Ik zou me eerder doodschamen dat mensen wisten dat ik 20 jaar had doorgebracht met zo'n randdebielquote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou me me wel verschrikkelijk, écht verschrikkelijk in een hoek geschopt voelen als mijn bijna ex-man zich in het openbaar zo gedroeg met zijn nieuwe vlam.
Ja, dat snepte ik, van grumpy. Maar mijn zoon van 10 óók. dus het is vast een verborgen boodschap.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelde dan ook vast 'grumpy old men' (chagrijnige, mopperige ouwe mannetjes) maar dacht dat je het als 'crumpy' schreef. Het blijft natuurlijk Meisje Mick he?
Hihihihi, so true!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou me eerder doodschamen dat mensen wisten dat ik 20 jaar had doorgebracht met zo'n randdebiel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat snepte ik, van grumpy. Maar mijn zoon van 10 óók. dus het is vast een verborgen boodschap.![]()
Of ze is écht een type: "the lights are one but there's nobody home"
Mooie!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Of ze is écht een type: "the lights are one but there's nobody home"
uiteraardquote:
Wat zij zegt!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Je kroop gewoon heel erg method acting in de huid van Micky.
Ja. Ja!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
Je kroop gewoon heel erg method acting in de huid van Micky.
Ah?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Ja!
As jullie maar niet denken dat ik hier in m'n blote reet ga lopen met mijn ketting achterstevoren
Heb je breedbeeld dan?quote:
Ik zou me alleen maar in de nesten werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Cursusje Yoga moet in ieder geval wel lukken, toch?
Laat dat nou net de bedoeling zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou me alleen maar in de nesten werken.
Je zal ze de kost moeten geven. Een uurtje doorbrengen op Grootwinkelcentrum Overvecht (bij de Doeglas) en je weet genoeg. Eitje van een cent, zeg moar.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef Goodbye het volgende:
"Het is heel belangrijk dat mensen zien dat je make up op hebt"Oh geweldig dit! Dit soort mensen bestaan ook gewoon echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |