Of het is gewoon 'hip' om er meervoud van te maken, of ze had een vriendin mee misschien.quote:
Of zou Chrissie dat tegen kunnen houden, omdat ze dat dan toch wel weer zielig vindt voor 'daddy'?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Tharalom het volgende:
Pwtish is wel erg stil... Ik hoop echt dat ze op hele grootse plannen zit te broeden, om die meatballswaffelaar echt volledig uit te kleden...
quote:Ik heb net Eddem en Meisje Mick gezien in de KLM lounge! Whahahaha!
Hahahahaha!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Krijg net smsje van Muis (die vandaag naar Chicago vliegt).
[..]
Oef! Op m'n netvlies, voor de rest van de dag... Bedankt he.....quote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef Tharalom het volgende:
Pwtish is wel erg stil... Ik hoop echt dat ze op hele grootse plannen zit te broeden, om die meatballswaffelaar echt volledig uit te kleden...
De sms die ik kreeg was klokslag half tien!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef peterfan het volgende:
lurker breekt in
Ook ik kreeg een smsje dat Eddem en Micky op Schiphol gespot zijn. Berichtje kwam binnen om half 10 ongeveer. Ik quote even uit de losse pols: ' ze zien er ongelukkig uit en hebben grote zonnebrillen op...."
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef peterfan het volgende:
Ik quote even uit de losse pols: ' ze zien er ongelukkig uit en hebben grote zonnebrillen op...."
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.
Ja echt wel, kan niet andersquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij missen ze allebei ballen. Adam die van Patries en Micky van een echte vent.
[..]
Ze bedoelde dan ook vast 'grumpy old men' (chagrijnige, mopperige ouwe mannetjes) maar dacht dat je het als 'crumpy' schreef. Het blijft natuurlijk Meisje Mick he?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was jullie kwijt.![]()
![]()
En nu zit ik me heel de tijd af te vragen wat crumpy old men zijn.En oehhoe ze sneppen dat hun tweets geread worden door een boel peeps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |