Dat was toch een mooi staaltje type casting geweest!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:51 schreef Desmonkey het volgende:
In de VS gaat ze onder artiestennaam Micky Hoogen, zonder dijk dus, door het leven. Nog een triviaal weetje: Ze heeft weleens auditie gedaan voor gemene robotkip in Terminator 3. Uiteindelijk ging de rol naar Famke Jansen, maar die kon het destijds niet vervullen door persoonlijke redenen. De rol ging vervolgens naar Kristanna Loken.
Maar eigenlijk ging ik meer voor een tvp
Jackass?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:49 schreef Duderella het volgende:
Waarin Jack Ass en Chrissie elkaar voor het eerst weer zullen zien!![]()
Hij is weer prachtig!quote:
Vic the slick zeg jequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef Ole het volgende:
Ja ik ga mijn hobby celebspotter weer oppikken van de zomer.
Gewapend met camera en laptopje op het terras![]()
Ik hoef heul niet naar het buitenland hoor!
Misschien zie ik Vic the slick wel weer langszeilen. Die komt de laatste tijd veel te goed weg door al die gates!
Daar moet eens nodig verandering in komen!
Nou nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:49 schreef Duderella het volgende:
Waarin Jack Ass en Chrissie elkaar voor het eerst weer zullen zien!![]()
Mooie en kompliete OP Greys.quote:chrissiecurry: is going to dinner tonight with @adamcurry and her boyfriend dexter. hmm.
3 days ago from web
adamcurry: @chrissiecurry And I'm looking forward to it!!
3 days ago from TTYtter
Oh shoot, ik dacht dat dat één en dezelfde gelegenheid was.quote:
Ja, tot ze uit eten gaan en Eddem zich laat ontvallen dat de Ballex Heureux die hij had besteld in het niet vallen met de memmen die pwtish altijd voor hem maakte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh shoot, ik dacht dat dat één en dezelfde gelegenheid was.
Damn, ze zijn dus weer dik met elkaar kennelijk. Daar gaat het drama.
O please let that be true!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot ze uit eten gaan en Eddem zich laat ontvallen dat de Ballex Heureux die hij had besteld in het niet vallen met de memmen die pwtish altijd voor hem maakte.
Thnx.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
Nog wat leesvoer voor een regenachtige middag
Vriendin Victor Reinier springt uit hotelraam
Hihihiiiiiiiihihihiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot ze uit eten gaan en Eddem zich laat ontvallen dat de Ballex Heureux die hij had besteld in het niet vallen met de memmen die pwtish altijd voor hem maakte.
Nou, mjah mjah... ging de vorige keer wel door?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh shoot, ik dacht dat dat één en dezelfde gelegenheid was.
Damn, ze zijn dus weer dik met elkaar kennelijk. Daar gaat het drama.
Together staan we strong Greys!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
En dank voor de OP complimentjes allemaal, maar dat is natuurlijk met dank aan jullie allemáál!
*ontroerd traantje wegpinkt om wat we allemaal al hebben bereikt so far*
Welkom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef AnneX het volgende:
oah, wat zijn jullie slecht !
in een hilarisch goede topic reeks.
Afzender: vrom a sistâ uit camp Patriesj
Doet die alles alleen hier? Ik heb even een drrrrrrringend verzoek in SHO FB geplemptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:15 schreef Ole het volgende:
Oh jee, dan moet static weer uit zijn holletje komen
quote:Twitter Search
No results for MickyHoogendijk
De link in de OP werkt anders wel hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij Tweet ons damesmeisje Mick niet meer.
[..]
Laatste bericht van meisjedame Mick (die naam heb ik niet verzonnen hoor, maar een close old schoolfriend) . Om de berichten rondom Micky maar even te complieten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef Anderkeertje het volgende:
De link in de OP werkt anders wel hoor
quote:MickyHoogendijk: adam sounds like dvorak today. two crumpy old man on no agena today. help!
5 days ago from mobile web
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
Ah, hier zijn jullie, ik voelde me al zo, hoe shall I zeg. Inkompliet. Ja. Dat is it.
En "Meisje Mick" klinkt veuls te lief voor die echtbrekende dyslectische wortelsloerie.
Daar gaat m'n wijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
Ah, hier zijn jullie, ik voelde me al zo, hoe shall I zeg. Inkompliet. Ja. Dat is it.
En "Meisje Mick" klinkt veuls te lief voor die echtbrekende dyslectische wortelsloerie.
Eddem kun je bijna niet verkeerd schrijven. Heeft ze weer mazzel mee, bij dit vriendje!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Greys het volgende:
Zou ze in het Nederlands ook dyslectisch zijn, of alleen in Englishhhhjjj?
Eddem@Twitter: Ptrish and I were right back at the meat balls again t@day @Twitter.comquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Greys het volgende:
Ik wacht op de dag Eddem iets in English twittert en dat Meisje Mick de Wortelhoer hem dan gaat zitten verbeteren omdat ze denkt dat in die bepaalde zin were toch echt where moet zijn.
Zou hij haar dan acuut zat zijn en terugrennen naar de meat balls?
of juist weer pechquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eddem kun je bijna niet verkeerd schrijven. Heeft ze weer mazzel mee, bij dit vriendje!
O ja!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
of juist weer pechlezen is ook een vak apart... het stikt daar nl. van de adam's ...ze antwoorde laatst ook al tegen de verkeerde adam
die ene ...zonder ketchup erachter
om het ff kompliet te maken ... Meisje Mick de Wortelhoer met de K.o.h.p ....zonder ballenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Greys het volgende:
Ik wacht op de dag Eddem iets in English twittert en dat Meisje Mick de Wortelhoer hem dan gaat zitten verbeteren omdat ze denkt dat in die bepaalde zin were toch echt where moet zijn.
Zou hij haar dan acuut zat zijn en terugrennen naar de meat balls?
quote:- Meisje Mick doet dit voortaan, maar wil ook zijn hotdogs en George Clooneys verbieden
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja!
Ze weet niet eens wie haar eigen Adam is inderdaad. Maar dat is ook verwarrend hoor, met al die twitter-prikkels. Dat komt natuurlijk door haar dyslectischenieuwetijdskindhoogbegaafdheidsADHDyoniyoga-syndroom. En dan was ze ook nog couveuse-kind.
Ga d'r maar aan staan.
ff opletten ER!quote:
Ja sorry Ole, ik volg niet alles, daar heb ik FOK voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:20 schreef Ole het volgende:
[..]
ff opletten ER!
Een George Clooney is eenDuhhhhhh
Oh sorry, die is hier al minstens 1,5 jaar niet op tv geweest, dus die was ik al compleet vergetenquote:
Ik vermoed omdat die als enige haar waardigheid weet te behouden. Good for her, jammer voor ons.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tis dat???
Ennuh, wrom is het aan het Patries front zo doodstil??
Oepsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Ole het volgende:
Zeg, zijn we nou helemaal de verjaardag van meisje Mick vergeten?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie de associatie GC en een kopje koffie nietAls het nou een Rita Corita was.....
Eddem heeft niet eens happy birthday getwitterd. Sterker nog, was het niet die avond dat hij met zijn dochter uit eten gingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:19 schreef dividivi het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar Eddem zal dr wel iets leuks van Lacroix cadeaux hebben gedaan
Oehoehhhhhh!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Eddem heeft niet eens happy birthday getwitterd. Sterker nog, was het niet die avond dat hij met zijn dochter uit eten ging
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef Ole het volgende:
Neuhhhhh
Kan me niet vóórstellen. Wat zou ze gekregen hebben van Eddem? Een braadpan?
Oh oke, doe ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:16 schreef Manono het volgende:
greys can je aub ff een linkje naar dit deel doen in je laatste post van vorig deelthnx
+ kookcursus "Hoe maak ik een ouderwets goede gehaktbal"quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:54 schreef Ole het volgende:
[..]
+ kookcursus "Hoe maak ik een ouderwets goede gehaktbal"
Ze was iig in Amsterdam, socializen met Bastiaan van Schaik (die dikke uit HNTM):quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehoehhhhhh!That means trouble in paradise!
![]()
Hoewel, misschien was Carrotgirl ook wel gewoon in Amsterdam en hebben ze samen met Chrissie die verjaardag gevierd. Dat zál toch zeker niet?
Oh shit zie je, ze was gewoon mee naar Amsterdam.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:32 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ze was iig in Amsterdam, socializen met Bastiaan van Schaik (die dikke uit HNTM):
[ afbeelding ]
(facebook)
et merci!quote:
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Hey Mick, ga je die Playboy shoot nog doen?
4 minutes ago from Twitli
Haar Nederlands gaat al achteruit...quote:@adamcurry Is geloof ik niets voor mij... blijkt dat een stagiere de nieuwe richting van het blad bepaald...
6 minutes ago from web in reply to adamcurry
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Hmmm, dan blijft "die doos" toch lekker dicht?
3 minutes ago from web
MickyHoogendijk: @adamcurry You bad boy! Voor hun voorlopig wel babe....
2 minutes ago from web
adamcurry: @MickyHoogendijk Shit, daar gaat m'n deal met GeenStijl voor "gelekte fotos"!!
1 minute ago from web
'Is geloof ik niets voor mij'?quote:
Ik hoop het van harte. Tenenkrommend eng vind ik dit.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Ze zitten zich gewoon op de luchthaven te vervelen volgens mij samen en nu op Twitter te etteren.
Want dit kan gewoon niet echt zijn, zo belachelijk zijn zelfs ZIJ niet. Toch? Toch?
Ja dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Greys het volgende:
Zou ze in het Nederlands ook dyslectisch zijn, of alleen in Englishhhhjjj?
Nee natuurlijk is dit niet echt.. Toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Ze zitten zich gewoon op de luchthaven te vervelen volgens mij samen en nu op Twitter te etteren.
Want dit kan gewoon niet echt zijn, zo belachelijk zijn zelfs ZIJ niet. Toch? Toch?
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Tis echt niet echt,zoals heel hun relaaaassiequote:Op zondag 12 juli 2009 16:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dit niet echt.. Toch?
met ander woorden : ze willen haar nietquote:@adamcurry Is geloof ik niets voor mij... blijkt dat een stagiere de nieuwe richting van het blad bepaald...
6 minutes ago from web in reply to adamcurry
Ook stagiaire schrijft ze als stagiere hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:26 schreef Manono het volgende:
'voor hun' en 'een stagiaire bepaald'
even if she sucks at grammar, mickey hoogendijk gebruikt duidelijk geen firefox
Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam. Wat een disrespect, ongelooflijk. En zo onnodig. Nep of niet, bedoeld om mensen om de tuin te leiden of niet, uit verveling of niet. Hou je gewoon een tijdje in zeg, op dat Twitter en ik de media. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wat een klasse vrouw is Ptwisch eigenlijken wat laten die 2 zich kennen zeg.
![]()
Maar dude, wat moeten wij dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam. Wat een disrespect, ongelooflijk. En zo onnodig. Nep of niet, bedoeld om mensen om de tuin te leiden of niet, uit verveling of niet. Hou je gewoon een tijdje in zeg, op dat Twitter en ik de media. Is dat nou zo moeilijk?
oh neeeeequote:Op zondag 12 juli 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Ook stagiaire schrijft ze als stagiere hoor!
ben bang dat er niet veel van die relatie overblijft als ze de public thrill eraf halenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:43 schreef patatmetfriet het volgende:
En ook al is dit allemaal nep en bedoeld om ons om de tuin te leiden... Dan alsnog:
Dat is voor haar lactose intolerantiequote:Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef Manono het volgende:
[..]
et merci!
ff tussen neus en lippen door maar wat raar dat een kind van 18 rennies gebruikt, dat is toch voor oude mannen? eet ze dan alleen maar gehakballen?
Ja maar toch. Ik vind het soms triester met die twee, dan dat ik het vermakelijk vind. Altijd zo'n kritisch punt is dat.quote:
ik hoop toch dat Pwtish wel een leven heeft en dat een goede rijke vriend haar op dit moment via een serie afspraakjes introduceert in een scene waar ze wel tot haar recht komtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
PF, jij helder licht![]()
Ptwish zou eigenlijk ook moeten twitteren, maar dat is misschien ook wel weer een beetje beneath her
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef Manono het volgende:
[..]
ik hoop toch dat Pwtish wel een leven heeft en dat een goede rijke vriend haar op dit moment via een serie afspraakjes introduceert in een scene waar ze wel tot haar recht komt
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?![]()
Ik zit nu al met smart te wachten op de interviews after the Eddem/Micky break up
snap ik wel hoor! Vooral omdat er twee anderen zo mee geraakt wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik vind het soms triester met die twee, dan dat ik het vermakelijk vind. Altijd zo'n kritisch punt is dat.
Jij doet net alsof Twitter direct alle gossip bladen heeft vervangen!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?![]()
Ik zit nu al met smart te wachten op de interviews after the Eddem/Micky break up
Nouja, het is wel lekker snelquote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Twitter direct alle gossip bladen heeft vervangen!
Ik luv Ptwish for not Twittering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is wel lekker snelBen jij gek, jullie hebben er net zoveel verstand van als wij --> géén!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het juist zo leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij gek, jullie hebben er net zoveel verstand van als wij --> géén!
Dat maakt het juist zo leuk!Jullie doen maar gewoon alsof? Hmm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, ik vind het vermakelijk om te volgenMaargoed, voor Ptwish is het wel zielig ja. Ik zou mijn exman echt villen als hij zich zo zou gedragen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat gaat onze Ptwish wel doen hoor! Financieel vooralquote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jullie doen maar gewoon alsof? Hmm?![]()
Nouja, ik vind het vermakelijk om te volgenMaargoed, voor Ptwish is het wel zielig ja. Ik zou mijn exman echt villen als hij zich zo zou gedragen
Oh, daar heb ik ook wel het volste vertrouwen in..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gaat onze Ptwish wel doen hoor! Financieel vooral![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is wel lekker snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Babes??????quote:adamcurry: @chrissiecurry Yowsa! Loved the dinner babes, call you when I get to SF. Love you xxx
about 9 hours ago
Of het is gewoon 'hip' om er meervoud van te maken, of ze had een vriendin mee misschien.quote:
Of zou Chrissie dat tegen kunnen houden, omdat ze dat dan toch wel weer zielig vindt voor 'daddy'?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Tharalom het volgende:
Pwtish is wel erg stil... Ik hoop echt dat ze op hele grootse plannen zit te broeden, om die meatballswaffelaar echt volledig uit te kleden...
quote:Ik heb net Eddem en Meisje Mick gezien in de KLM lounge! Whahahaha!
Hahahahaha!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Krijg net smsje van Muis (die vandaag naar Chicago vliegt).
[..]
Oef! Op m'n netvlies, voor de rest van de dag... Bedankt he.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Tharalom het volgende:
Pwtish is wel erg stil... Ik hoop echt dat ze op hele grootse plannen zit te broeden, om die meatballswaffelaar echt volledig uit te kleden...
De sms die ik kreeg was klokslag half tien!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef peterfan het volgende:
lurker breekt in
Ook ik kreeg een smsje dat Eddem en Micky op Schiphol gespot zijn. Berichtje kwam binnen om half 10 ongeveer. Ik quote even uit de losse pols: ' ze zien er ongelukkig uit en hebben grote zonnebrillen op...."
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef peterfan het volgende:
Ik quote even uit de losse pols: ' ze zien er ongelukkig uit en hebben grote zonnebrillen op...."
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.
Ja echt wel, kan niet andersquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.
[..]
Ze bedoelde dan ook vast 'grumpy old men' (chagrijnige, mopperige ouwe mannetjes) maar dacht dat je het als 'crumpy' schreef. Het blijft natuurlijk Meisje Mick he?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was jullie kwijt.![]()
![]()
En nu zit ik me heel de tijd af te vragen wat crumpy old men zijn.En oehhoe ze sneppen dat hun tweets geread worden door een boel peeps.
Ik zou me eerder doodschamen dat mensen wisten dat ik 20 jaar had doorgebracht met zo'n randdebielquote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam.
Ja, dat snepte ik, van grumpy. Maar mijn zoon van 10 óók. dus het is vast een verborgen boodschap.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelde dan ook vast 'grumpy old men' (chagrijnige, mopperige ouwe mannetjes) maar dacht dat je het als 'crumpy' schreef. Het blijft natuurlijk Meisje Mick he?
Hihihihi, so true!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou me eerder doodschamen dat mensen wisten dat ik 20 jaar had doorgebracht met zo'n randdebiel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat snepte ik, van grumpy. Maar mijn zoon van 10 óók. dus het is vast een verborgen boodschap.![]()
Of ze is écht een type: "the lights are one but there's nobody home"
Mooie!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Of ze is écht een type: "the lights are one but there's nobody home"
uiteraardquote:
Wat zij zegt!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Je kroop gewoon heel erg method acting in de huid van Micky.
Ja. Ja!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Je kroop gewoon heel erg method acting in de huid van Micky.
Ah?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Ja!
As jullie maar niet denken dat ik hier in m'n blote reet ga lopen met mijn ketting achterstevoren
Heb je breedbeeld dan?quote:
Ik zou me alleen maar in de nesten werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Cursusje Yoga moet in ieder geval wel lukken, toch?
Laat dat nou net de bedoeling zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou me alleen maar in de nesten werken.
Je zal ze de kost moeten geven. Een uurtje doorbrengen op Grootwinkelcentrum Overvecht (bij de Doeglas) en je weet genoeg. Eitje van een cent, zeg moar.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef Goodbye het volgende:
"Het is heel belangrijk dat mensen zien dat je make up op hebt"Oh geweldig dit! Dit soort mensen bestaan ook gewoon echt
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, pak je bors maar vas.![]()
euh Greys... ben jij dan mijn moeder?![]()
![]()
Deze heb ik echt net een uur gelee naar mijn moesje gemaild.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik denk dat Mick maar eens met de tips van Samantha aan de slag moet!
Dan krijg ze messchien ook wat meer affinitatie () met die natoerèl loek.
Mot ze wel net zo'n steshj zien te krijgè as deze ervoaringsdeskundige!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
\quote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb een icoon!!Dankzij Snetje en m e kwartje viel eindelijk![]()
Ik kreeg hem als berichtje in mijn Haifs! En ik had hem bij jou ook al zien staan ja!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:48 schreef Vivi het volgende:
Die bloopers ervan zijn ook leuk! (Had je hem van mijn Haifs Greys?) Of Googelde je gewoon op "Channel"?
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb een icoon!!Dankzij Snetje en m e kwartje viel eindelijk![]()
Klopt D op ander topic ziet t ook niet. Me dochter gaat zo ff kijken.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Ik zie anders nog steeds geen avatar bij Anniebab.
En ja, mijn instellingen staan goed
Never mind, ze stonden NIET goed![]()
Zie mijn edit! Je hebt te snel gequote!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt D op ander topic ziet t ook niet. Me dochter gaat zo ff kijken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Ptwish was altijd wel glamour opgemaakt, niet waar?
Micky is misschien toch iets te naturel voor Eddem.
Mick, onderstaande instructies kèjje misschien wat an hebbe!
Eddem het volgens mijn toch wel wat meer affinitatie met een wat meer opgemaakte kop!
Al pratend is ze nog erger dan twitterendquote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nog nooit gezocht naar Meisje Mick op YT. Nu dus wel.
OMG, "the out of bed look".![]()
You tube sprekersplatvorm"Micky Hoogendijk " maar eens als je je wilt ergerenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al pratend is ze nog erger dan twitterendGatverdamme!
Oh, will doquote:Op maandag 13 juli 2009 20:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
You tube sprekersplatvorm"Micky Hoogendijk " maar eens als je je wilt ergeren
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ze moet wel hè..... anders wordt ze "zo'n opgedirkte dame"quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
http://mevio.com/video/?persona_id=14&movie_id=c845957e05cf36e592aa6c7a850c79b8 ..Christina's On Itquote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Christina is toch best goed opgedroogd.
Paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Easy on the make up, dear!
[ afbeelding ]
Vannacht van Mickey gedroomd. We hadden het over modebladen, al wandelend over de catwalk...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef beequeen het volgende:
Heeft Eddem dr grotje nu al dusdanig uitgewoond dat het niet meer op de middenpagina's past?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:07 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze zitten nu naast elkaar naar elkaar te twitteren met een smoes waarom Micky niet meer in de Playboy gaat.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Ptwish was altijd wel glamour opgemaakt, niet waar?
Micky is misschien toch iets te naturel voor Eddem.
Mick, onderstaande instructies kèjje misschien wat an hebbe!
Eddem het volgens mijn toch wel wat meer affinitatie met een wat meer opgemaakte kop!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeft Eddem dr grotje nu al dusdanig uitgewoond dat het niet meer op de middenpagina's past?![]()
Chrissie tweet wat af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Hoe weten we dat dat de tattoo van Chrissie is dan?
ze wil hem laten veranderen ....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chrissie tweet wat af.
@Basvant here's a pic of it http://tinypic.com/r/nzh81z/3
Zit ze serieus een foto van haarzelf op twitter te sturen die getagged is met 'HOERRRR'quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chrissie tweet wat af.
@Basvant here's a pic of it http://tinypic.com/r/nzh81z/3
Daar is snetje nooit te beroerd voor. Toch, snetje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Chrissie al een linkje getweet naar hier?
Nee he, alleen Meisje Mick he?
tuurlijk! omdat jullie het allemaal niet durven doe ik het wel weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is snetje nooit te beroerd voor. Toch, snetje?
Weird ass people?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk! omdat jullie het allemaal niet durven doe ik het wel weer![]()
[ afbeelding ]
Na het optreden van Gerda gisteravond ben ik bang dat de moeder van meisje Mickey straks ook nog voor de camera zal moeten verschijnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Trosje het volgende:
Nee hoor, maar hier moet Mickje toch wel tegenop bieden?? Come on.. alle media-aandacht is wel in een klap naar t andere gate geschoven, dat pik je als rechtgeaarde aandachts-you-know-what toch niet?
dat is de taal die Chrissy gebruikt ... ik moet natuurlijk wel een beetje bij de tijd blijven he ... en zo valt tie wel opquote:
Die schijnt ze niet meer allemaal op een rijtje te hebben, dus ik zie dat niet gebeuren. De moeder van Pwtish daarentegen gaat nog helemaal goed. Maar is natuurlijk net zo waardig als Pwtish en zal wijselijk haar kaken op elkaar houden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na het optreden van Gerda gisteravond ben ik bang dat de moeder van meisje Mickey straks ook nog voor de camera zal moeten verschijnen
Ze zullen vandaag iig niet samen aan de ontbijttafel zitten. Daar moet vast over getwitterd worden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Is Meisje Mick nou nog niet wakker?
Die zal toch wel weer eens iets beschamends te melden hebben?
quote:MickyHoogendijk: I'm having a permanent jet lag!
about 3 hours ago from mobile web
Nou, ik klikte in de OP op Meisje Mick dr haifs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Greys, snap jij Tweet?![]()
Ik dacht dat jij Tweet ook niet snapte.![]()
* Alleen in een hoekje gaat staan wenen *
En ik weet ook al niet wie Charlize Theron is. Die aanleunwoning is zo ver weg niet meer.![]()
Ik durf bijna niet te klikken omdat ik dan weet dat ik dat ook allemaal nog moet gaan bijhouden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=MickyHoogendijk
Zie alle tweets aan Mick!
Dat mocht MeisjeMick willen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Behalve het blonde haar zie ik ook niets gelijkends.
Maar ja, dan lijkt ze ook op Bonnie St. Clair!
Ik weet pas sinds dit topic wat twitter nou eigenlijk isquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Greys, snap jij Tweet?![]()
Ik dacht dat jij Tweet ook niet snapte.![]()
* Alleen in een hoekje gaat staan wenen *
En ik weet ook al niet wie Charlize Theron is. Die aanleunwoning is zo ver weg niet meer.![]()
Hans C!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:27 schreef Ole het volgende:
nou moet ik toch gft eerst checken in welke gate ik ook alweer zit
Maar dude, ik heb de hele avond met Hans C op het terras gezeten, smullen!!!
yup.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hans C!
Hans C...
C...
Cornelissen (of zoiets?)
Is dat de Hans van Zeg eens Aaa?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Ole het volgende:
[..]
yup.
Hij gaat een musical over Volendam maken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Copycat het volgende:
Die balen dat zij niet het hoofdonderwerp zijn.
Daar komt hopelijk weer een hoop heen en weer getwiiter van.
Of als in met de helm op geboren? Of a la Beatrix...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is een wonderhelm, waar zou dat van afgeleid zijn
zijn naam denk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is een wonderhelm, waar zou dat van afgeleid zijn
Laten ze dan ook zelf weer zorgen voor wat juicy, kinderlijk getwitterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:28 schreef Ole het volgende:
Wat zal Adam balen dat ze Volendam interessanter vinden!
ach jeequote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:00 schreef Ole het volgende:
*zucht
@adamcurry honey come home no one is working!
about 12 hours ago from web in reply to adamcurry
quote:@adamcurry de liefde van de man gaat door de maag. I finally figured out what that means!
En Meisje Mick heeft een nieuwe Mac gekregen van Eddem. How sweet. By de way, what is "suff"?quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Baby! Those pancakes were amazing! Move over Aunt Jemima! xxx
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk The perfect reward for your personal nerd after migrating all your 'suff' to the new iMac
Ik kom even binnenvallen na al dat gelurk,quote:@Tony_Touw purrr purrr
Psst, 3 posts boven je.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef Ole het volgende:
ze heeft pannenkoeken gemaakt
@MickyHoogendijk The perfect reward for your personal nerd after migrating all your 'suff' to the new iMac. #pancakesR4lovers
about 18 hours ago from web in reply to MickyHoogendijk@MickyHoogendijk Baby! Those pancakes were amazing! Move over Aunt Jemima! xxx
about 18 hours ago from web
Sterker nog: Mick stuurt een tweet met die vraag Eddempetquote:Op zondag 19 juli 2009 14:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Da's toch triest manZie je het voor je? Mick en Eddem, net klaar met eten.. Vraagt Mick 'schatje, wat vond je my penkeeks?'. Eddem: 'dat lees je zo op twitter!'
My God! Als ze maar binnenkort niet direct na 'meeking luv' op tweet vragen 'was it as good for you as it was for me?'quote:Op zondag 19 juli 2009 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog: Mick stuurt een tweet met die vraag Eddempet.
OH! ik dacht serieus dat ze gehaktballen ging draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MickyHoogendijk
[..]![]()
![]()
. Adam heeft weer es met z'n worstje gezwaaid?
Wie weet is Mickey zo plat als een penkeek en heeft Eddem daarvan "gesmuld"quote:Op zondag 19 juli 2009 14:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Da's toch triest manZie je het voor je? Mick en Eddem, net klaar met eten.. Vraagt Mick 'schatje, wat vond je my penkeeks?'. Eddem: 'dat lees je zo op twitter!'
Waar moeten ze het anders over hebben.De" liefde" is allang overquote:Op zondag 19 juli 2009 17:44 schreef patatmetfriet het volgende:
God nou hè poe wat fijn, lekkere pannenkoeken. Maar moet dat nou echt op Twitter?
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie weet is Mickey zo plat als een penkeek en heeft Eddem daarvan "gesmuld"
Of zou ze het over Eddem's boomstam hebben?quote:MickyHoogendijk: On my way to nature. Tree hugging?
about 22 hours ago from web
Johnnyshome: @MickyHoogendijk was It a beautiful tree ?
about 10 hours ago from web
MickyHoogendijk: did hug a tree. :-)#!!!?
MickyHoogendijk: @Johnnyshome Yes!!! and tall.
12 minutes ago from web
quote:ibbelll: @MickyHoogendijk golddigger!!
Sywert: @MickyHoogendijk is een doorgesnoven cokehoer, tralalala. Doet ze waarschijnlijk alleen maar om net zo knettergek te worden als @adamcurry..
about 1 hour ago from web
ze hapt ook nogquote:Op maandag 20 juli 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Meisje Mick is een soort van Irene?
[..]
Of zou ze het over Eddem's boomstam hebben?
![]()
Oeps, de haters hebben haar ontdekt.
[..]
Erkenning!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef dividivi het volgende:
Chrissie twittert
ok these are some weird people.. Ptwish vs Meisje Mick #9 - Met vogelnestjes in het Amsterdamse! seriously, kan het nog weirder?
about 2 hours ago from web
Moet iemand strax wel even het nieuwe topic doorgeven aan Christina.... wat een views zullen we krijgenquote:
Chrissyyyyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef dividivi het volgende:
Chrissie twittert
ok these are some weird people.. Ptwish vs Meisje Mick #9 - Met vogelnestjes in het Amsterdamse! seriously, kan het nog weirder?
about 2 hours ago from web
Eddem heeft toch geen boomstam? Hooguit een takjequote:Op maandag 20 juli 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Meisje Mick is een soort van Irene?
[..]
Of zou ze het over Eddem's boomstam hebben?
![]()
Oeps, de haters hebben haar ontdekt.
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Eddem heeft toch geen boomstam? Hooguit een takje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |