Ik weet pas sinds dit topic wat twitter nou eigenlijk isquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Duderella het volgende:
Greys, snap jij Tweet?![]()
Ik dacht dat jij Tweet ook niet snapte.![]()
* Alleen in een hoekje gaat staan wenen *
En ik weet ook al niet wie Charlize Theron is. Die aanleunwoning is zo ver weg niet meer.![]()
Hans C!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:27 schreef Ole het volgende:
nou moet ik toch gft eerst checken in welke gate ik ook alweer zit
Maar dude, ik heb de hele avond met Hans C op het terras gezeten, smullen!!!
yup.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hans C!
Hans C...
C...
Cornelissen (of zoiets?)
Is dat de Hans van Zeg eens Aaa?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Ole het volgende:
[..]
yup.
Hij gaat een musical over Volendam maken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:27 schreef Copycat het volgende:
Die balen dat zij niet het hoofdonderwerp zijn.
Daar komt hopelijk weer een hoop heen en weer getwiiter van.
Of als in met de helm op geboren? Of a la Beatrix...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is een wonderhelm, waar zou dat van afgeleid zijn
zijn naam denk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is een wonderhelm, waar zou dat van afgeleid zijn
Laten ze dan ook zelf weer zorgen voor wat juicy, kinderlijk getwitterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:28 schreef Ole het volgende:
Wat zal Adam balen dat ze Volendam interessanter vinden!
ach jeequote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:00 schreef Ole het volgende:
*zucht
@adamcurry honey come home no one is working!
about 12 hours ago from web in reply to adamcurry
quote:@adamcurry de liefde van de man gaat door de maag. I finally figured out what that means!
En Meisje Mick heeft een nieuwe Mac gekregen van Eddem. How sweet. By de way, what is "suff"?quote:adamcurry: @MickyHoogendijk Baby! Those pancakes were amazing! Move over Aunt Jemima! xxx
quote:adamcurry: @MickyHoogendijk The perfect reward for your personal nerd after migrating all your 'suff' to the new iMac
Ik kom even binnenvallen na al dat gelurk,quote:@Tony_Touw purrr purrr
Psst, 3 posts boven je.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef Ole het volgende:
ze heeft pannenkoeken gemaakt
@MickyHoogendijk The perfect reward for your personal nerd after migrating all your 'suff' to the new iMac. #pancakesR4lovers
about 18 hours ago from web in reply to MickyHoogendijk@MickyHoogendijk Baby! Those pancakes were amazing! Move over Aunt Jemima! xxx
about 18 hours ago from web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |