Na het optreden van Gerda gisteravond ben ik bang dat de moeder van meisje Mickey straks ook nog voor de camera zal moeten verschijnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Trosje het volgende:
Nee hoor, maar hier moet Mickje toch wel tegenop bieden?? Come on.. alle media-aandacht is wel in een klap naar t andere gate geschoven, dat pik je als rechtgeaarde aandachts-you-know-what toch niet?
dat is de taal die Chrissy gebruikt ... ik moet natuurlijk wel een beetje bij de tijd blijven he ... en zo valt tie wel opquote:
Die schijnt ze niet meer allemaal op een rijtje te hebben, dus ik zie dat niet gebeuren. De moeder van Pwtish daarentegen gaat nog helemaal goed. Maar is natuurlijk net zo waardig als Pwtish en zal wijselijk haar kaken op elkaar houden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na het optreden van Gerda gisteravond ben ik bang dat de moeder van meisje Mickey straks ook nog voor de camera zal moeten verschijnen
Ze zullen vandaag iig niet samen aan de ontbijttafel zitten. Daar moet vast over getwitterd worden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Is Meisje Mick nou nog niet wakker?
Die zal toch wel weer eens iets beschamends te melden hebben?
quote:MickyHoogendijk: I'm having a permanent jet lag!
about 3 hours ago from mobile web
Nou, ik klikte in de OP op Meisje Mick dr haifs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Greys, snap jij Tweet?![]()
Ik dacht dat jij Tweet ook niet snapte.![]()
* Alleen in een hoekje gaat staan wenen *
En ik weet ook al niet wie Charlize Theron is. Die aanleunwoning is zo ver weg niet meer.![]()
Ik durf bijna niet te klikken omdat ik dan weet dat ik dat ook allemaal nog moet gaan bijhouden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=MickyHoogendijk
Zie alle tweets aan Mick!
Dat mocht MeisjeMick willen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Behalve het blonde haar zie ik ook niets gelijkends.
Maar ja, dan lijkt ze ook op Bonnie St. Clair!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |