Nee, 4! kalkoenen tegelijk aangereden (ik reed op een backroad, speedlimit 55mph (95km/u) en net toen ik er voorbij reed vlogen ze allemaal op... en toen was HEEL de voorruit naar de kanker!quote:
Vervolg:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:05 schreef Skylark. het volgende:
- Goedkope koptelefoon voor in de bus.
- Rubbertjes voor in-ear oortjes.
- 10 Batterijen High Energy
- G-Star broek (van 119,- euro naar 79,- euro)
- Shirt bij The Sting
- Lage grijze All Stars voor op vakantie (59,- euro)
En dan vandaag nog een korte broek + shirt kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:35 schreef Plankton_ het volgende:
Enkele pakjes sigaretten.Roken is slecht voor je, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:35 schreef Plankton_ het volgende:
Enkele pakjes sigaretten.P.S. Ben jij Baas91?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.quote:
Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.![]()
En nee, die ben ik niet.
Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:52 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik weet dat roken slecht is, verslaving heet zo iets.
Begonnen op mijn 14e om stoer over te komen, en nu baat het niet meer.![]()
En nee, die ben ik niet.
En dan ben ik dus ook tong80?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik altijd tegen rokers, om te vervelen.
En jedeed me aan Baas91's
denken. Maar okay.
Verslaving heet dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Als het toch niet meer baat kan je net zo goed stoppen
Verslavingen zijn voor de geestelijk zwakkenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:57 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Verslaving heet dat.
We zijn inmiddels 4 jaar verder.
Nee maar aangezien je je hebt geregistreerd op de dag dat Baas91 is ontmaskerd leek me dat wel waarschijnlijk.quote:
Hoe duur?quote:
Je bent niet de eerstequote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat van Wesley was niet van jouw bericht
Waarom wil je een gmail plaatje hier neerzettenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:08 schreef Mr.Terror het volgende:
[ afbeelding ]
13M² kan je zo leuk mee vliegen
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:54 schreef Miam het volgende:
H&M:
Truitje
Jeans
Riem
--
Michael Jackson memorial boekje
Boodschappen
schoonmaakspullen
Cadeautjes voor m`n zusje.
Is daar wat mis mee? jij hoeft het niet te lezen toch?quote:
Opeens MJ spullen kopen omdat het een hype is, dat is er mis mee.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef Miam het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee? jij hoeft het niet te lezen toch?
Dat zal ik niet ontkennen, maar pas wel op wat je zegt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef Keenan het volgende:
[..]
Opeens MJ spullen kopen omdat het een hype is, dat is er mis mee.
Loonbelasting teruggave, telt dat ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef Blaxje het volgende:
Mensen hebben hun stufi binnen merk ik alweer. Harde SB's KingGone!
Aanbiedingquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:36 schreef STARxSHINE het volgende:
Donderdag
- Samsung Star
- Pataaaat
- Cafresco =) (heeerlyk) xD
Vrijdag
- T-shirt/vest iets van o'bleu bij The Sting
- Pataaaat :p
Zaterdag [ vandaag :p ]
- Geheugenkaart voor me Star..
- Pataaaaat :p xD 3e x kweet xD tis vakantie.. x) so chill .x]
- 2 Vesten Van De Zara ! =D
xxx. xD![]()
![]()
xDquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:36 schreef STARxSHINE het volgende:
Donderdag
- Samsung Star
- Pataaaat
Vrijdag
xxx. xD![]()
![]()
same here..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik moest vier keer kijken voordat ik doorhad dat dat bovenste een stuur was en niet een of ander raar rekje om aan je muur te hangen en die onderste dingen geen rare garen dingen waren maar van die dingen voor je BMX.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:36 schreef STARxSHINE het volgende:
Donderdag
- Samsung Star
- Pataaaat
Vrijdag
xxx. xD![]()
![]()
Zondagochtend kijk ik in m'n mail, heb ik zo'n felicitatiemailtje van Ebay, dat ik het product gewonnen hebquote:
18quote:
Geen N wifiquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Backtrack
€23 en is vergelijkbaar met de ALFA stick, die €80 is
en500 ( !) mW
Ik ookquote:
Lul.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet gekocht maar van de week waarschijnlijk een bod op dit bovenstaande huisje op de Albert Cuyp
Goede reden om dan weer eens langs te komen.quote:
Ziet er heel nice uit!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet gekocht maar van de week waarschijnlijk een bod op dit bovenstaande huisje op de Albert Cuyp
Ik wil je wel helpen, maar dan laat ik wel een knijn achterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goede reden om dan weer eens langs te komen.
Of te komen schilderen.
nice, nice, nice.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:12 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op. lp.
Holy shit gast wat vetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik live gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
Nieuwe cd van:: Deathstars - Night Electric Night Gold
[ afbeelding ]
Ik geef je er 3 euro voor bij voorbaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice, nice, nice.
Ik heb ook nog een lp van de kevers
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef lauwert het volgende:
Geruite blouse, grijze spijkerbroek, grijze gympen met punt, rok met bloemetjes..
Dat was het geloof ik wel weer de afgelopen weken..
Heel leuk dat werken, maar je hebt helemaal geen tijd meer om je geld uit te geven
Alleen je CPUquote:
Omdat ik niet zou weten waarom je daarvoor zoveel geld zou uitgevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef dirkjo het volgende:
Op dit ogenblik wel ja, waarom die verbaasde reactie?
Want je wordt uit je pashokje gegooid als je daar langer dan 10 minuten in staatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
Dan kan je het tenminste rustig passen wanneer jij tijd hebt en zolang erover doen als jij wilt. Heerlijk.
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want je wordt uit je pashokje gegooid als je daar langer dan 10 minuten in staat
Ik ook niet! Shoppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.
Hihi.quote:
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloedenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet alleen shoppen.
Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou weten waarom je daarvoor zoveel geld zou uitgeven
Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat ik het heb aangeschaft voor hogere OC prestaties met me X3'tjeMijn intresse in pc's is hoog genoeg om zoiets aan te willen schaffen, dus tsja...
Die aap dude is vetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Dit besteld en het komt morgen binnen maar dan ben ik weg. Beetje jammer.
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen, maar misschien istie wel tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter past het allemaal.
Haha nee, ik doe het niet om een benchmark score.. ik houd het bij 24/7 overclocks, wanneer ik me verveel probeer ik het hoger te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga je ook met droogijs aan de gang enzo?
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Mercie.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen shoppen is juist heerlijk. In je eigen tempo, lekker doen wat je wilt, niemand die je kan beïnvloeden
Same herequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
Dan ben je dus superonzeker over je eigen smaak. Dat is echt heel erg slecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik twijfel altijd, dan heb ik advies nodig van iemand anders.
[..]
Mercie.
Tof shirt volgens mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:47 schreef Skylark. het volgende:
- Overhemd van de WE
- Bazenriem
- Witte spijkerbroek
- Converse Weapons
- Shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meen je niet. Waarom heb je geen goeie headphones gekocht voor dat geld?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Z-5500
Dat wordt knalleeeuh
Over de kabels van Monster ja. Maar voordat je de beats beoordeelt moet je ze toch eerst even gebruiken. Dan ben je vrij snel om.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Waarom heb je geen goeie headphones gekocht voor dat geld?Je weet wat ze over Monster zeggen
Ze zijn wel mooi overigens.
Ik hoop 't. Want ze hadden bij die koptelefoon ook gefraudeerd met de quotes uit de review van Engadgetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Over de kabels van Monster ja. Maar voordat je de beats beoordeelt moet je ze toch eerst even gebruiken. Dan ben je vrij snel om.
Dat is echt een tof boek.quote:
Sowieso, 250 euro voor een hoofdtelefoon. Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Want ze hadden bij die koptelefoon ook gefraudeerd met de quotes uit de review van Engadget
Wat zit er precies in die fallout 3 boxquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Keenan het volgende:
van de week gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fall Out 3 kofferquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Keenan het volgende:
van de week gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan koop je kontcondooms.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:38 schreef t1m0k het volgende:
huh, mijn durex zien er altijd hel anders uit
Ik ben van plan 1,5 TB te kopenquote:
Zo'n terrabyte kost tegenwoordig inderdaad niks meer. Heb in mijn nieuwe pc ook 2TB zitten, kost je een eurotje of 150 en je kan er lang mee doorquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben van plan 1,5 TB te kopenZoooo goedkoop
Ik heb ereen gekochtquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben van plan 1,5 TB te kopenZoooo goedkoop
Zit nu 1TB in totaal in. propjevol. M'n shared folder is iets van 390GB, zelfde geld voor muziek folderquote:Op woensdag 2 september 2009 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb ereen gekocht![]()
Zou vandaag aankomen als de postbode meewerkte.
Zit trouwens nu 500 gb in maar die zit mudjevol.
Oja en een poosje geleden :
(een week ofzo)
[ afbeelding ]
En dan gaat het over de schoenen aber naturlich.
Hijs wel cute.quote:
Die van mij is ook bijna vol dus moet paps maar eens lief aankijken en anders heel veel verwijderen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, heb deze PC nu ongeveer 3 maandjes en heb al 450GB misbruikt
Zoveel kost het tegenwoordig ook niet meer hequote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die van mij is ook bijna vol dus moet paps maar eens lief aankijken en anders heel veel verwijderen.
Ik ben sowieso niet zo goed met computers uit elkaar halen en dergelijke. Dus moet hem sowieso lief aankijken. En heb geen zin daaraan geld uit te geven.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoveel kost het tegenwoordig ook niet meer he
Haha, nu moet ik je eigenlijk wel groot gelijk geven, stiekem vind ik het ook geldverspilling... Maar het is zo leukquote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo goed met computers uit elkaar halen en dergelijke. Dus moet hem sowieso lief aankijken. En heb geen zin daaraan geld uit te geven.
Je maakt mijn dag goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, nu moet ik je eigenlijk wel groot gelijk geven
37 euro voor een THEMA?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De iClooly
Laten importeren vanuit Frankrijk, want die dingen worden alleen in de VS verkocht, en daar in Frankrijk hadden ze er toch nog een paar liggen
Mn meest nutteloze aankoop van dit jaar denk ik, kost wel €37, mja![]()
[ afbeelding ]
maar met dat thema is ie wel tof
Lees nog eens.quote:
Een dildo.quote:
Wat een kutding.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Processor Intel Pentium T4200 - 2.0GHz - Dual Core
RAM 4GB
Harde schijf 500GB SATA
Optische opslag Dual Layer DVD-ReWriter
Display 16" TFT - 1366 x 768
Ingebouwde apparaten Webcam, speakers
Graphics controller Ati Mobility Radeon HD 4330 - 512MB
wel hèquote:
Kan je er ook mee bellen?quote:
Neehoor, alleen hij moest besteld worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:06 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen koopt ook alles online tegenwoordig
Oh, lol...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Neehoor, alleen hij moest besteld worden.
checkquote:Op vrijdag 4 september 2009 06:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je je geld alweer terug van die skim?
Die heeft mijn paps ook. Mijn camera was beter dan die van hem, dus moest hij een nieuwe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:49 schreef mstr het volgende:
Canon EOS 1000D + 18-55mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog even wachten tot hij binnen is.
En los van dat, zal het überhaupt beter klinken dan, zeg een Sennheiser CX 500?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, geeft je vader je zwijggeld ofzo?
Aan de dikte van de kabel te zien nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En los van dat, zal het überhaupt beter klinken dan, zeg een Sennheiser CX 500?
Kabelbreuk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:11 schreef KingGone het volgende:
Leuk die negatieve indruk van Monster zonder enige ervaring met deze serie. CX500 is zeker minder. En kabelbreuk van de Sennheisers is heel fijn. Oh. En de kabels. Misschien is er over nagedacht? Op deze manier gaan ze niet in de knoop.
Ja Monster is echt slecht. Ik zou ze niet kopen.
Mathijs, werken heet zoiets?
Jouw ervaring is dan anders. Ik heb een tijdje Sennheisers gehad en moest twee keer per jaar garantie aanvragen voor nieuwe. Het was ook een al geheel probleem en heeft niet persé met gebruik te maken. Dat je gelijk verwijst naar 'netjes met je spullen' omgaan heeft dus niets te maken met de kabelbreuk. Voor de drukke omgeving zijn juist de In-ears de goede oplossing.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kabelbreuk?Ik gebruik die van mij al bijna 4 jaar elke dag en er is nog 0 vorm van slijtage, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
En in de knoop, tja, dat doe je zelf he
Netjes met je spullen omgaan helpt al veel. En over de geluidskwaliteit, volgens mij hoor je dat alleen als je flac bestanden luistert op een apparaat met een goede output in een stille omgeving. Als je een iPod gebruikt, of 192 kbit of het gewoon in een drukke omgeving luistert is je voordeel van hoge kwaliteit oordopjes alweer weg...
Voor een deel; in een drukke omgeving sluiten in-ears toch (gelukkig) niet helemaal af, waardoor je kwaliteitsvoordeel alweer weg isquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Jouw ervaring is dan anders. Ik heb een tijdje Sennheisers gehad en moest twee keer per jaar garantie aanvragen voor nieuwe. Het was ook een al geheel probleem en heeft niet persé met gebruik te maken. Dat je gelijk verwijst naar 'netjes met je spullen' omgaan heeft dus niets te maken met de kabelbreuk. Voor de drukke omgeving zijn juist de In-ears de goede oplossing.![]()
Hoe dan ook. Voordat je een waarde oordeel geeft over de Monsters zou ik aanraden ze eerst zelfs te testen voordat er dingen worden geroepen die niet waar zijn.
Sjiek hoor, ik heb nog een 160GB Freecom oudje hier liggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
2x 1TB western Digital
1x 320GB Freecom oudje.
Eentje om alleen maar een back-up te blijven draaien en eentje puur voor muziek en al mijn foto'squote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sjiek hoor, ik heb nog een 160GB Freecom oudje hier liggen
Maar waarom zoveel extern en niet ingebouwd als ik vragen mag?
Sexy.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
2x 1TB western Digital
1x 320GB Freecom oudje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |