Goed zolang ik niks doequote:
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:24 schreef m@x het volgende:
Wat zijn jullie allemaal stoer met dat trainen enzo. Mijn 'pilates voor dummies' dvd ligt al maanden te verstoffen in de kast. Gelukkig zit het plasticje er nog omheen
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:25 schreef Chell het volgende:
[..]
Mijn hometrainer ook. En de zumba DVD die ik heb gedownload heb ik ook nog niet aan gehad. En de Wii Fit ligt ook in een hoek te niksen![]()
Nu had ik goede voornemens samen met een vriendinnetje, maar daar komt ook alweer niks van omdat zij steeds geen geld heeft voor een abo op de sportschool.
Een operatie komt natuurlijk nooit echt uit hèquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:22 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed Rocka![]()
Ik kan niet zo goed jokken. Krijg altijd vreselijk gewetenswroeging en qua werk en Kai komt zo'n operatie niet echt goed uit
Hardlopen mag ik niet vanwege hypermobiele enkels. Ik zwik er bij gewoon lopen al regelmatig doorheen en bij hardlopen weet ik zeker dat ik binnen no time op de grond ligquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan samen gaan hardlopen/zwemmen ofzo?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo maar effe vanaf een terrasje: eten viel niet tegenhoofdgerechten waren wel saai maar goed... En nu wachten we met een machiatto latte op de film 'angels & demons' die over 30 min. begint
tis gezellig!
BE, je hebt nog een SMS klaarliggen
quote:
ik ga ff kijken !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:56 schreef Sugar het volgende:
KP, bij Oosterbaan Living hebben ze best mooie dingen, maar weet niet wat er in moet? En dus hoe groot/welk model kast?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je al die mensen al de deur uitgejaagd Huup![]()
haha ja, wel een beetje een gek idee dat jij daar ooit net zo *zwijmel/hormonaal* een kamertje hebt staan inrichten enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker buiten laten zitten, waar ze horen!
Het was kort maar krachtigZo tof om het kamertje in het echt te zien
Sjit! ik had een duikboot besteld.quote:
En hoe is het met de temperatuur dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Bohh, mijn laptop trekt blauwe strepen door mijn beeldscherm. Maar hij is gelukkig wel schoongemaakt. Die vent van die winkel boft als ie het maandag nog na kan vertellen
.
*handje schudt. Kim dus, Tyler slaapt wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
En waarom is mijn kind klaarwakker terwijl ik van de slaap in elkaar stort?.
Ik zou maandageven zonder man en kind langsgaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Bohh, mijn laptop trekt blauwe strepen door mijn beeldscherm. Maar hij is gelukkig wel schoongemaakt. Die vent van die winkel boft als ie het maandag nog na kan vertellen
.
Nou, inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou maandageven zonder man en kind langsgaan als ik jou was
Dat komt best uit dan! Kun je er meteen een over de balie heentrekkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet maandag ook voor het eerst naar het nieuwe consultatiebureau, dus ik denk dat mijn humeur niet al te best is.
een hometrainerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde niet wat ik wilde. Nou maar hopen dat ie wel lekker is.![]()
[ afbeelding ]
En wat zou ie krijgen?
oehh wat lekker!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 07:46 schreef freecell het volgende:
Ow en nog iemand zin in een meeting vandaag?Wij hebben taart meegekregen na een feestje gisteren en het moet eigenlijk vandaag wel op
Mokka-schuimgebak
Op hyvesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt lief
nog meer foto's van Chan in trouwjurk?? je was zo moooi![]()
ik hou van trouwfoto'slater als ik groot ben wil ik ook trouwen
Nee, maar die lusten ze wél!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:03 schreef snoopy het volgende:
ah ja, poffertjes! Die zijn lijntechnisch uitstekend. Als je er maar 1 eet tenminste![]()
Oeh dat is wel erg lekker!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:07 schreef freecell het volgende:
Chan ik heb ook nog een stukje kwark met aardbei en een appel![]()
We gaan het echt nooit opkrijgen
Ik lag al op één oor. En dat is maar goed ook want de heren zijn al sinds 6 uur de tent aan het afbreken hier. Jammer dat kinderen zonder volumeknopje worden geboren. Alles lijkt wel op standje 10 te moeten en ik zou ze zo graag terugzetten naar standje 3 ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:31 schreef _Bar_ het volgende:
Hier aan het begin was de bbq nat en viel er toch wat regen, iedereen onder de veranda (een soort van)
En daarna werd het droog en bleef het droog.
Dus viel mee.
M@x gaat het nog een beetje?
Praat me niet van warme chocolademelkquote:
Bedoel je zo'n pak van koopmans ofzo? Die zijn inderdaad een beetje saai en vullen is zo'n gek idee nog niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben van die zoete broodjes aan het maken.
klopt het dat die zoetheid alleen komt door de suiker die je eroverheen moet strooien?
zou het dan lekker zijn om ze te vullen met banketbakkersroom?
anders lijkt het me zo saai
Zie je het bij jou dan al? Bij mij zie je nog niks hoor! kan alleen mijn buik niet meer 'inhouden'quote:Op zondag 12 juli 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Is nog best een plan AsyniurIs voorlopig plan b.
Plan a. is: mensen meenemen uit de kerk straks en het gewoon opeten.
Alleen de meeste mensen daar weten nog niet dat ik zwanger ben en ik ga er straks heen.... Ben benieuwd of ze het zien en wat de reacties zijn
ja die, ik begrijp niet waarom ik het ooit gekocht heb. het klonk destijds wel lekker, maar nu ik de beschrijving aan het lezen ben, lijkt het me helemaal nietsquote:Op zondag 12 juli 2009 08:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n pak van koopmans ofzo? Die zijn inderdaad een beetje saai en vullen is zo'n gek idee nog niet!
even op duwen tot hij klik zegtquote:Op zondag 12 juli 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker warme choco.
Nou past de padhouder wel in de senseo maar de chocopads van nutricia passen niet terwijl het wel de goede padhouder is
Je borsten groeien dus wel alquote:Op zondag 12 juli 2009 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zie je het bij jou dan al? Bij mij zie je nog niks hoor! kan alleen mijn buik niet meer 'inhouden'
Gisteren heb ik trouwens met zuslief even mijn jurk gepast. Ik had daarvoor een strapless bh gekocht die precies paste. Dus gisteren: zuslief maakt bh vast, ik draai om, zij helemaal in een scheur. Het enige wat ze nog kon uitbrengen was: die kipfilets van jou![]()
mja, bh dus nu te klein en inderdaad bovenuit puilde 2 'kipfilets'![]()
Die gele dingen moet je heel erg hard doordrukken en eigenlijk moet je dan zelfs de bovenkant van de deksel nog aandrukken wil het werkenquote:Op zondag 12 juli 2009 08:33 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker warme choco.
Nou past de padhouder wel in de senseo maar de chocopads van nutricia passen niet terwijl het wel de goede padhouder is
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:
Dat dusquote:
Ja die welquote:Op zondag 12 juli 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Je borsten groeien dus wel al
En ja, ik groei
*kuch*
[ afbeelding ]
Ter vergelijk, dit was Maart...
Ik zou dan de verjaardag gewoon laten schietenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:20 schreef Ynske het volgende:
zometeen richting trein, even op en neer naar t zuiden voor een verjaardag, en wat heb ik weer... geen treinen tussen utrecht en shertogenbosch... word een lange dag zo vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |