+ kookcursus "Hoe maak ik een ouderwets goede gehaktbal"quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:54 schreef Ole het volgende:
[..]
+ kookcursus "Hoe maak ik een ouderwets goede gehaktbal"
Ze was iig in Amsterdam, socializen met Bastiaan van Schaik (die dikke uit HNTM):quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehoehhhhhh!That means trouble in paradise!
![]()
Hoewel, misschien was Carrotgirl ook wel gewoon in Amsterdam en hebben ze samen met Chrissie die verjaardag gevierd. Dat zál toch zeker niet?
Oh shit zie je, ze was gewoon mee naar Amsterdam.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:32 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ze was iig in Amsterdam, socializen met Bastiaan van Schaik (die dikke uit HNTM):
[ afbeelding ]
(facebook)
et merci!quote:
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Hey Mick, ga je die Playboy shoot nog doen?
4 minutes ago from Twitli
Haar Nederlands gaat al achteruit...quote:@adamcurry Is geloof ik niets voor mij... blijkt dat een stagiere de nieuwe richting van het blad bepaald...
6 minutes ago from web in reply to adamcurry
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Hmmm, dan blijft "die doos" toch lekker dicht?
3 minutes ago from web
MickyHoogendijk: @adamcurry You bad boy! Voor hun voorlopig wel babe....
2 minutes ago from web
adamcurry: @MickyHoogendijk Shit, daar gaat m'n deal met GeenStijl voor "gelekte fotos"!!
1 minute ago from web
'Is geloof ik niets voor mij'?quote:
Ik hoop het van harte. Tenenkrommend eng vind ik dit.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Ze zitten zich gewoon op de luchthaven te vervelen volgens mij samen en nu op Twitter te etteren.
Want dit kan gewoon niet echt zijn, zo belachelijk zijn zelfs ZIJ niet. Toch? Toch?
Ja dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef Greys het volgende:
Zou ze in het Nederlands ook dyslectisch zijn, of alleen in Englishhhhjjj?
Nee natuurlijk is dit niet echt.. Toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Ze zitten zich gewoon op de luchthaven te vervelen volgens mij samen en nu op Twitter te etteren.
Want dit kan gewoon niet echt zijn, zo belachelijk zijn zelfs ZIJ niet. Toch? Toch?
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
Tis echt niet echt,zoals heel hun relaaaassiequote:Op zondag 12 juli 2009 16:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dit niet echt.. Toch?
met ander woorden : ze willen haar nietquote:@adamcurry Is geloof ik niets voor mij... blijkt dat een stagiere de nieuwe richting van het blad bepaald...
6 minutes ago from web in reply to adamcurry
Ook stagiaire schrijft ze als stagiere hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:26 schreef Manono het volgende:
'voor hun' en 'een stagiaire bepaald'
even if she sucks at grammar, mickey hoogendijk gebruikt duidelijk geen firefox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |