Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam. Wat een disrespect, ongelooflijk. En zo onnodig. Nep of niet, bedoeld om mensen om de tuin te leiden of niet, uit verveling of niet. Hou je gewoon een tijdje in zeg, op dat Twitter en ik de media. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wat een klasse vrouw is Ptwisch eigenlijken wat laten die 2 zich kennen zeg.
![]()
Maar dude, wat moeten wij dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam. Wat een disrespect, ongelooflijk. En zo onnodig. Nep of niet, bedoeld om mensen om de tuin te leiden of niet, uit verveling of niet. Hou je gewoon een tijdje in zeg, op dat Twitter en ik de media. Is dat nou zo moeilijk?
oh neeeeequote:Op zondag 12 juli 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Ook stagiaire schrijft ze als stagiere hoor!
ben bang dat er niet veel van die relatie overblijft als ze de public thrill eraf halenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:43 schreef patatmetfriet het volgende:
En ook al is dit allemaal nep en bedoeld om ons om de tuin te leiden... Dan alsnog:
Dat is voor haar lactose intolerantiequote:Op zondag 12 juli 2009 13:34 schreef Manono het volgende:
[..]
et merci!
ff tussen neus en lippen door maar wat raar dat een kind van 18 rennies gebruikt, dat is toch voor oude mannen? eet ze dan alleen maar gehakballen?
Ja maar toch. Ik vind het soms triester met die twee, dan dat ik het vermakelijk vind. Altijd zo'n kritisch punt is dat.quote:
ik hoop toch dat Pwtish wel een leven heeft en dat een goede rijke vriend haar op dit moment via een serie afspraakjes introduceert in een scene waar ze wel tot haar recht komtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
PF, jij helder licht![]()
Ptwish zou eigenlijk ook moeten twitteren, maar dat is misschien ook wel weer een beetje beneath her
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef Manono het volgende:
[..]
ik hoop toch dat Pwtish wel een leven heeft en dat een goede rijke vriend haar op dit moment via een serie afspraakjes introduceert in een scene waar ze wel tot haar recht komt
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?![]()
Ik zit nu al met smart te wachten op de interviews after the Eddem/Micky break up
snap ik wel hoor! Vooral omdat er twee anderen zo mee geraakt wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik vind het soms triester met die twee, dan dat ik het vermakelijk vind. Altijd zo'n kritisch punt is dat.
Jij doet net alsof Twitter direct alle gossip bladen heeft vervangen!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij daar achter komen dan?![]()
Ik zit nu al met smart te wachten op de interviews after the Eddem/Micky break up
Nouja, het is wel lekker snelquote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Twitter direct alle gossip bladen heeft vervangen!
Ik luv Ptwish for not Twittering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is wel lekker snelBen jij gek, jullie hebben er net zoveel verstand van als wij --> géén!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het juist zo leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij gek, jullie hebben er net zoveel verstand van als wij --> géén!
Dat maakt het juist zo leuk!Jullie doen maar gewoon alsof? Hmm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, ik vind het vermakelijk om te volgenMaargoed, voor Ptwish is het wel zielig ja. Ik zou mijn exman echt villen als hij zich zo zou gedragen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat gaat onze Ptwish wel doen hoor! Financieel vooralquote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jullie doen maar gewoon alsof? Hmm?![]()
Nouja, ik vind het vermakelijk om te volgenMaargoed, voor Ptwish is het wel zielig ja. Ik zou mijn exman echt villen als hij zich zo zou gedragen
Oh, daar heb ik ook wel het volste vertrouwen in..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gaat onze Ptwish wel doen hoor! Financieel vooral![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het is wel lekker snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Babes??????quote:adamcurry: @chrissiecurry Yowsa! Loved the dinner babes, call you when I get to SF. Love you xxx
about 9 hours ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |