Zo... daar gaat m'n lunchquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb al m`n brownies te snel opgegetenBen zo ongesteld, alsof iemand een emmer leeggooit
En buikpijn zo erg
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:07 schreef Chell het volgende:
ik zou vandaag gezellig met BE en Sasha en Stinkie meeten voor foto's van de BEeb-buik, schiet het net met opruimen (weer) onwijs in m'n rug/been/whatever.
Baaaaaaaaaaal!!!
Hahah ja dat heb ik echt gedaanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:56 schreef Sugar het volgende:
Mooi, BE!
MamsX, had je daarover echt een klacht gestuurd?![]()
![]()
![]()
Wel leuk dat ze daarop dit als reactie hebben.
Iig verhoogd. We zitten nu op penthouse niveau tov de buren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je BE, je tuin verkleind?
Mooi geworden hoor
Dat zeg ik dus ook steeds bij het horen van die vernieuwde reclamesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja inderdaad dat 'utker' Ik vind het ook gewoon smerig klinken
Wij, de rest van de aanwezigen, hebben ook letterlijk met open mond staan kijken naar wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef Popples het volgende:
het is mij wat een mooie omschrijving van jullie super dag zeg. geweldig.
huppelmuts een kind van 12 dat gaat zitten huilen bij papa op schoot![]()
is hij/zij een beetje beschermd opgevoed? een kind van 12 moet toch gewoon zijn mond kunnen open doen en gewoon zeggen wat er is?
quote:
quote:
Dat valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:51 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of ik me zo welkom zou voelen op jouw feestjes, Huppelmuts![]()
En dat is in het algemeen eigenlijk zo. Als mensen altijd hele duidelijke meningen hebben van hoe het moet zijn en wie er wel of niet mogen komen, dan voel ik mezelf bij voorbaat tekort schieten en probeer ik er graag met een smoes onderuit te komen.
Ik heb een zoon van 11. Ik was de eerste uit mijn vriendenkring met een kind, was ook al vrij jong moeder, en de verjaardagen werden altijd savonds gevierd. Dan bracht ik mijn zoon naar opa of oma. Bij familieverjaardagen ging ik smiddags en was ik rond etenstijd weer thuis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet dat ik mijn kinderen na 21.00 nog meeneem naar een verjaardag... Nou ja Tess dan misschirn nu nog wel, maar jij bent wel heel erg streng hoor.
Hoe gs je dat doen als je zelf kids hebt?? Elke keer oppas zoeken als je een verjaardag hebt of blijft een vsn jullie bij de kids?
Ja want ik heb al te vaak gehad dat ik met mijn halfdronken hoofd op andermans kinderen aan het letten was omdat de moeder dat zelf niet deed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verwacht je van ouders uit je vriendenkring dat ze een oppas inhuren voor een simpele verjaardag als ze 's avonds willen komen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We gaan gewoon over een week of 2 voor de herkansing!![]()
Maar als het niet op de bon stond kunnen ze je er toch niet toe verplichten. Ik zou gewoon terug gaan en mn geld terug eisen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
Mijn laptop werd te heet, en nog geen jaar oud, dus ik ben ermee terug geweest naar de winkel. Op mijn werk heb ik dat ook wel eens gehad, en dan bleek het bijvoorbeeld een foutje op het moederbord te zijn, dus dat zou dan nog de moeite zijn en onder garantie vallen. Ding afgeleverd, benadrukt dat er GEBELD moest worden als er wat vervangen moest worden of als het niet onder de garantie zou vallen.
Net even langsgelopen, bleek ie al binnen te zijn. En het zou 110 euro kosten omdat ze hem hebben schoongemaakt van binnen. Hier heb ik dus geen toestemming voor gegeven, dat had ik zelf ook wel gekund. Tevens heb ik geen telefoon ontvangen. Maar nu bleek dat er op de reparatiebon in kleine letters scheen te staan dat als je VANTEVOREN al zou weten dat je iets niet zou willen laten repareren (???.) je 55,- euro moest betalen. En nou heb ik die bon gevonden en staat er dus gewoon NIKS op. Ik ben in staat om zo terug te lopen en dat hele teringding door het raam te keilen daar
.
.
.
Kijk, dat schoonmaken niet onder de garantie valt snap ik ook wel. Daarom had ik gezegd dat ze dat niet hoefden te doen, omdat ik dat wel zelf kon. Als er dus niks gerepareerd zou hoeven worden zouden ze hem gewoon terug moeten sturen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Belana het volgende:
ow daar kan ik me ook zo boos om maken dat soort dingen Kim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |