreft mag ie er dus zo uit.
Brrr.. Waarom in godesnaam wachten op nog zo'n aanval?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef m@x het volgende:
Nog niet zeker Sugar. Heb inmiddels wel een echo gehad en het zat vol met steentjes en de huisarts zei dinsdagochtend dat ie me ging doorverwijzen naar de chirurg als ik de komende twee maanden nog twee keer een aanval kreeg. Dinsdagavond had ik er weer één dus nog één en het mes gaat er in
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. Zeker als je er al zoveel hebt gehad..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
Ik overweeg om een aanval erbij te jokken als die de komende twee maanden niet komt. Ik wil liever de tijdelijke pijn van een operatie dan continu bang te zijn dat er nog zo'n aanval komt.
Dat kan ik me best voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
Ik overweeg om een aanval erbij te jokken als die de komende twee maanden niet komt. Ik wil liever de tijdelijke pijn van een operatie dan continu bang te zijn dat er nog zo'n aanval komt.
blufquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:21 schreef m@x het volgende:
Ik vind het trouwens verdacht stil op Kai's slaapkamer, maar ik durf niet te gaan kijken. Straks slapen ze en maak ik ze wakker. Dat bewaar ik voor vannacht, als wraak voor het feit dat ik in een uur tijd al 20 keer naar die kamer ben geroepen....
Ben bang van wel jaquote:
Beter wel, ben iets mobieler. Maar heb nog wel veel pijn. En ik word gék van het naar de wc rennen (dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk) maar ik denk dat er weer een stijgende lijn in zitquote:
was het eerste wat ik dacht eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:23 schreef m@x het volgende:
krachttrainingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
sugar, ik wer gewogen op zo'n speciale weegschaal die alles precies meet, ik moest een fietstest doen en een krachtmeting van boven en onderlijf, dus aan zo'n machine met gewichten eerst de armen testen en daarna de beenkracht. uit de fietstest komt je conditie, uit de krachttest komt op welke kracht je gemiddels kunt gaan (kracht)trainen. Ik wil nog steeds graag een paar kilo kwijt of iig mijn figuur verbeteren en dan schijnt krachttraining ook wel goed te zijn. ben van plan op dinsdag na spinning de krachttraining te gaan doen
Ik doe niet eens aan krachttraining met apparaten, wel bodyshape met gewichtjes, maar bij mij zie je nu behoorlijk spieren in rug, schouders, armen en borst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
krachttrainingEen hoop vrouwen zijn er bang voor omdat ze er niet gespierd uit willen zien, maar daar moet je wel akelig hard je best voor doen hoor
Bodyshape wil ik ook gaan doen als ik weer helemaal de oude ben! Lijkt me best leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:53 schreef Belana het volgende:
bodyshape sta ik wel eens naar te kijken, dat ziet er heftig uit
ik moet eerst maar eens wat buikspieren gaan kweken, ik doe nu ook iedere keer het buikspierkwartier
TF, fijn dat je je blijkbaar goed genoeg voelt om weer te gaan trainen
komende woensdag niet. Amber wordt dinsdag geholpen aan dr amandelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja![]()
Vicky, ik las hier laatst van Tess. Wat rot zeg, dat wist ik helemaal niet (toch maar meer lurken). We moeten nog steeds bij jullie op bezoek komen. Kan je toevallig woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |